Mikäs juttu tää nyt on kun maksukanavat näyttäis taas näkyvän ilmatteeks? Mikäs kampanja tää nyt on ja kauan voimassa?
No jopas. Mulla ei näy edes ne maksukanavat, joista olen maksanut.
Mikäs juttu tää nyt on kun maksukanavat näyttäis taas näkyvän ilmatteeks? Mikäs kampanja tää nyt on ja kauan voimassa?
JIMiltä tulee sellainen poliisisarja,jossa brittikytät jahtaavat tyyppejä evomitsuilla ja subaru imprezoilla. Mikä on sen ohjelman nimi? Kiitos etukäteen.
Mikä oli sen visailun nimi, jossa muistaakseni Keskisen Olli kyseli Sm-liiga-aiheisia kysymyksiä kilpailijoilta? Muistuu vain mieleen kun kilpailija kipattiin tuolissa pää alaspäin ja kysyttiin mistä joukkueesta Janne Virtanen siirtyi KalPaan.
Mikä on digikamerassa vikana?
Canon PowerShot A80, pari vuotta vanha mutta hyvin vähän käytetty, eikä sitä seinillekään ole heitelty. Liitteenä kameralla otettu kuva kirjahyllystäni.
tekstiä
Anssi Salmelalla taisi olla joskus ihan saatanan hienot playoff-viikset. Mistä löytäisin kuvan niistä?
Mikä on digikamerassa vikana?
Canon PowerShot A80, pari vuotta vanha mutta hyvin vähän käytetty, eikä sitä seinillekään ole heitelty. Liitteenä kameralla otettu kuva kirjahyllystäni.
Kun kameran käynnistää, pikkuruutu näyttää tuolta, mutta muutama sammutus ja uudelleenkäynnistys korjaa ongelman. Nyt vaan alkaa tuntua, että niitä uudelleenkäynnistyksiä tarvitaan joka kerta useampia ennen kuin kamera tokenee.
Osaako kukaan sanoa mikä on vialla ja onko toivoa paremmasta huomisesta?
Ja entäs tämä sitten. Sonera Tupla-kampanja
Selittäkää joku mulle mitä helvettiä tämä tarkoittaa. Miksi nuo mimmit ovat tuon näköisiä? Entäs toi jätkä? Printtiversiossa kuvassa oli vielä joku poikakin. Miten nämä ihmiset liittyvät tähän mainostettavaan tuotteeseen? Tai paremminkin miksi kummassa ne on stailattu tuollaisiksi? Vai pohdinko nyt vaan liikaa.
Lajeista sähly on lähinnä minua. Olisi mielenkiintoista aloittaa sählyn harrastaminen. Onko kuitenkin niin etten voi harrastaa sählyä mikäli en pelaa salibandya millään liigatasolla tai mikäli minulla ei ole mitään kaveri-, työporukkaa tiedossa joiden kanssa voisin pelata sitä?
Jos paikkakunnalla on liikuntakeskus tms, jossa pyörii puulaakisarja, kannattaa ilmoitustaululle viedä "pelaaja etsii seuraa" -lappu. Aika usein löytyy joukkue, johon uusiakin pelaajia otetaan mielellään vastaan.Onko Hämeenlinnan seudulla olemassa mitään puulaaki tms. joukkuetta, johon pääsisi pelaamaan ulkopuolisetkin, ei niin taidokkaat pelaajat?
En jaksa nyt mistään kaivaa noita vanhoja viestejä jotta olisin voinut käyttää lainaustoimintoa...mutta joku aika takas kyselin tosiaan vinkkiä kuinka kissanpissan hajun saa pois päiväpeitolta. Se jonkun vinkkaama etikkapesu toimi! Kiitokset vinkin antajalle - kuka olikaan!
Taitaa olla jonkinmoiset jouluhysterian aloittajaiset ja niihin liittynyt ilotulitus. Olin kusaista housuuni viimeisen, ilmeisen ison pommin jysähtäessä.Eli mitä helvettiä Jyvälässä räjähtelee?
Niin sinähän se tietenkin olitkin! Mukava saada taas päiväpeitto takas sänkyyn.Olepa hyvä =)