Kyllä pitäisi löytyä, ainakin 20 metrisiä on ollut myynnissä. Googletä nimellä verkkokaapeli, niin löytyy.Onkohan puhelin/modeemijohtoa olemassa yli kymmenen metrin pätkissä?
Verkkokaapeli tarkoittaa RJ45:ttä, eli sitä verkkokorttiin menevää. Puhelimeen ja modeemiin menee taas RJ11, joka on pienempi kooltaan. Eivät ole yhteensopivia keskenään.Kyllä pitäisi löytyä, ainakin 20 metrisiä on ollut myynnissä. Googletä nimellä verkkokaapeli, niin löytyy.
Niinhän nuo väittävät, mutta itse olen käyttänyt pitkää puhelinjohtoa ja lyhyttä verkkokaapelia ilman ongelmia. Miksiköhän tuota ei suositella?Kiitokset lukkolaisille, löytyihän noita. Mitä pikaisesti selailin, vaikuttaisi siltä, että tuo verkkokaapeli kannattaisi vetää pitkänä puhelinjohdon sijaan. Onko noin?
RJ45 kaapelit on yleensä reilusti paremmin suojattuja ja rakenteeltaan vahvempia. Tekniikka molemmissa on sama, RJ11:ssä vain vähemmän piuhoja sisällä.Niinhän nuo väittävät, mutta itse olen käyttänyt pitkää puhelinjohtoa ja lyhyttä verkkokaapelia ilman ongelmia. Miksiköhän tuota ei suositella?
Kuinka nopeasti "muoti" kiertää? Tai kysytään suoraan, että koskahan me pääsemme eroon maastokuvioista katukuvassa? On meinaan kamalan näköistä.
Jos henkilö A on humalassa ja luovuttaa verta, joka laitetaan henkilölle B niin tuleeko B:lle myös humala?
Pitää kuitenkin muistaa sekin tosiasia, että myös verensiirto voidaan tehdä. Ja jos veren luovuttaja on kaatokännissä, niin lopputulos on vain arvattavissa.Mutta kerro ihmeessä mitä saitte aikaan.
Mitä ihmettä moiset tilanteet ovat? Mieleen ei tule muita kuin kantelu- ja 'mutkuntoikin'-tarpeet mutta eihän sellaisia voi kukaan tarkoituksella metsästellä, on säännöissä kiellettyäkin itsemoderointi. Varmaankin siis kyse jostakin muusta jota en vaan keksi, onneksi on tämä ketju missä voin asiasta kysäistä.Lainauksiinhan ne jää, siksi pyrin tietyissä tilanteissa lainaamaan kaikkia tarpeelliseksi näkemiäni viestejä. Nythän sieltä on viestejä poistunut mutta ainakin minun viestistäni ne löytyvät vieläkin.
Mitä ihmettä moiset tilanteet ovat? Mieleen ei tule muita kuin kantelu- ja 'mutkuntoikin'-tarpeet mutta eihän sellaisia voi kukaan tarkoituksella metsästellä, on säännöissä kiellettyäkin itsemoderointi. Varmaankin siis kyse jostakin muusta jota en vaan keksi, onneksi on tämä ketju missä voin asiasta kysäistä.
Kiitos, nyt voin nukkua yöni rauhassa.
Ei tähän osaa kukaan suomalainen osaa vastata tyhjentävästi. Osta lippu Tokioon, ja kysy siellä olevilta geishatytöiltä, he tietävät.Miten viuhkan muotoon taitellun servetin saa pysymään kauniisti pystyssä?
Sama kuin yllä, ja jos haluat puhelinnumeron, sekin voi järjestyä.Entä onko mitään kikkaa miten sen saisi pysymään myös kiinni? Vai onko paras kikka se, että laittaa sen narulla kiinni?
Mikä on laulun nimi jota Kauriinmetsästäjä-elokuvassa laulettiin? Siinä kohtauksessa melko alussa kun pojat meni kapakkaan ennen häitä.
Verkkokaapeli tarkoittaa RJ45:ttä, eli sitä verkkokorttiin menevää. Puhelimeen ja modeemiin menee taas RJ11, joka on pienempi kooltaan. Eivät ole yhteensopivia keskenään.
'Olisiko ollut tämä?
"CAN'T TAKE MY EYES OFF YOU"
Olisiko ollut tämä?
"CAN'T TAKE MY EYES OFF YOU"
Minkä niminen on taruolento, joka on kaulasta alaspäin hevonen, ja yläosa on ihminen?