fiftyeight
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Iddrott Förskott Puukädet
Scartilla.
Käännä scart-kaapeli toisin päin. Kaikki scart-kaapelit eivät ole sisäisesti kytketty siten että ne toimisivat kaksisuuntaisina.
Scartilla.
Voit myös soittaa Helpsoniin, vaikka Jatkoaika toki onkin paras apu.Nyt alan kokeilla teidän neuvojenne mukaan.
Tyhjien kanavien kohdalla digiboksi antaa ilmoituksen "ei AV:ta"
Onko olemassa ja kaiken kansan saatavilla tilastoja siitä, missä kunnissa tai millä alueilla Suomessa sattuu eniten sähkökatkoja?
Voit myös soittaa Helpsoniin, vaikka Jatkoaika toki onkin paras apu.
Tuo Helpson haiskahtaa niin pahalta kusetukselta ettei tosikaan. Vartin puhelulla saa jo uuden perusboksin kaupasta. Eikä siis puhelu tuonne tosiaankaan välttämättä korjaa laitetta.
Tyhmin ehdotus ikinä missään. Joissain Philipsin DVD-laitteissa noin kymmenen vuotta sitten oli yksisuuntaiset scartit. Muualla en ole koskaan törmännyt, vaikka olen ollut vasta 17 vuotta alalla.Käännä scart-kaapeli toisin päin. Kaikki scart-kaapelit eivät ole sisäisesti kytketty siten että ne toimisivat kaksisuuntaisina.
Tyhmin ehdotus ikinä missään. Joissain Philipsin DVD-laitteissa noin kymmenen vuotta sitten oli yksisuuntaiset scartit. Muualla en ole koskaan törmännyt, vaikka olen ollut vasta 17 vuotta alalla.
Ei aavistustakaan, mutta tästä tuli mieleen pakastimien lämmönnousuaika. Ihmiset maksavat rahaa siitä että aika olisi mahdollisimman pitkä. Halpojen boksien (B-luokan) laitteiden lämmönnousuaika on yleensä 16 tuntia, A-luokan noin 32 tuntia. Koska Suomessa on viimeksi sattunut edes kolmen tunnin sähkökatkos? Boksien hintaero on sadan euron luokkaa. Sähkönkulutus/hinta-ero saadaan takaisin n. 20 vuoden päästä. Etelä-euroopassa tuolla myyntiargumentilla luulisi olevan arvoa, mutta kumma kyllä se toimii jopa täällä.Onko olemassa ja kaiken kansan saatavilla tilastoja siitä, missä kunnissa tai millä alueilla Suomessa sattuu eniten sähkökatkoja?
Jos olet ostanut kaksi scarttia 2000-luvulla, niin oletan että erikoisliikkeistä ne ei ole ostettu. Vuonna 93 myytiin jo kaksisuuntaisia scartteja alan liikkeissä, jotkut kylläkin osti mielummin halpaphalleista scartteja (siksi kun ne oli halpoja) jotka toimivat vain yhteen suuntaan. Näköjään jopa 2000-luvulla, mikä on minulle iso yllätys. En ole nähnyt 9-piuhaista scarttia moneen vuoteen.Minä en ole koskaan työskennellyt alalla ja olen törmännyt kahdesti. ja molemmat on ostettu liikkeestä tämän vuosituhannen puolella. Vastauksesi oli siis ainakin melkein tyhmin ikinä missään.
Jos olet ostanut kaksi scarttia 2000-luvulla, niin oletan että erikoisliikkeistä ne ei ole ostettu. Vuonna 93 myytiin jo kaksisuuntaisia scartteja alan liikkeissä, jotkut kylläkin osti mielummin halpaphalleista scartteja (siksi kun ne oli halpoja) jotka toimivat vain yhteen suuntaan. Näköjään jopa 2000-luvulla, mikä on minulle iso yllätys. En ole nähnyt 9-piuhaista scarttia moneen vuoteen.
Giganttihan on halpahalli. Ei missään tapauksessa erikoisliike.Halpahallista valitettavasti todellakin, tämäkin vain todistaa sen, että gigantti on paska paikka. Siis gigantista nuo on ostettu, eikä halpahalli maineesta huolimatta edes halvalla.
Giganttihan on halpahalli. Ei missään tapauksessa erikoisliike.
Et ole väittänytkään, oletin vain että teit "normit", siis ostit "asiantuntijalta" ja huomasit myöhemmin ettei asia ollut niin yksinkertainen ;)Missä mä erikoisliikkeestä mitään puhuin?
Et ole väittänytkään, oletin vain että teit "normit", siis ostit "asiantuntijalta" ja huomasit myöhemmin ettei asia ollut niin yksinkertainen ;)
Useimmat ihmiset jonka kanssa olen puhunut, laskee Gigantin erikoisliikkeeksi. Ennemmin tai myöhemmin asia avautuu heille että asia ei todellakaan ole näin.
Löytyykö Jyväskylästä "Tee se itse"-hallia autonpesuun?
Tourulantien Nesteellä ainakin joskus muinoin oli, lieneeköhän vielä?
Ei ole ollut tee-itse hallia siellä enää vuosiin. Eipä silti, viime viikonlopun jälkeen ei enää ole koko Tourulan Nestettäkään.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1811541&ref=lk_is_ko_1
Tietääkö kukaan, heittääkö Edu Kettunen keikkaa enää laisinkaan?
En ole tosiaan ihan hetkeen Jyväskylässä poikennut, eikä varmaan ihan lähiaikoina ole asiaakaan.