Mitä voi ostaa 19-vuotiaalle nuorelle naiselle valmistumisen kunniaksi? Autoa on turha ehdottaa, koska sellainen on jo, helikopteriin ei riitä massit ja koirille olen allerginen.
Mun ehdoton suosikkini on lahjakortti kauneushoitolaan. En tiedä, missä päin asustelette, mutta eiköhän jokaiselta paikkakunnalta löydy jokunen hyvä paikka. Mun mieheni aikoinaan osti mulle lahjakortin Escape Day Spa:han, joka sijaitsee Hotelli Tornissa Forumin kupeessa. Kyseinen paikka ei ole halvimmasta päästä ja oma hoitoni on kustantanut n. 100€:n verran. Mutta onkin sitten ollut jokaisen sentin arvoinen. En tiedä yhtään naista, joka ei moista arvostaisi. Sen sijaan tiedän useita naisihmisiä, jotka eivät viitsi rahojaan moiseen "tuhlata".
Kyllä mulla ainakin sielu lepää totaalisesti, kun kuuntelen japanilaistyylistä pimpelipompeli-musiikkia euforisessa tilassa, samalla kun naishenkilö hoitaa ulkoista kauneuttani. Ja sillä energialla, mitä siitä reissusta jää käteen, jaksaa taas kuunnella kakaroiden kiljumista ja siivota samoja sotkuja hivenen paremmin.
Vaihtoehtoja on paljon ja jos rahaa on käyttää myös itseesi, suosittelen vaikkapa vain yhden yön reissua johonkin kylpylään, missä hoitoja on mahdollista saada. Ei se miehillekään huonoa tee, eikä varmastikaan ole sellaisia ihmisiä lähettyvillä, jotka siitä huumoria repivät.