Onko kellään kokemusta piilolinssien käytöstä lentokoneessa? Pystyykö tunnin lennon ajan pitämään linssejä, vai kuivuvatko heti?
Lyhyellä lennolla menettelee, mutta itse suosin kyllä rillejä koneessa.
Paljonko teillä tavallisilla yksin asuvilla läträäjillä on veden kulutus per kuukausi..? Pamahti 3kk:den lasku tänään postiluukusta, joka huutaa 20 kuutiota/ 3kk:tta ja yhteissumma 75 €. Mielestäni tuo vaikuttaa omaan vedenkäyttööni suhteutettuna hieman korkealta..
... Lämminvesivaraajan läheisyydessä on myös yleensä painemittari, katoppa sen lukema nukkumaan mentäessä ja taas aamulla herätessä. Jos on paine-eroja niin todennäköisesti jossain vuotaa.
Jos varaaja toimii yösähköllä niin taatusti on paine-eroja aamulla ja illalla vaikkei missään vuotaisikaan.
Ei tuo lasku tietenkään mikään ylikallis ole, mutta sen verran yläkanttiin, että pisti vain miettimään olenko todella keskivertoa näin paljon huolettomampi vedenkuluttaja. Täytynee kysäistä naapureilta kun tulevat rapussa vastaan, että millaisia laskuja siellä on saatu.
Paljastakaa nyt minulle olenko jo 23-vuotiaana pudonnut kelkasta ja missannut jonkun suomalaisen viihdetaiteen suurimmista tähdistä?
Olet :) Se on Emma Salokoski. Googlaa, jos et tiedä.Paljastakaa nyt minulle olenko jo 23-vuotiaana pudonnut kelkasta ja missannut jonkun suomalaisen viihdetaiteen suurimmista tähdistä?
En osaa diagnoosia tehdä mutta pitääkö tätä tosiaan ihmetellä, että olisiko eläinlääkärille viennin aika? Kissa lekurille asap.Olisiko eläinlääkärille menon paikka?
En osaa diagnoosia tehdä mutta pitääkö tätä tosiaan ihmetellä, että olisiko eläinlääkärille viennin aika? Kissa lekurille asap.
Jollei muuta niin ainakin puhelimessa osaavat (todennäköisesti) kertoa, viittaavatko oireet johonkin sellaiseen, että tarttee lähteä kiikuttamaan lääkärille.
Kissojen sairastumiset vaativat huomattavasti useammin lääkärillä käyntiä, koska kissoilla ei ole apteekkia. Ihmisillä on.Koska välillä kissat sairastuvat, kuten ihmisetkin.
Osaiskos joku kertoa, että mikä tuota meidän kissaa vaivaa kun kovin on apea ja voimaton. Lisäksi välillä suusta tulee vaahtoa, mikäköhän tuota mahtaa aiheuttaa? Olisiko eläinlääkärille menon paikka? Ikääkin kissalla vasta n. 5 vuotta.
Shit happens.Kaipaan siis tyhjentävää vastausta kysymykseeni; miksi puhelin soi lähes aina, ku olen paskalla?
Minkä takia Hollanti on myös Alankomaat? Kumpi on ns. virallinen nimi?
Voi jeesus :D Mä en edes pidä kissoista, en yhtään. Siltikin vastaan Jatkoajassa jollekin kissaa koskevaan kysymykseen.
Muijan kissalla oli tota samaa plus että joi vettä ihan helvetisti enemmän kun normaalisti. Eukko kiikutti sen lääkäriin joka teki parit testit ja tulos oli: sokeritauti.
Juoko teidän katti enemmän kun ennen? (ei välttämättä johdukaan kuumuudesta niinkun luulit)