Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei tuosta haittaakaan ole. Viimeiset vuodet mulla on ollut aina matkadokumentaatio takintaskussa tai puhelimessa, mutta eipä niitä ole koskaan kysytty. Passin näyttäminen on riittänyt ja check-in on hoitunut tavanomaisen nopeasti. Kyllä ne varausnumerot ja muut matkustajatiedot löytyvät kaikki lähtöselvitystiskin päätteeltä. Siis koskee Eurooppaa ainakin Schengen-alueen lentokenttien osalta. Muualle matkustettaessa ottaisin varmuuden vuoksi ihan paperitulosteen mukaan varmuuden vuoksi paluumatkaa varten.Kiitos vastauksista. Kirjoittelen varausnumeron lapulle varmuuden vuoksi.
Pelkällä ajokortilla olen toisinaan matkustellut Schengen-alueen sisällä, vaikka ajokortti ei nykyään ole virallinen ID. Siksi check-in varoittelee, että korvaavat kyydit joutuu järkkäämään ja maksamaan itse, jos paluulennolle ei pääse kun oikea ID puuttuu. Toistaiseksi ajokortista ei ole seurannut ongelmia. Varsinkin jos tekee tsekkauksen mobiilisti ja saa boardin passin kännyyn, niin henkkariakaan ei näköjään tarvitse reissun päällä aina näyttää.