Työhakemuksen lähettämisestä bluefoxille (ja muillekkin)
Sähköisessä muodossa on nämä omat muotoseikkansa että missä muodossa lähettäisit.
Postin mukana lähetetyt paperiversiot eivät tuota aukeamisongelmia ainakaan.
Joten itse suosin jälkimmäistä, kusti polkee, posti kulkee -tyyliä.
Voisin vielä antaa vinkin että printtaa värilliselle paperille hakemuksesi ko. työpaikkoihin niin erottuvat joukosta!
Näin minä sain kuulemma muita hakemuksia enemmän huomiota, hakemukseni luettiin aina uudelleen ja uudelleen ja CV luettiin myös moneen kertaan.
Näin värikkäästi sitten sain ko. hyvän työpaikan itselleni, johon olen erittäin tyytyväinen ja josta tarjotaan ihan virkaakin tällä hetkellä.
Onnea työpaikan hakuun!
Viestin lähetti bluefox
Sellainen kysymys opiskelijoille ja miksei muillekin, että miten lähetätte työhakemukset? Tai siis mitä kautta sähköposti vai posti-kusti? Tuntuu siltä, että jotkut arvostaa paperinkappaleita ja toiset taas sähköistä muotoa.
Sähköisessä muodossa on nämä omat muotoseikkansa että missä muodossa lähettäisit.
Postin mukana lähetetyt paperiversiot eivät tuota aukeamisongelmia ainakaan.
Joten itse suosin jälkimmäistä, kusti polkee, posti kulkee -tyyliä.
Voisin vielä antaa vinkin että printtaa värilliselle paperille hakemuksesi ko. työpaikkoihin niin erottuvat joukosta!
Näin minä sain kuulemma muita hakemuksia enemmän huomiota, hakemukseni luettiin aina uudelleen ja uudelleen ja CV luettiin myös moneen kertaan.
Näin värikkäästi sitten sain ko. hyvän työpaikan itselleni, johon olen erittäin tyytyväinen ja josta tarjotaan ihan virkaakin tällä hetkellä.
Onnea työpaikan hakuun!