Viestin lähetti amok
Sanokaapas HKI:n ydinkeskustasta joku leppoisa nettibaari jossa voisi kumota kupin kahvia/tuopin olutta ja selailla nettiä vaikka tunnin verran.
Ja Lasipalatsin sisäpihaltakin sellainen löytyi ainakin n vuosi sitten.
Viestin lähetti amok
Sanokaapas HKI:n ydinkeskustasta joku leppoisa nettibaari jossa voisi kumota kupin kahvia/tuopin olutta ja selailla nettiä vaikka tunnin verran.
Viestin lähetti Olkku
Kertoisiko, joku tietävämpi, minkä aikavyöhykkeen mukaan tämä 15.07 NHL:n siirto aika umpeutuu.
Eli mitä kello on silloin meillä Suomessa.
Viestin lähetti wilco
Halpa kopio jokunen vuosi sitten ilmestyneestä "musiikkikappaleesta" Sunscreen tms.
Että silleen...
Viestin lähetti Predator
No jos tuo isolla alkukirjaimella kirjoitetaan, ... *klip*... anteeksi, että piti päästä pilkkua viilailemaan..
Viestin lähetti Everton
Sitä mää vaan ajattelin tässä viime yönä hikisenä ja unettomana, että ostaanko maailmalla meidän aakkosia? Siis kun vaikka nuo kyrilliset kirjaimet on meille useimmille täyttä hepreaa. Sen olen huomannut, että ainakaan venäläiset eivät useinkaan osaa kirjoittaa nimeäänkään kunnolla meikäläisittäin. Tuskinpa kiinalaisetkaan. Vaan kuinka on asia Japanissa, joka kuitenkin on niin maan perhanan länsimainen maa.
Viestin lähetti Remppu
Mistä tulee tämä ah niin ihastuttavan ärsyttävä sanonta "antaa propsit"?
Jebulis, esim. entisen tennispelaaja Michael Changin sukunimi saisi ymmärtääkseni tämän systeemin mukaan kirjoitusasun Qiang.Viestin lähetti PKrJ
Suurimpia eroja eurooppalaiseen äännekarttaan on varmaan merkki q. Täällähän se lausutaan yleensä [kw], mutta kiinassa lähinnä [ts]. (<-tuo ei ole mikään oikea tapa merkitä äännettä, joten jos joku haluaa tarkkaa tietoa niin etsiköön netistä.)
Viestin lähetti bitnir
Ja lasipalatsin mbarissa. Muistaakseni 2,50€/h taksalla.
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Ketjun otsikkoa sivuten: mikä muuten oli tuon "musiikkikappaleen" koko nimi ja kuka sen esitti? Jostain aurinkoverhosta siinä tosiaan puhuttiin.
Viestin lähetti rapster
Jebulis, esim. entisen tennispelaaja Michael Changin sukunimi saisi ymmärtääkseni tämän systeemin mukaan kirjoitusasun Qiang.
Viestin lähetti Tunkki
Miksi vasemmalla kädellä runkkaaminen on niin paljon vaikeampaa, kuin oikealla?
Viestin lähetti Sistis
Oikea kämmenesi on paljon pienempi, kuin vasen.
Viestin lähetti BigRedBob
Kun katselee Pori dzääsien mainoskuvaa lehdestä, niin pistää miettimään; onkohan Stevie Wonder ajanut partansa ihan itse?
Viestin lähetti Gellner
Nyt en tajua. Helsingissä on tänään lennnellyt zeppeliini, ja tiedotusvälineet ovat kertoneet kuinka se on ensimmäinen zeppeliini Suomessa noin 80 vuoteen. Olen kuitenkin aivan varma että joskus 80-luvulla Helsingissä lenteli tummanharmaa zeppeliini. Muistan jopa katselleeni valokuvia tuosta zeppeliinistä pari vuotta takaperin. Nyt kuvat ovat toisaalla joten en voi tarkistaa asiaa. Olenko minä keksinyt omiani, vai tiedotusvälineetkö puhuvat potaskaa?