www.mikseri.net on varmaan monille tuttu saitti, mutta löytyykö maailmalta jotain isompaa vastaavalla konseptilla?
www.mp3.com ?
www.mikseri.net on varmaan monille tuttu saitti, mutta löytyykö maailmalta jotain isompaa vastaavalla konseptilla?
Heh! Olen aina pitänyt itsestäänselvyytenä, että toi on täysin kaupallinen saitti, enkä ole vaivautunut edes räikeää etusivua pidemmälle. Tattis.
Lähes puolen sivun kokoinen juttu löytyi. Pääset lukemaan jutun, kun etsit etusivun alaosasta "Digilehti"-otsikolla varustetun laatikon ja kirjaudut laatikossa olevilla sanomalehtiviikon tunnuksilla sisään. Valitse sitten digilehden ylävalikosta Arkisto ja sieltä 4.2. ilmestynyt lehti. Juttu on sivulla 28.
Mitä kaikkia Beatles-biisejä tähän on ympätty? I Am the Walrus ja All You Need Is Love tietenkin, mutta onkos siellä muutakin seassa? Mikä se "pyörii, tää on kutsu sulle" on?
Yritin etsiä hokej.cz:stä Extraligan Playoff-päiviä, suunnitelmissa kun on lähteä Prahaan viikolla 11. En kuitenkaan löytänyt mistään tietoa näistä. Osaisiko joku kaivaa esiin alustavat pelipäivät? Entä mille sarjataulukko näyttää tällä hetkellä, mitkä olisivat todennäköisiä pelipäiviä Prahassa viikolla 11 (10.-16.3.)?
Kiitos viisaammille avusta jo etukäteen!
Viisaudesta en niin tiedä, mutta tässäpä playoff-aikataulu extraligan osalta. Ihan mukavasti näyttäisi osuvan pelipäiviä Prahan reissuasi silmällä pitäen (kotiotteluiden pelipäivät Prahan joukkueiden osalta näillä näkymin 12.3 ja 13.3 )
Hei ja kiitokset avustasi! Onnistuin viimein löytämään myös itse nuo päivämäärät.. Mukavalle tosiaan näyttää, täytyy toivoa etteivät sarjasijoitukset elä enää kovin paljoa... :)
Mitä hyvälle http://www.pspvinkit.net/ sivustolle on tapahtunut ja mistä nyt saa hyviä vihjeitä Paint Shop Prohon?
Arvon palstatoverit. Olen nyt vajaan vuoden asunut tässä kämpässä, ja posti roudasi minulle ensimmäistä kertaa entisen asukkaan posteja. Mitä teen tuolle?
YvesRocherin roskatuotekuori näkyy olevan mutta jotenkaan en koe asiakseni heittää toisten ihmisten posteja roskikseen, auttaako lähtevän postin laatikkoon kiikutus, vai miten olisi järkevin menetellä?
Noin kahdesti vuodessa muuttavana olen aina tehnyt niin, että raapustaan kanteen tussilla "VANHA OSOITE" ja nuolen kohti osoitetta ja tiputan postilaatikkoon. Eipä ole ikinä takaisin tulleet ja ajan myötä myös aina väärät postit loppuneet.Arvon palstatoverit. Olen nyt vajaan vuoden asunut tässä kämpässä, ja posti roudasi minulle ensimmäistä kertaa entisen asukkaan posteja. Mitä teen tuolle?
Arvon palstatoverit. Olen nyt vajaan vuoden asunut tässä kämpässä, ja posti roudasi minulle ensimmäistä kertaa entisen asukkaan posteja. Mitä teen tuolle?
Mistä tulee ISKTR (Itsenäisen Suomen Kansallinen TaisteluRintama tms.)? Onko se jostain sketsisarjasta vai mistä on kyse? Parikin kaveria tuota hoke hyvänäkin vitsinä mutta kumpikaan ei osaa sanoa mistä juttu on lähtöisin.
Mistä tulee ISKTR (Itsenäisen Suomen Kansallinen TaisteluRintama tms.)? Onko se jostain sketsisarjasta vai mistä on kyse? Parikin kaveria tuota hoke hyvänäkin vitsinä mutta kumpikaan ei osaa sanoa mistä juttu on lähtöisin.
Onko totta, että vuodet ovat vierähtäneet niin, että jo löytyy ikäryhmä, jotka eivät tunne Kummelin sketsejä?! Hitto mähän olen vanha..
Kysytäänpäs nyt faksinkäyttäjiltä kysymys. Jos lähettää Ruotsiin faksia Suomesta, pitääkö sen normaalin faksinumeron eteen laittaa jokin maatunnus, vai riittääkö tosiaan se pelkkä faksinumero?
Mikä / mitä on supertiistai? Onko keksitty uusi viikonpäivä?