Onko täällä ketään Blogger.comissa blogia kirjoittavia?
Itsellä kyseinen sivusto alkoi julkaisemaan koko tekstin yhteen putkeen ilman kappalejakoja. Samoin kun lisään tekstiin kuvan, kuva ilmestyy kirjoitusosassa kummallisena koodirimpsuna, eikä sitä voi muokata. Julkaisussa kuvat näkyvät kyllä normaalisti, mutta kirjoitusvaiheessa mahdotonta nähdä mikä kuva on kyseessä.
Tähän en osaa kyllä sitten vastata. Minulla toimi täysin normaalisti blogi eilen vielä ainakin kun tekstin julkaisin. Tosin, kuvia en ole teksteihin liittänyt aikoihin koska pääpaino postaukissani on tekstissä ja alkoi hermo menemään kun minulla oli harvoin omia kuvia julkaistavaksi ja piti kuvapankeista julkaistavat kuvat napata.
Xs projectin kappale Gagarin. Siinä on sellainen pimputus kohta, mutta mistä pimputus on alunperin? Olen sen mielestäni jossain aikaisemmin kuullut, mutta en saa päähäni, että missä?!
Kohdasta 1:05 eteenpäin.
*linnki YouTubeen xs project - Gagarin -rallin
Itselle tuli heti mieleen tämä vanha venäläinen klassikko
Tämä nyt tulee ehkä vähän väärään ketjuun, mutta onhan tää nyt aika sekalainen kysymys. Tai ainakin kysyjä on ihan sekasin.
Olis yks leffa hukassa. Muistan joskus katselleeni elokuvan jostain syvänmeren hommasta jossa kävi vähän huonosti ja yksi jamppa jäi sinne pimeyteen kekkuloimaan ihan hukassa. Jotenkin sattuivat kaverin löytämään ja jopa pelastamaan.
En kuollakseni muista leffan nimeä. Ei ollut mikään toimintapätkä, vaan ihan tällainen mielenkiintoinen dokumentin tyyppinen. Taisi vielä perustua ihan tositapahtumiinkin. Mikähän leffa siis olisi kyseessä?
Tässä yksi ehdokas, on kyllä ilmeisesti ihan dokumentti, eikä vaan dokumentin tyyppinen. Mutta ehkä samasta tarinasta on myös dramatisoitu versio?
En kuollakseni muista leffan nimeä. Ei ollut mikään toimintapätkä, vaan ihan tällainen mielenkiintoinen dokumentin tyyppinen. Taisi vielä perustua ihan tositapahtumiinkin. Mikähän leffa siis olisi kyseessä?
Viime henkäys | Netflix
Ammattisukeltaja jää vangiksi meren pohjaan. Happi on loppumassa eikä pelastajia kuulu, joten hän yrittää pelastautua itse.www.netflix.com
Olisiko itse leffa tämä?
No ei. Jos puhutaan vuosikertaviineistä mainitsematta paikkaa, niin lähtökohtaisesti tällöin puhutaan Ranskan Bordeaux:n alueesta. Sieltääkin toki löytyy niin kuraa kuin helmiäkin.Tehdäänkö Italiassa maailman parhaat viinit?
Eräs sisialainen työkaverini oli sitä mieltä, että Italia on maailman paras viinimaa. Hän ei arvostanut ranskalaisia viinejä. Kertoi, että italialaisten lisäksi myös epsanjalaiset, portugalilaiset sekä kreikkalaiset viinit ovat parempia kuin ranskalaiset viinit. Haluaisin uskoa häntä, mutta kun en ole yhtään varma tästä asiasta, koska en tunne viinejä kovinkaan hyvin.
Sattuisiko kukaan Raumalainen (myös muiden vastaukset hyväksytään) muistamaan, miten joskus 1980/1990 vaihteen tienoilla kävi joku Valioliiga-joukkue pelaamassa harjoitusottelun Raumalla Pallo-Iiroja tai FC Raumaa vastaan? Olen muistavani, että joku sen aikakauden maalitykki teki vieraille viisi maalia.
Porilainen, arjalainen valkyyria.. joka hitsarin unelma kai.Ihan vaan vilpittömästä uteliaisuudesta kysyn, miksi kukaan koskaan missään vaaleissa äänestää Laura Huhtasaarta?
Ei. Eräs ranskalainen sanoi kerran, että maailman parhaat viinit tehdään aina naapurissa. Uskon häntä koska hän oli myös iloinen siitä, että lapsuudenkotinsa naapuriviiniä oli ravintolassa tarjolla. Vieläpä Helsingissä.Tehdäänkö Italiassa maailman parhaat viinit?
.....
En ole koskaan käynyt- Minä en tiedä pääkaupunkiseudulta nimeltä kuin Eltsun Nesteen. Vai onko se edes Neste?Onko Suomessa kuuluisampaa huoltoasemaa kuin Ala-Tikkurilan Shell?
Vilénin Sulon huoltoasema. Jonnet ei ehkä tunne mutta tietäjät tietää.Onko Suomessa kuuluisampaa huoltoasemaa kuin Ala-Tikkurilan Shell?
Vilénin Sulon huoltoasema. Jonnet ei ehkä tunne mutta tietäjät tietää.