Mikä futismatsi oli eilen Espoon Otaniemen nurmikentällä käynnissä noin klo 20?
Ihan puhdas arvaus, mutta olisiko mahtanut olla II div. Pallohonka vs LoPa.
Mikä futismatsi oli eilen Espoon Otaniemen nurmikentällä käynnissä noin klo 20?
Onhan tuota saanut ainakin Stockkalta ja isoimmista Cittareistakin jo hetken. Makuvaihtoehdoista en osaa sanoa sen tarkemmin.Stadiin on ilmestynyt Häagen-Datzin mainoksia. Mistä sitä saa, ja onko ko. merkin pistaasia näkynyt?
Onhan tuota saanut ainakin Stockkalta ja isoimmista Cittareistakin jo hetken. Makuvaihtoehdoista en osaa sanoa sen tarkemmin.
Mikä on käytäntö, saako Töölön sairaalaan mennä katsomaan koomassa makaavaa potilasta jos ei ole lähiomainen? Tilan pitäisi olla vakaa. Ajattelin käydä katsomassa kaveria kun tällä on huomenna vielä synttärit.
Mikä on konkreettinen tausta tuossa klassisessa "Never Forget"-jutussa? Onko tuo jonkun toteama tai kirjoittama sitaatti vai mikä on tämän todellinen tausta?
Luin siitä joskus, mutta olen tainnut unohtaa sen.Miljoona ihmistä hehkuttaa nevö föget-legendaa, mutta kukaan ei tiedä stoorin taustoja?
Luin siitä joskus, mutta olen tainnut unohtaa sen.
Niin, itse puhuin teho-osastosta. Vähemmän akuutit on sitten ihan normihuoneissa.
Nyt on kohtuu iljettävä video hukassa. Pitäisi etsiä yhtä projektia varten sellainen video, missä joltain mieheltä paukautetaan käsivarressa oleva mätäpaise tai siis hämähäkin puremasta aiheutunut tulehduspesäke. Kunnon tennispallon kokoinen pallo se oli ja kun lääkäri sen puhkaisi... niin... mätää tuli. Ko. video on hukassa. Youtubessa se muistaakseni oli.
No mitä ihmettä?
Tilasin DNA:n katselukortin ja tänään se napsahti postiluukusta. Enpä vain tilatessani tajunnut sitä, ettei telkussani ole välttämättä paikkaa sille. Joku CI-paikka tuossa kyljessä on, mutta sinne pelkkää korttia ei kai tungeta.
Tässä olet oikeassa, teho-osastolle ei saa päästää muita kuin aivan lähiomaisia. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että katsomaan lasketaan vain vanhemmat, sisarukset, puoliso ja lapset. Mikäli kaverit ja ystävät on laskettu vierailemaan teholla, ollaan rikottu yleisiä ohjeita. Kuten totesit, teho on paikka jonne niitä ylimääräisiä ihmisiä ei haluta säheltämään.
vlad.
Mulla on näköjään vastaus tänään kaikkeen. Eli tarvitset kortinlukijan. Jouduin itsekin sellaisen hankkimaan, kun edes vähän paremmassa LG:n paskassa ei sellaista korttipaikkaa ollut. Tai paikka oli, mutta ei sitä lukijaa.
Harvassa tv:ssa se kortinlukija vakiona on, lisävaruste.
Pitänee kiikuttaa koko kortti paikalliseen DNA-puotiin ja sanoa myyjälle, että tungeppa perseeseesi.
Juhannusta pitäisi viettää (kyllä, tiedän olevani myöhässä..) jossain ja yhtenä vaihtoehtona olisi jonkin Camping-alueen mökki sillä eiköhän kaikki ns normi mökit ole menneet. Onko kellään tiedossa löytyykö camping-alueilta vielä tällä hetkellä vapaita mökkejä? Ja mistäpäin Suomea löytyisi hyvä camping-alue järven / meren rannalta jossa olisi vielä tilaa mökeissä?
- Tinke-80