Mitähän mun pitäis tehdä ton lukion (pitkän)matikan kanssa, kun ei oikein suju.
Kurssi numero 9 menossa ja arvosanat ovat olleet seuraavanlaisia: 7,7,7,5,8,5,4,4,X,X,5
Yleisesti todistukseni keskiarvo on n.7,5 ja olen todella laiska oppilas. Eniten panostan nimenomaan matemaattisiin aineisiin ja tuloskin on nähtävissä-.-
Kiinnostusta oppimiseen ei liimmin ole, ymmärrystä ei ole senkään vertaa. Opettajat ovat olleet surkeita ja selittäneet asioita monimutkaisesti. Tuntuu kuin nuo tunnit olisi vain ja ainoastaan ns. fiksummille oppilaille, eikä meitä tyhmiä edes opeteta. Tällaisen mielikuvan ja fiiliksen olen saanut tunneilla.
Eli esim. tämä kurssi, joka käsittelee trigonometrisiä funktioita ja lukujonoja: tiedän kyllä kuinka derivoidaan jotain sinejä ja kosineita sun muita, mutta jos pitää soveltaa niin.. Ei vaan äly riitä. Jotkut tajuavat heti mistä on kyse, mutta itse en tiedä edes pitääkö derivoida vai eliminoida. Jessus.
Pitäskö sitä kirjottaa matikkaa, vaiko luovuttaa ja mennä liukuhihnalle? Onko jotain keinoa meille tyhmille oppia laskemaan tai ymmärtämään laskemista?
Huomenna koe btw..