Raksilan Pleksi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
No joo, kertokaapas vielä kerran että miten tuommoinen "hyperlinkki", jota moderaattorit kehottavat käyttämään, taas tehtiinkään. Tiedän, on ollut täällä monta kertaa, vaan kun en miillään jaksa etsiä.
Missä leffassa Uuno Turhapuro sanoi "Istu ja pala, ota ja puserra."? Vai sanoiko noin joku muu hahmo jossain komediassa? Vai olenko kuvitellut koko jutun?
Missä leffassa Uuno Turhapuro sanoi "Istu ja pala, ota ja puserra."? Vai sanoiko noin joku muu hahmo jossain komediassa? Vai olenko kuvitellut koko jutun?
No joo, kertokaapas vielä kerran että miten tuommoinen "hyperlinkki", jota moderaattorit kehottavat käyttämään, taas tehtiinkään.
"Näyttää hassulta!" Vintsukka arveli.Missä leffassa Uuno Turhapuro sanoi "Istu ja pala, ota ja puserra."? Vai sanoiko noin joku muu hahmo jossain komediassa? Vai olenko kuvitellut koko jutun?
Ja sitten toinen kysymys. Oliko oikein laittaa piste lainausmerkkien sisään, vaikka heti lainausmerkin jälkeen tuleekin kysymysmerkki? Näyttää hassulta.
No joo, kertokaapas vielä kerran että miten tuommoinen "hyperlinkki", jota moderaattorit kehottavat käyttämään, taas tehtiinkään. Tiedän, on ollut täällä monta kertaa, vaan kun en miillään jaksa etsiä.
Esimerkiksi [URL = http://www.hifk.fi ]HIFK[ /URL], mutta ota kaikki välilyönnit pois. Testiosiossa harjoittelu on suotavaa.
Olisi muuten selvinnyt myös klikkaamalla lainaa-painiketta jonkun sellaisen viestin kohdalla, jossa on hyperlinkki... Olet kyllä nyt tuopin pystyssä. Koska meinaat maksaa?
Mistä hem-me-tistä näkee Salibandyliigan, sekä 1 & 2-divarin tulevan kauden otteluohjelman?? Ei löydy millään tuolta sivuiltaan..
Mulla on autossa sellainen Class Ohlssonilta toista vuotta sitten ostettu Denver-merkkinen kökkö-soitin
Taisit kuule ihan itse vastata itsellesi jo ennen kysymystä.Onko tietoa tai kokemusta, mistä tarkalleen ottaen saattaisi olla kyse?
No en kyllä ole, mutta oudoltahan se kuulostaa jos aladivaripelitkin on jo nähtävillä, mutta esim. pääsarjatasoa ei oltaisi vielä päätetty... Lehdestäkin jo luin että TPS:n kaudenavaus olisi muistaakseni Happeeta vastaan.Oletko varma että sellainen on jo tehty ja julkaistu...?
Oletko varma että sellainen on jo tehty ja julkaistu...?
Mistä rodusta on kyse?Tämä on Amazing race tyyppinen juttu...
Mistä rodusta on kyse?
Sattuisiko joku tietämään missä on Seppälän-maatila Lopella? Tämä on Amazing race tyyppinen juttu, enkä löydä itse tätä netistä. Help!
Sattuisiko joku tietämään missä on Seppälän-maatila Lopella? Tämä on Amazing race tyyppinen juttu, enkä löydä itse tätä netistä. Help!
mene tuonne:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/
valitse haku paikannimellä, kohtaan hakusana kirjoita: Seppälä ja kohtaan kunnan nimi: Loppi.
Sieltä löytyy
Todella pikaisella googletuksella Lopella on ainakin Pelto-Seppälän matkailutila, jonka isäntä on sukunimeltään Seppälä. Googleta, onko se?
Mitä voin tehdä kun Windows Live Messengeriin ei pääse kirjautumaan sisään? Olisi kiireellinen asia hoidettavana ja tämä on nyt ollut kaksi päivää yhteistyökyvytön. Vianmääritys kertoo, että kaikki on kunnossa, mutta kirjautumaan ei jostain syystä pääse. Myöhemmin pitäisi yrittää uudelleen jne. Virhekoodi on 80048820, jos joku sen perusteella osaa auttaa.
Itse en ole asetuksia muuttanut ja luonnolle ottaa, kun tietokoneista jotain luulee tietävänsä, mutta edes messengeriä ei saa toimimaan...
Mitä voin tehdä kun Windows Live Messengeriin ei pääse kirjautumaan sisään? Olisi kiireellinen asia hoidettavana ja tämä on nyt ollut kaksi päivää yhteistyökyvytön. Vianmääritys kertoo, että kaikki on kunnossa, mutta kirjautumaan ei jostain syystä pääse. Myöhemmin pitäisi yrittää uudelleen jne. Virhekoodi on 80048820, jos joku sen perusteella osaa auttaa.
Itse en ole asetuksia muuttanut ja luonnolle ottaa, kun tietokoneista jotain luulee tietävänsä, mutta edes messengeriä ei saa toimimaan...