Anselm Raato
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
NHL -puolelta löytyy seikkaperäisiä ohjeita omasta ketjustaan.
Tattis! Enköhän nyt osaa... Klo 03 siis sopcastia auki ja toivomaan että kaikki toimii...
NHL -puolelta löytyy seikkaperäisiä ohjeita omasta ketjustaan.
Osaako joku kertoa, mistä pystyn lataamaan koneelle Legends of hockey pätkiä!
Näitä mitä täällä on: http://www.youtube.com/results?search_query=Legends+of+hockey&search=Search
Ajattelin huvikseni kysyä tätä hassua kysymystä.
Joo mäkin vähän mietin tota suutaria, mutta en kehdannut mennä kysyy jos ne nauraakin mut ulos sieltä. Noh, täytyy mennä kattelee millaisia liikkeitä tuolta löytyy, ja voihan sitä kysästä että onnistuuko.
Ompelimoa kokeilisin itse ensin
Ompelimoa kokeilisin itse ensin, koska suutarit ovat erikoistuneet vähän jämerämpiin materiaaleihin. Voi olla verkkatakin ompelu niiden vehkeillä hiukan hankalaa, eikä välttämättä löydy osaamista moiseen pipertämiseen. Nahkatakkeja ja laukkuja suutarit kyllä korjaavat. Ompelimossa veikkaisin hinnaksi parikymppiä vetoketjun vaihdolle.
Minä pystyn löytämään suutareita Helsingistä, mutta missä helvetissä on ompelimoja?
Kenellä pelaajalla on eniten stanley cup-voittoja?
Kenellä pelaajalla on eniten stanley cup-voittoja?
"The player who has been on the most Stanley Cup championships is Henri "The Pocket Rocket" Richard, of the Montreal Canadiens, with 11."
Minä pystyn löytämään suutareita Helsingistä, mutta missä helvetissä on ompelimoja?
Kai niitä jossain, en toki epäile sanaasi. Jakaisit vain tietosi.
Mihin menee Ottawa Senatorsin Stanley Cup voiton vuoksi valmistetut paidat ja lippikset?
Samaan paikkaan kuin kaikkien muiden hävinneiden joukkueiden vastaavat eli roskiin.
Eivät mene. Olen lukenut, että nuo menevät kehitysapuna Afrikkaan tai vastaaviin paikkoihin. Jossain syrjäkylässä ei tiedetä, että kuka voitti kenet tai mistä lajista oli edes kyse, joten on katsottu, että niitä voi sinne lähettää.