Master God
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pallokerho
Eli, kysyn nyt tälläistä. Kauan kestää tapiolasta --> helsinkiin bussilla?
Riippuu aika paljon, mihin päin Helsinkiä on menossa. Kamppiin varmaan vartin verran.
Eli, kysyn nyt tälläistä. Kauan kestää tapiolasta --> helsinkiin bussilla?
Kuinka aikaisin täytyy olympiastadionille mennä, jos aikoo nähdä Maidenin keikan alusta asti? Entäs vessapolitiikka? Pääseekä kenttäpaikoilta pistäytymään kusella kuinka ripeästi? Ai niin, myydäänkö siellä viinaa? Ja siihen liittyen, kuinka helposti stadikalle salakuljettaa taskumatin?
Voi vuokrata. On kallista.
TAi riippuu tietty porukan määrästä.
Tässä muutama hinta vuodelta 2005 Hki-Köpis
AirFinland: Koneessa 219 paikkaa, hinta 32 500 €.
Siis 148,40 euroa per matkustaja? Ei kuulosta pahalta.
Saako vanhan palovaroittimen heittää tavalliseen roskikseen? Muistelen lukeneeni jostain että ne ovat ongelmajätettä. Mihin ne siinä tapauksessa saa dumpata? Riihimäelle en viitsisi mokomien takia ajaa.
Meillä tuo kaatui siihen, että oltiin niin myöhään liikkeellä, jotta oltas 200 saatu kasaan. Kasaan olisi saatu 50, ja sopivaa konetta/hintaa ei tuolle porukalle löytynyt.
Onko tosiaan niin, että esim Nevadassa voi saada kuolemantuomion, mutta kuolemantuomiota ei voida panna käytäntöön ellei vanki/tuomittu sitä itse halua? Onkohan kukaan tuomittu vapaaehtoisesti ottanut sen kuolettavan myrkkyruiskun?
Mistä saan excelille tms. laskupohjan, johon voin vain täyttää tarvittavat tiedot ja printata? Ja älkää ehdottako office onlinea.
Nopeimmat kännit saa, kun nautit pullon viinaa/viskiä tms. ja juot vielä litran vettä päälle.Toisin sanoen: nopeimmat kännit saa kun tekee 18%:n sekoituksia.
Tuli tuossa mieleen, kun kävin suihkussa että onko suotavaa käydä tälläinen hopeaketju kaulassa suihkussa? Onko vaaraa, että se esim. vahingoittuu/tärveltyy jotenkin? Nm. tyhmä
Oletan että kyseessä on mittari, jossa pinnaan kiinnitetty magneetti pyörii haarukkaan kiinnitetyn anturin ohi. Sijoituskorkeudella ei ole mitään väliä, nopeus määritetään ajasta joka kuluu peräkkäisiin ohituksiin. Pyörimisnopeus on kaikilla renkaan osilla sama. Mikäli sinulla on rengas jossa näin ei ole, edessäsi on suurempia ongelmia kuin mittarin asennus.Polkupyörän mittaria olen asentamassa. Tyhmä kysymys, mutta kun ohje ei kerro anturin tarkkaa asennuspaikkaa. Tarkemmin sanoen, tuleeko anturin lähelle napaa vaiko lähelle itse rengasta?
Oletan että kyseessä on mittari, jossa pinnaan kiinnitetty magneetti pyörii haarukkaan kiinnitetyn anturin ohi. Sijoituskorkeudella ei ole mitään väliä, nopeus määritetään ajasta joka kuluu peräkkäisiin ohituksiin. Pyörimisnopeus on kaikilla renkaan osilla sama. Mikäli sinulla on rengas jossa näin ei ole, edessäsi on suurempia ongelmia kuin mittarin asennus.
Neuvoa en osaa, mutta tarkoitatko näitä pirun pieniä jopa alle nuppineulan pään kokoisia hieman kiiltäviä paskiaisia ? Sellaisia minulla on riesana ja vaikka eihän niistä mitään isoa haittaa ole niin vituttavat. Jossakin vaiheessa olin käsityksessä, että nuo tulivat/asuivat ikkunan puitteissa mutta tiedä häntä. Sen olen ainakin oppinut, että millään Raidilla nuo eivät lähde.Onko mitään keinoa sokeritoukkien torjuntaan? Myrkkyjen vaikutuskin ilmeisesti lakkaa jossain (pari viikkoa?) välissä ja pitäisi taas alkaa myrkyttelemään. Olisiko mitään konstia päästä noista paskiaisista eroon edes hieman pidemmäksi aikaa?
Juuri noita pirulaisiahan koko Suomi on pullollaan.Kuulostaako tämä tutulta ?
Onko mitään keinoa sokeritoukkien torjuntaan? Myrkkyjen vaikutuskin ilmeisesti lakkaa jossain (pari viikkoa?) välissä ja pitäisi taas alkaa myrkyttelemään. Olisiko mitään konstia päästä noista paskiaisista eroon edes hieman pidemmäksi aikaa?
Jos oletetaan jokin piste Suomesta...esimerkiksi oma tonttini, joka on vaikkapa GPS- laitteella mitattuna tietty koordinaatti. Onnistuuko jotenkin paikantamaan täysin vastapuolella maapalloa puolestaan koordinaatin jos leikitään ajatuksella, että tontiltani porataan reikä telluksen läpi. Minne päästäisiin?