Jos muuttuu mustaksi niin voi käydä näyttämässä lääkärille, tai jos haluaa säästää niin silpaisee itse irti.Jossei parissa viikossa ala kääntyä parempaan päin, voi lekurireissu olla siinä vaiheessa paikallaan.
Jos muuttuu mustaksi niin voi käydä näyttämässä lääkärille, tai jos haluaa säästää niin silpaisee itse irti.Jossei parissa viikossa ala kääntyä parempaan päin, voi lekurireissu olla siinä vaiheessa paikallaan.
Jep. Teippiä, kylmää ja lepoa sen minkä liikkumiselta myöten antaa. Lääkärissä tuskin pystyvät sanomaan viisaampaa.
Jossei parissa viikossa ala kääntyä parempaan päin, voi lekurireissu olla siinä vaiheessa paikallaan.
Onko millään maalla punamustaraidallista lippua, jonka oikeassa yläkulmassa on kultainen leijona (?) mustalla pohjalla? Raidat poikkisuuntaisia.
Jos ei ole maan lippu, mikä se sitten on?
Ihmiset muuten yllättävän vähän tuntuu hyödyntävän tuota Terveysneuvonta-puhelinta. On palvelumaksuton ja 24h.Kannattaisko kuitenkin soittaa ja kysyä?
Mun takaraivossa on sellainen tieto, että isovarvas on ainoa, joka kannattaa käydä näyttämässä/kuvauttamassa. Muut menee kkk-hoidolla ja viereisiin varpaisiin teippaamalla.
Millä hinnalla suunnilleen irtoaisi minibussi kuljettajalla? Matka olisi varmaan yhteensä edestakaisin noin parisataa kilometriä.
Pikkuserkku olisi aikeissa ostaa meikäläisen vanhan skeittilaudan. Ostettu vuonna 2004, hintaa oli 160 euroa. Dekki on Happy Hourin, trukit Phantomin ja renkaat muistaakseni Laminan. Ei ole hirveästi käytetty. Paljonko laudoista ymmärtävät jatkislaiset asettaisivat laudalle hintaa? Ostaja tarjosi 30 euroa, jolle nauroin päin naamaa.
Pikkuserkuille lauta tulee antaa ilmaiseksi, mikäli ko. hemmon kanssa ollaan jollain tasolla hyvää pataa. Se raha minkä tuosta saat on kuitenkin niin mitätön, että kokonaishyöty isommassa kuvassa puoltaa lahjoittamista tai ikuisuuslainaan antamista.
Miten onnistunee värinpoisto kotikonstein mustasta?
No nyt melkein tartteis lisätietoa, että mistä on kysymys? Musta kissa tippunut maalipönttöön?
Ei, en ole kadottanut kissoja tai koiria maalipönttöihin. Kyseessä ovat hiukset, ei minun vaan muiden, jotka pitäisi saada vaalennettua mustista vaaleimmiksi. Eli onko kokemuksen tuomaa tietoa, että onnistuuko se kotikonstein vai onko tulos katastrofaalinen?
Ei, en ole kadottanut kissoja tai koiria maalipönttöihin. Kyseessä ovat hiukset, ei minun vaan muiden, jotka pitäisi saada vaalennettua mustista vaaleimmiksi. Eli onko kokemuksen tuomaa tietoa, että onnistuuko se kotikonstein vai onko tulos katastrofaalinen?
Miksette käytä vaan suoraan värinpoistoainetta?
Sehän siinä onkin se sisäinen kysymys, että kannattaako edes yrittää kotona sitä vai mennäänkö suorilta ammattilaisen käsittelyyn?
Sehän siinä onkin se sisäinen kysymys, että kannattaako edes yrittää kotona sitä vai mennäänkö suorilta ammattilaisen käsittelyyn?
Onko kyse mustaksi värjätystä kuontalosta, josta haluaa värin pois? Jos lähdet poistamaan väriä mustaksi värjätyistä hiuksista, muista että musta väri on imeytynyt tanakammin huonokuntoisimpiin osiin, kuten latvoihin. Tuloksena värinpoiston jälkeen voi olla liukuvärjätyn näköinen fleda, joka on hiuspohjan läheltä vaalea ja oranssi latvoista. Vastaavasti taas päänahka ei kestä pitää värinpoistoa niin pitkään kuin latvat vaativat... joten joo, on varminta mennä kampaajalle.
Miksi yleisurheilussa lajia, jossa heitetään narun päässä olevaa rautamottia, kutsutaan moukarinheitoksi? Minun sanastossani moukari on tällainen. Eikä ole kyse vain suomen kielen erikoisuudesta, koska ainakin englanniksi lajia kutsutaan nimellä hammer throw.
Millainen sää on tänään olympiastadionilla Suomi-Tanska -ottelun aikana? Pitäis tunnin sisällä ilmoittaa menenkö otteluun vai en. Sää ratkaisee päätökseni.