RuuhkaTukka
Jäsen
Pitäisi ostaa mahdollisimman edullisesti viisi mustaa ja viisi valkoista (siis yksivärisiä ilman mitään painatuksia) t-paitaa Helsingistä. Vihjatkaapa mistä haen.
op777
Biltemalla on muistaakseni 3kpl/10€.
Pitäisi ostaa mahdollisimman edullisesti viisi mustaa ja viisi valkoista (siis yksivärisiä ilman mitään painatuksia) t-paitaa Helsingistä. Vihjatkaapa mistä haen.
op777
op777
Sopuli, tietääkö sun parempi puoliskosi että sä kulutat aikaa etsien kuvia miesten peniksistä?
Kauanko kestää canal+ -katselukortin aktivointi, jos tekisin sen nyt netin kautta. Siis löisin sinne jo olemassaolevan kortin numeron. Näkyykö kanavat jo tänään vai laittavatko ne siellä tilauksen päälle manuaalisesti joskus huomenna kun pääsevät töihin?
Kauanko kestää canal+ -katselukortin aktivointi, jos tekisin sen nyt netin kautta. Siis löisin sinne jo olemassaolevan kortin numeron. Näkyykö kanavat jo tänään vai laittavatko ne siellä tilauksen päälle manuaalisesti joskus huomenna kun pääsevät töihin?
Monelta on miesten 100m finaali?
Klo. 22:35 näyttäis alkavan.
Luulen että tänään et pääse katsomaaan Canalia. Toki voin olla väärässäkin, kokeile näkyykö vaiko ei.
4 tuntia mennyt ja ei toimi. Eli kuten pelkäsinkin niin ne laittaa niitä siellä manuaalisesti ja sunnuntaisin ei asiakaspalvelukaan ole töissä.
Millon tulee miesten 200m finaali?
Ulko-oven yläpuolella olevan lampun ajattelin vaihtaa kun on himmentynyt. Mutta nyt olen vain hämmentynyt. Itse lampussa ei ole kierrekantaa, vaan semmonen työnnettävä palikka vai mikä helvetti lie. Nopea Googletus, minä en löydä vastausta, tietääkö joku kertoa mikä juttu toi on? Saako niitä "normaali" liikkeistä?
Tällainen kanta lampussa? .
Noup. Semmonen 1cm*1cm valk/muov tappi ja kaks kuparista "johdon" tynkää.
Tämä sopii tuntomerkkeihin, edelleen halogeenilamppu kyseessä. Et kuitenkaan tarkoita niitä nykyaikaisia pistoke-systeemejä?
Noup, ei tuokaan, se valkoinen 1cm*1cm mötikkä on noin 2 cm ja kupari piikit vain 0,5cm lähtevät samasta tasosta. Ikuna nähny vastaavaa.
Tässä kuvassa lamppu jota jahtaa, mutta 2 pinnisenä http://www.cheapenergysavinglightbu...D=293&osCsid=02fcf7f7078df7524b1a942b2a6a228a