Sekalaisten kysymysten ketju

• 420 431
  • 4 781
Tila
Viestiketju on suljettu.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hemmetti teidän huijareiden kanssa. Pelikieltoa saisivat moderaattorit tälläisestä JA:n sääntöjen vastaisesta perättömien huhujen levittämisestä antaa :)
Suomen kielessä ON sivistyssanakirjan mukaan sana vukereriaasi joka tietenkin tarkoittaa samaa kuin filariaasi joka siis tietenkin on rihmamatotauti jos joku moukka ei tuota tiennyt.

sitäpaitsi "vunukka" ei ole mikään kunnon sana.

edit: minä muuten googletin tuon vunukan itse, toi wertnerin viesti oli tullut vasta sillä aikaa kun olin jo kirjoittamassa omaa viestiäni (ja huomasin sen vasta nyt).

Viimeksi muokattu:

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi ohjelmaidea

Viestin lähetti dana77
Voi perkele, ei tällä tavalla saa kiusata toisia ihmisiä, ei tuollaista voi tietää.

Pahkasiassa oli joku joskus sarjakuva, jossa tyypillä oli kyltti jossa luki "1997 Suomen Lukihärjövusi". tuo vusi on siis kriteerit täyttävä sana.

Vunukka. Googleta vaikka niin asia selviää.

Mutta kuten alunperin sanoin niin tällä on hauska brassailla baarivisailuissa urheilutietäjien joukossa; "Missä olympialaissa kilpailtiin kahdella eri mantereella?" "Missä lajeissa voittaja tulee selkä edellä maaliin?" jne...Mikä sana alkaa tavulla VU-?

Pahkasiasta tulee mieleen "ALKON UUSI JULISTEKAMPANJA":

- Varo vajaita!
- Ota kunnon pohjat - se tulee halvemmaksi!
- Muista hakumiestä!
- Älä mene krapulassa töihin -JÄÄ KOTIIN!

Viimeksi muokattu:

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi ohjelmaidea

Viestin lähetti Kilgore Trout
Vunukka. Googleta vaikka niin asia selviää.
En olisi ikinä tiennyt itse, mutta vaimo tiesi kun on töissä ollut jonkun verran tekemisissä Itä-Karjalaisten kanssa.

Anton

Jäsen
Et syö! Jos syöt edes puolet, olet seuraavaksi todennäköisesti syömäsi pizzan kanssa pitkin pizzerian seiniä.
*musiikkina soi taustalla Mission Impossible*

Kyseisen lafkan pizzat ovat normaaleinakin jo kiitettävän kokoisia. Olemme joskus illalla hakeneet perhepizzat per yksilö ja syömistä on riittänyt ihan pikkutunneille saakka ...ja pidän itseäni armoitettuna ahmattina.

Olen nähnyt superperhepizzan, joten voin vain kuvitella kuningas- tai hyperkuningas- kokoiset lätyt.

Jos kokeilet, niin toivotan onnea, terveyttä ja kerro kuinka kävi.

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Semmoinen on mietityttänyt jo pidemmän aikaa, että onkohan pieru ollut aina hauska juttu? Onko joku alkuasukas naureskellut omalle leijalleen sen jälkeen, kun on ottanut sapelihammastiikerin hengiltä?

Ja jos vastaus on, että ei ole aina ollut hauska, niin koska siitä on tullut hauska? Ja kenen toimesta?

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Fanikiekot

Kellä SM-liigajoukkueilla on fanikrääsävalikoimissaan ns fanikiekko - kiekko on jossa kyseisen joukkueen logo?

Nimimerkki - uuden harrastuksen löytänyt.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Näin äsken mätitahnamainoksen. Tahnaa tulee tuubista ulos "raidallisena", eli tuorejuustoa yhtenä raitana ja mätitahnaa toisena. Miten ne ei mene sekaisin siellä tuubissa ja tule ulos yhtenä mylläkkänä?

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gagne
Näin äsken mätitahnamainoksen. Tahnaa tulee tuubista ulos "raidallisena", eli tuorejuustoa yhtenä raitana ja mätitahnaa toisena. Miten ne ei mene sekaisin siellä tuubissa ja tule ulos yhtenä mylläkkänä?
Sisällä on pienempi tuubi toisenväriselle töhnälle ja suuaukot on sopivasti fiksattu yhteen

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Gagne

Vastauksia onkin jo tullut mutta tässä vielä pari linkkiä koskien hammastahnan raitoja. Soveltunee muihinkin "tuubiraitoihin".

http://www.straightdope.com/classics/a1_173.html

http://users.breathe.com/smd.ray/how2/toothpaste/toothpaste.htm

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Murmeli
Vastauksia onkin jo tullut mutta tässä vielä pari linkkiä koskien hammastahnan raitoja. Soveltunee muihinkin "tuubiraitoihin".

http://www.straightdope.com/classics/a1_173.html

http://users.breathe.com/smd.ray/how2/toothpaste/toothpaste.htm

Linkkejä tsekkailtuani tulee mieleen etteivät kysymykseen vastanneet ole ilmeisesti availleet hammastahnatuubeja, tai vaihtoehtoisesti, jenkeissä eletään tälläkin saralla "kivikaudella".

Ilmankos he niin halukkaasti pommittavat muitakin maita kivikauteen...

vlad.

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Gagne

"Jos syö lahnaa, tulee pelkkää mätitahnaa.
Jos syö lohta, tulee kohta, mutta
kun syö haukea ei millään laukea."

Niin asian vierestä kuin olla voi, mutta sitten se kysymys: Lyökö manga itsensä läpi Suomessa?

Loviisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Osaako kukaan sanoa mistä johtuu, että monesti keskellä yötä tulee suonenveto? Ainakin minun kohdallani monta kertaa kuukaudessa. Saanen kysyä myös miksi suonenvedot edes tulevat. Ja nyt kun tähän aiheeseen menin, kysyn myös mistä johtuu päänsärky ja jos silmissä sumenee, tarkoittaako se sitä että pyörryttää vai mitä? Anteeksi ja kiitos.

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
"Jos syö lahnaa, tulee pelkkää mätitahnaa.
Jos syö lohta, tulee kohta, mutta
kun syö haukea ei millään laukea."

Niin asian vierestä kuin olla voi, mutta sitten se kysymys: Lyökö manga itsensä läpi Suomessa?

Setä Kilgore on käynyt taas Tralfamadorella. Onko Malachia näkynyt?

Ei.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Lyökö manga itsensä läpi Suomessa?
Ei lyö. Belgiassa olisi paremmat markkinat.

Olisi mulla kysymyskin. Millainen on aurinkokellon kellotaulu, siis mikä luku on 180 asteen päässä kahdestatoista?

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Gagne
Setä Kilgore on käynyt taas Tralfamadorella. Onko Malachia näkynyt?

Ei.

Trafalmadorelaiset tietenkin ohjaavat meitä kaikkia, he kun saavat tietyt universaalisen olemassaolontahdon impulssit kaikumaan maailmankaikkeuden holvirakenteissa kolme kertaa valon nopeudella. He kykenevät suuntaamaan ja moduloimaan näitä impulsseja niin, että ne saavat kaukana olevat olennot tiedostamattaan palvelemaan itseään.

Olen Twiten kanssa eri mieltä mangasta, Belgiassa on toki Euroopan paras sarjakuvamuseo, mutta minusta suomalaiset ovat paremmin vastaanottavaisia japanilaiselle kulttuurille kuin keski-Eurooppalaiset.

Mutta ellei manga niin mitenkäs sitten hentai?

Viimeksi muokattu:

Kilgore Trout

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Twite
No sille vasta markkinat Belgiassa onkin...

LOL - ei paha!

Mutta ettei mene chattailuksi niin vielä kysymys: Olen aina ihmetellyt lokkien käyttäytymistä. Kun perkaa kaloja rannassa ei missään näy yhtään lintua. Hetken päästä on yksi lokki päällä lepattamassa ja samalla se kirkuu kavereitaan paikalle. Sitten kun koossa on jonkinmoinen parvi niin alkaa tappelu perkeistä.

Eikö sen ensimmäisen kannattaisi hissukseen syödä mahansa täyteen - eli mihin selviämismalliin tämä lajikäyttäytyminen perustuu?

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Loviisa
Osaako kukaan sanoa mistä johtuu, että monesti keskellä yötä tulee suonenveto? Ainakin minun kohdallani monta kertaa kuukaudessa. Saanen kysyä myös miksi suonenvedot edes tulevat. Ja nyt kun tähän aiheeseen menin, kysyn myös mistä johtuu päänsärky ja jos silmissä sumenee, tarkoittaako se sitä että pyörryttää vai mitä? Anteeksi ja kiitos.

Suonenvato johtuu kehon neste- ja/tai suolatasapainon järkkymisestä. Juo tarpeeksi ja syö riittävästi mineraaleja, erityisesti natriumia ja magnesiumia.

Päänsärky voi johtua esim. alhaisesta verensokerista. Ylipäänsä muista syödä hyvin ja monipuolisesti ja pitkin päivää.

Viestin lähetti Loviisa
Ja nyt kun tähän aiheeseen menin, kysyn myös mistä johtuu päänsärky ja jos silmissä sumenee, tarkoittaako se sitä että pyörryttää ?.

Päänsäryt johtuvat yleisesti ottaen niskassa olevien lihasten väärästä asennosta jai niiden jännityksestä. Sen tarkemmin en osaa asiaa selittää mutta voit kokeilla/kokeiluttaa hieroa niskaa/olkapäitä niin pitäisi auttaa. Ellei kysessä sitten ole migreeni. Tai eilisillan juhlinta....

Ja kun silmät sumenevat, on sinulla verensokeri alhaalla. Ainakin minulla näin on. Lyöpä suklaapatukka naamarii niin kaikki on hyvin. Ja sivuoireina voi pyörryttää.

Näin minä olen asiat oppinut, kertokaa muut paremmin...

Ja sitten kysymyksiä :

Johtuu kännipäissään juomisen paha olo tasapaino-aistin katoamisesta ? Olen kuullut että kun tasapaino-aisti katoaa niin tulee paha olo. Eli alkoholi ei vaikuta itse olotilaan vaan tasapaino-aistiin?

Estääkö nikotiiini lihasten hapensaantia vai onko kyseessä jokin muu aine?

Mitä ovat maitohapot? Eli onko kyseessä se että lihakset eivät saa tarpeeksi happea ja sitten tapahtuu mitä?

Kuinka stressi voi edistää vatsahaavaa?

PRKL kun tuli paskaa jauhettua...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.