divisioonan pronssimitalistit taisivat mennä Kouvolaan.
Mestiksen pronssin vei D Team toisen jatkoerän jälkeen 1-2.
divisioonan pronssimitalistit taisivat mennä Kouvolaan.
Noita Japanin mullistuksia lukiessani sattui silmään uutinen jossa kerrottiin koko tuon järistyksen läheisyydessä sijaitsevan saaren siirtyneen 2,5 metriä ja myös koko maapallo on kallistunut 10 senttiä. Kiinnostaisi tietää että minkälaisia käytännön seurauksia esim. ilmastoon tuollaisella kallistumisella voi olla? Kymmenen senttiä vaikuttaa pieneltä ottaen huomioon tämän pallon mittasuhteet mutta näin maalaisjärjellä ajatellen luulisi että tuollaisella pienelläkin muutoksella voi olla jotain vaikutuksia.
Varmaan helvetin tyhmä kysymys, mutta:
Onko kahdella 500mg särkylääkkeellä sama vaikutus kuin yhdellä 1000mg tabletilla?
On :)Varmaan helvetin tyhmä kysymys, mutta:
Onko kahdella 500mg särkylääkkeellä sama vaikutus kuin yhdellä 1000mg tabletilla?
Pakotettiinko aikanaan Tsernobylin jälkeen napsimaan joditabletteja?
Jos asiasta tehdään tiedettä, niin tiukasti ottaen kaksi 500 mg tablettia vaikuttaa nopeammin, koska liukeneva pinta-ala on suurempi.
Joskus silloin lääkäri kertoi minulle ja äidilleni ettei minulle olisi saanut antaa puolikasta Burana 400mg lääkettä kuumeeseen. Tuo oli kuulemma vahvempi, kuin kokonainen Burana 200mg. Tai ainakin vaikutus olisi keholle eri.
Ei. Muistan tuo ajan oikein hyvin. Eipä se tapahtuma vaikuttanut arkipäivän rutiineihin mitenkään.
Asun siis Helsingissä.
Joskohan tämä selittäisi ylireagoinnin?
Toisaalta Tshernobyliin liittyen, kuulemma keräämissäni sienissä saatta olla vaarallisia-aineita, vaikka kerään sieneni hyvin hoidetuilta golfkentiltä.
Jakouurteellisissa lääkkeissä lasketaan vain vaikuttavan aineen määrän mukaan. Mutta luultavasti "yleisohje" on, että otetaan oikenvahvuisia lääkkeitä että pillerimäärä olisi mahdollisimman pieni. Ihan siis vain selvyyden vuoksi, koska asiaan perehtymättömät eivät tajua hölkäsen pöläystä noista jakouurteista.Faija teki silloin Tsernobylin onnettomuuden aikaan kakkostyönä talonmiehen hommia ja sen vaan muistan, että kadut piti pestä.
Ja mä ainakin olen ollut siinä uskossa, että esim. kaksi 400 mg buranaa on eri asia kuin yksi 800 mg burana. Voin mä olla väärässäkin.
Miksi Jatkoaikalla ei voi olla "naistenketjua"? Joskus rämä äijäily menee yli hilseen :D
Näin pleijareiden aikaan on pannut miettimään, että mistä sanonta "joutua laulukuoroon" juontaa juurensa? Käsittääkseni kaikki kuorot (paitsi ehkä Huutajat) laulavat eli miksi tuo "laulu" vielä tuohon eteen?
Eilen urheiluruudussa sanottiin, että Pavel Rosa heitettiin suihkuun epäsiveellisen eleen takia. En kuitenkaan uskalla edes katsoa otteluketju -osioon, vaan kysyn täällä, että mikä se epäsiveellinen ele oli? Videolinkki on aina parempi.