Epäilemättä. Mutta miksi ovat näin sopineet? Joku syy tähän varmaankin on ja sitä nyt kyselen.makumiitti kirjoitti:Epäilen että ne on sopinut asian näin.
Epäilemättä. Mutta miksi ovat näin sopineet? Joku syy tähän varmaankin on ja sitä nyt kyselen.makumiitti kirjoitti:Epäilen että ne on sopinut asian näin.
Taisi mennä vitsi ohi?Eino_Mies kirjoitti:Epäilemättä. Mutta miksi ovat näin sopineet? Joku syy tähän varmaankin on ja sitä nyt kyselen.
Eino_Mies kirjoitti:Epäilemättä. Mutta miksi ovat näin sopineet? Joku syy tähän varmaankin on ja sitä nyt kyselen.
Pikku Myy kirjoitti:Joo, kyllä mullakin on Anttilasta ostettuja Nalle Puh-laseja, mutta kun pitäisi löytää sellaisille vaippoihinsa vielä paskovalle sopivan kokoista mukia ja puurolautasta ja niitä ei kuulemma ko. lafkoissa ole. Posliinisena. Muovisena kyllä löytyisi.
Seymon kirjoitti:Toivottavasti täältä löytyy työsuhdekiemuroiden asiantuntijoita.
Olin työssä, jossa työnantaja lätkäisi perinteisen 4 kk:n koeajan työsuhteen alkuun. Sen jälkeen hän lätkäisi uuden 4 kk:n koeajan, vaikka työtehtävät pysyivät samoina ja olin jo selvästi omaksunut työn. Taisi olla niin, että kummatkin 4 kk:n jaksot olivat määräaikaisia, mutta peräkkäisiä.
Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada korvauksia moisesta muutama vuosi tapahtuneen jälkeen ja onko minulla jonkinlainen todistustaakka siitä, että olin todella omaksunut työtehtävät tuon 4 ensimmäisen kuukauden aikana? Ja onko moinen ylipäätään laillista?
Pikku Myy kirjoitti:Joo, kyllä mullakin on Anttilasta ostettuja Nalle Puh-laseja, mutta kun pitäisi löytää sellaisille vaippoihinsa vielä paskovalle sopivan kokoista mukia ja puurolautasta ja niitä ei kuulemma ko. lafkoissa ole. Posliinisena. Muovisena kyllä löytyisi.
Siksi, kun ko. kakkakoneen äiti, rakas serkkuni, haluaa lahjaksi juuri posliinisen l-a-s-t-e-n Nalle Puh-astiaston. Kun se nyt sattuu olemaan hemmoitellun kakaran lastenhuoneen teemana. Siksi puoli sukua juoksee ympäri kauppoja etsimässä sellaisia. Perkele.Knightrider kirjoitti:Miksei muovinen käy?
Pikku Myy kirjoitti:Siksi, kun ko. kakkakoneen äiti, rakas serkkuni, haluaa lahjaksi juuri posliinisen l-a-s-t-e-n Nalle Puh-astiaston. Kun se nyt sattuu olemaan hemmoitellun kakaran lastenhuoneen teemana. Siksi puoli sukua juoksee ympäri kauppoja etsimässä sellaisia. Perkele.
Groove Armada kirjoitti:Minkä vuoksi työnantaja ei saisi antaa määräaikaisia työsuhteita peräkkäin?
Ellei paketti ole kirjattu, niin sen saanee lunastaa kuka tahansa firmasta. Jos paketti on kirjattu, niin se luovutetaan kuittausta vastaan vain vastaanottajalle tai tämän valtuuttamalle. Vastaanottajan henkilöllisyys tarkistetaan aina.Ruutiveijari kirjoitti:Firmaan on tulossa huomenna paketti...
Tässäpä vastaus, joka takasi ensi yöksi yöunet. Kiitoksia erittäin paljon.AnaMasa kirjoitti:Ellei paketti ole kirjattu, niin sen saanee lunastaa kuka tahansa firmasta.
Pikku Myy kirjoitti:Siksi, kun ko. kakkakoneen äiti, rakas serkkuni, haluaa lahjaksi juuri posliinisen l-a-s-t-e-n Nalle Puh-astiaston. Kun se nyt sattuu olemaan hemmoitellun kakaran lastenhuoneen teemana. Siksi puoli sukua juoksee ympäri kauppoja etsimässä sellaisia. Perkele.
Mulle tulleessa mainostettiin kylläkin Muumi-astioita ja aterimia.Jomppa kirjoitti:Juuri eilen illalla selailin keskiviikkona tullutta roskapostia ja mukana oli Anttilan tarjouslehtinen. Siinä ainakin oli myytävänä posliinisia Nalle Puh lautasia ja mukeja. Lisäksi oli Hackmannin valmistamia Nalle Puh ruokailuvälineitä. Tiedä sitten löytyykö Pääkaupunkiseudun Anttiloista.
No hesari ainakin onnistui jo nimeämään taudin sankkeriksi. Niin että poliittinen korrektius ehti jo paikalle ennen kuin ehdit sanoa herkkupusu.Tobias kirjoitti:Tässä noin pari viikkoa sitten oli uutisissa juttua, että sukupuolitauti nimeltään neekerisankkeri tekee uutta tuloaan.
Kysymys kuuluu, että vedetäänkö rasismikortti ja jeesustelu esiin tässä yhteydessä, ja alkavatko kukkahatut/kommarit vaatia taudin nimen muuttamista?