Missä ne siellä mökillä oli päällekkäin? Pöydällä, lattialla, seinällä, katossa...?Kun olin viime kesänä mökillä, siellä oli muurahaisia päällekkäin. Mistä mahtaa johtua?
El Klassiko :DKun olin viime kesänä mökillä, siellä oli muurahaisia päällekkäin. Mistä mahtaa johtua?
Muurahaiset oli päällekkäin.Missä ne siellä mökillä oli päällekkäin? Pöydällä, lattialla, seinällä, katossa...?
Ehkä niitä oli tosi paljon?Muurahaiset oli päällekkäin.
Pitää ottaa taksi.Saako foodorasta tilata kaljaa vai pitääkö taxi ottaa?
Ei oo helpoksi tätäkään hommaa tehty. Köyhiä vähä vituttaa mutta näillä mennään.Pitää ottaa taksi.
Gus Greensmithin kartanlukija Jonas Andersson vissiin se jota etsitKukas rallikuski se oli/on kenen kartanlukijalla oli tatuointeja niin että soi! Ainakin rystysissä oli jotain juttuja... Tämä kartanlukija siis on haussa.
PS. Olipa paskasti muotoitu kysymys.
18€/h ja ihan mutulla. Itse valmistuin joulukuussa kokiksi ja miettinyt tätä vaihtoehtoa. En ole tehnyt päivääkään palkallista kokin töitä Suomessa, pari viikkoa Espanjassa palkka pöydän alta periaatteella.Mitähän kokin kannattaisi laittaa palkkatoiveeksi, kyseessä risteily-alus? Ei kokemusta merillä kokkaamisesta.
Koska kyseessä on Kela, niin veikkaisin, ettet hyödy mitään. Veronpalautus vähennettäneen kokonaisuudessaan toimeentulotuesta.Onko täällä Kela-asiantuntijoita? Homman nimi on se, että saan veronpalautuksia 565€ ja olen siis sairauspäivärahalla ja toimeentulotuella. Miten paljon hyödyn tuosta veronpalautuksesta? Tai toisin sanoen, kuinka paljon tuosta toimeentulotuesta otetaan pois? Ensinnäkin veroprosentti on nähtävästi ollut ihan liian suuri. Sitähän täytyy laskea selvästi. Mieluummin maksaa pikkusummia takaisin. Kiitoksia jo avusta etukäteen.
Miten paljon hyödyn tuosta veronpalautuksesta? Tai toisin sanoen, kuinka paljon tuosta toimeentulotuesta otetaan pois?
En löydä tietoa miten välieräjoukkueet menestyivät runkosarjassa tai loppusarjassa.
Kiitos!Sarjataulukko loppusarjan jälkeen:
1. Kauhajoki
2. Seagulls
3. Kataja
4. Vilpas
5. Kouvot
6. KTP
Seagulls-Vilpas -pari alkaisi siis käsittääkseni Helsingissä 2.5.
Kauhajoki-Seagulls -pari taas Kauhajoella 2.5. ja toinen peli olisi sitten Helsingissä 5.5.
Miksi Kauhajoki on listassa paikkakunnan nimellä ja muut seuran nimellä?Sarjataulukko loppusarjan jälkeen:
1. Kauhajoki
2. Seagulls
3. Kataja
4. Vilpas
5. Kouvot
6. KTP
Seagulls-Vilpas -pari alkaisi siis käsittääkseni Helsingissä 2.5.
Kauhajoki-Seagulls -pari taas Kauhajoella 2.5. ja toinen peli olisi sitten Helsingissä 5.5.