Ruutiveijari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko
Ei voi jos sopimuksessa on toisin sovittu. Huomaa tuo jo kerran boldaamani kohta.Lain mukaan voi siis vaatia että palkka maksetaan viimeinen päivä.
Ei voi jos sopimuksessa on toisin sovittu. Huomaa tuo jo kerran boldaamani kohta.Lain mukaan voi siis vaatia että palkka maksetaan viimeinen päivä.
Ei voi jos sopimuksessa on toisin sovittu. Huomaa tuo jo kerran boldaamani kohta.
Ruotsista olen kuullut joskus selityksenkin. Häveliäitä kun ovat, niin sjutton oli joku kiertoilmaus, ettei yläkerran äijä hermostuisi. Tarkemmin en muista, mutta voisi hyvinkin olla vähän samalta kuulostavat satan/sjutton - tuo Satans sjutton on vaan sitten modernimpi versio Sjutton ocksåsta tai jotain.
Mua on ihmetyttänyt seuraavat sanonnat:
Suomi: Vitun kuustoista.
Ruotsi: Satans sjutton.
Mystisen numerot.
Oletko lainaamassa hänelle koko summan tuon velan suorittamiseksi? Jos olet, ei lain mukaan pitäisi olla estettä vaihtaa irtaimen omaisuuden ulosmittaus rahalliseen suoritukseen.Parhaalla ystävälläni on ulosotossa 9000 euroa ja hänen ainoa omaisuutensa on jälleenmyyntiarvoltaan n.20-25k€ arvoinen auto. Nyt hänen kotikaupunkinsa ulosottomies haluaa sitä 9000 euron summaa vastaan tuon hänen autonsa, vaikka olen itse sopinut, että lainaan hänelle rahaa ja hän voi maksaa ulosottovelkansa pois. Raha ei kelpaa ulosottomiehelle, vaan hän haluaa ainoastaan auton, eikä ole valmis muuttamaan kantaansa.
Onko tälläinen ihan laillista, että jos ihmiseltä löytyykin rahaa, niin se ei kelpaa vaan auto lähtee?
#, Jos tuota merkkiä tarkoitat, niin shift ja kolmonen meikäläisen näppiksellä.Millä näppäinyhdistelmällä saan neliö-merkin?
- - -
Onko tälläinen ihan laillista, että jos ihmiseltä löytyykin rahaa, niin se ei kelpaa vaan auto lähtee?
#, Jos tuota merkkiä tarkoitat, niin shift ja kolmonen meikäläisen näppiksellä.
Asunnon koko on 53 neliötä. (eli se potenssiin 2 sinne ylös) :P
Alt+0178 tuottaa ² -merkin.Asunnon koko on 53 neliötä. (eli se potenssiin 2 sinne ylös) :P
Ainakin mun windowsissa tuo tulee alt+253. (numeronäppäimiltä näppäiltynä)Alt+0178 tuottaa ² -merkin.
Voit myös copy/pasteta sen tuosta.
Itse asiassa tuota itsekin muistelin mutta kokeilu ei tuottanut toivottua tulosta.Ainakin mun windowsissa tuo tulee alt+253. (numeronäppäimiltä näppäiltynä)
Pitäisi uutta sohvaa hankkia. Suomi-Soffasta löytyi mieluinen, joskin hinta kohtuu suolainen, 4400€, ovh. Tuosta lupasivat sitten -20%, eli hintaa jäisi 3600€.
Kysymykseen siis, mihin tuon alennusprosentin pystyy tinkimään, tuote on kyllä uusi, mutta uskon, että se tuosta 20% vielä tippuisi. Jos joltain löytyisi kokemusta, tai osaisi googlata paremmin.
20% on huonekalukaupassa suhteellisen lähellä perusalennuksen ylärajaa. 30% on jo todella paljon, mutta kai senkin voi saada jos kauniisti pyytää ja tuotteessa on riittävästi ilmaa. Kauniin naisen mukaanottaminen helpottaa neuvottelua.Kysymykseen siis, mihin tuon alennusprosentin pystyy tinkimään, tuote on kyllä uusi, mutta uskon, että se tuosta 20% vielä tippuisi. Jos joltain löytyisi kokemusta, tai osaisi googlata paremmin.
Pitäisi uutta sohvaa hankkia. Suomi-Soffasta löytyi mieluinen, joskin hinta kohtuu suolainen, 4400€, ovh. Tuosta lupasivat sitten -20%, eli hintaa jäisi 3600€.
Mikä soffa tuolla niin paljon maksaa? Suomi-soffahan on oikea mustalaismakasiini. Halpaa, halvempaa ja taatusti laaadutonta roskaa.
Kyllä sen pitäisi toimia nimenomaan oikealla olevilla numeronäppäimillä. ² tulee, kun painaa alt-näppäimen pohjaan ja sitten kirjoittaa 253.En saanut toimimaan millään noista koodeista, mutta ei sen enää ole niin väliä. ..Kummallista kyllä.
Kyllä sen pitäisi toimia nimenomaan oikealla olevilla numeronäppäimillä. ² tulee, kun painaa alt-näppäimen pohjaan ja sitten kirjoittaa 253.
Instructions for entering Alt Codes on a lap topMulla on läppäri, mistä nuo numerot puuttuvat.