Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 985 254
  • 47 171

ParkTudor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Mitä tarkoittaa HMV ? Kun sitä täälä viljellään, on mennyt täysin ohi. Enkä sitä searchilla löytänyt.
 

Rocco

Jäsen
VH87 kirjoitti:
Löytyykö Vaasasta mitään baaria joka näyttää canal+-pelejä?

El Gringo on ikäänkuin epävirallinen urheilupaikka. Ihan keskustassa. Suosittelen. Aina eniten väkeä, paras tunnelma ja parhaat hinnat. Screeni, jonne ei tosin aina näy kunnolla jos on paljon väkeä.

Amarillo on toinen, niinikään aivan keskustassa. Siistit puitteet ja mukavat istuimet yms. Ei screeniä, mutta pieni paikka ja laadukkaat televisiot.

O´Malleys samoiten, kortteli torilta. Paljon teeveitä, mutta on hotellin baari, eli paikalla on paljon muitakin kuin matsia katsovia.

Otto ja Minä on urheilupaikka, mutta on opiskelijakorttelissa Palosaarella, noin 1,5 km keskustasta. Iso screen, mutta vähän niin ja näin paikka. Otteluiltoina en ole ollut, joten voi olla tunnelmallinen.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Rocco kirjoitti:
Olikos se tämä paikka jossa käytiin silloin intin aikana keskiviikkoisin vetämässä klo 19-22 niitä yhdeksän markan 0,4 tuoppeja? Siis vuosina 94-95. Yläkerran yökerhoon siirryttiin vasta kun tuoppikasa pöydällä ylettyi kattoon saakka. Paikka sijaitsi pikkuisen jossakin sivukadulla ja portaan menivät alakertaan.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Nyt pitää saada varmistus yhteen asiaan kun frendin kanssa on kiistaa ja hän väittää, että Haluatko miljönääriksi peli on suora lähetys.

Itse väitän, että ei ole mutta onko se näin?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Lorvi kirjoitti:
Nyt pitää saada varmistus yhteen asiaan kun frendin kanssa on kiistaa ja hän väittää, että Haluatko miljönääriksi peli on suora lähetys.

Itse väitän, että ei ole mutta onko se näin?
Ei ole suora lähetys. Yhtä jaksoa purkitetaan useampi tunti.
 

zaba

Jäsen
ikuinen lupaus kirjoitti:
Oliko kymppiuutissa virolaisjätkän nimi kummelimaisesti Janis Petke? :D Seurasin vaan sivusilmällä.
Olihan se, mutta kyseessä oli suomalaisjätkä joka oli hienosti onnistunut toimittajaa huijaamaan :D
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko baarit tänään tunnin kauemmin auki?
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Blackie kirjoitti:
Onko baarit tänään tunnin kauemmin auki?

Eikös ne ole ennenkin ollut eli käsittääkseni on. Seisoohan junat ja bussitkin tunnin yöllä, totta kai kapakoitsija haluaa tunnin enemmän kaljaa myydä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
zaba kirjoitti:
Olihan se, mutta kyseessä oli suomalaisjätkä joka oli hienosti onnistunut toimittajaa huijaamaan :D
Tämä taitaa olla jo neljäs ketju, jossa tuosta tapauksesta puhutaan. Hyvin tyyppi kyl veti, tai siis nimen keksi. "Mille naurat juuri nyt" -ketjuun joku liitti mukaan kuvankin tuosta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Blackie kirjoitti:
Onko baarit tänään tunnin kauemmin auki?

Eivät ole. Valomerkki tulee jo ekan kerran puoli neljältä ja baarit menevät kiinni, kun kello tulee ekan kerran neljä.

Nimim. kokemusta on. Tai sit mä oon ollu känissä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Beagle Boy kirjoitti:
totta kai kapakoitsija haluaa tunnin enemmän kaljaa myydä.

Haluaa ne tehdä paljon muutakin. Se ei vaan Suomen superlakien kynsissä paljoa auta.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vuokralainen kirjoitti:
Eivät ole. Valomerkki tulee jo ekan kerran puoli neljältä ja baarit menevät kiinni, kun kello tulee ekan kerran neljä.

Nimim. kokemusta on. Tai sit mä oon ollu känissä.
Väärässä olet, tai olet kännissä ollut. Neljään asti olevat paikat saivat olla tunnin pidempään auki. Keväällä se menee sitten toiseen suuntaan, eli baarit joudutaan sulkemaan jo tuntia aiemmin. Tämä järjestely on ollut jo vuosia käytössä, siinä kun oli aikaisemmin vähän epäselvyyksiä. Moni paikka yritti silloin keväälläkin pitää normaalisti auki ja niistä jaettiin useita varoituksia, ja sittemmin on päätetty että menetetty kevään tunti saadaan takaisin syksyllä.

Nimim. Eilen töissä puoli kuuteen asti
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jälleen tekemässä ruotsintehtäviä, joten mitens ruotsin kielen taitajat sanotaan ruotsiksi, että 0,5 km. koululta?

Entäs mitens nämä menut ruotsiksi? Miten ruotsinkieliseen menuuseen kirjoitetaan esim. klimppisoppaa?
 
Viimeksi muokattu:

mynthon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pittsburgh Penguins
Onko jalkapallopelaajien statseista samanlaisia sivustoja kuin jääkiekosta Eurohockey.net ja Hockeydb? Jos on, niin mikä?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
vilperi kirjoitti:
Jälleen tekemässä ruotsintehtäviä, joten mitens ruotsin kielen taitajat sanotaan ruotsiksi, että 0,5 km. koululta?

Entäs mitens nämä menut ruotsiksi? Miten ruotsinkieliseen menuuseen kirjoitetaan esim. klimppisoppaa?
En halv kilometer från skolan.

Klimpsoppa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
mynthon kirjoitti:
Kiitos, mutta tuo on aika huono sivusto. Suomalaisia löytyy tasan 13. Eli mitään parempaa ei ole tarjolla?

www.soccerbase.com

On muuten kolmas kerta kun postaan tämän tänne palstalle. =) Ei siis millään pahalla. Vaikea sitä tästäkään ketjusta olisi löytää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös