Viestin lähetti Koivu
Maikkarilla on yleensä tollasia huoltokatkoksia siellä teksti-TV:n puolella, saattaa johtua siitä.
Vieläkin ihan paskana.
Viestin lähetti Koivu
Maikkarilla on yleensä tollasia huoltokatkoksia siellä teksti-TV:n puolella, saattaa johtua siitä.
Viestin lähetti L4E
Lucky Luken (samoin Asterix) sivuissa on numeroinnit esim. 2a ja 2b, joista tuo a on yleensä sivun puolessa välissä olevassa kuvassa ja tuo b sivun viimeisessä kuvassa. Joissain "poikkeustapauksissa" sivulla numerointi menee esim. 20a, 20b ja 20c, tällöin yleensä on keskellä isomipi kuva. Mitähän tällä numeroinnilla ajetaan oikein takaa?
Jos en aivan väärin muista, takit ovat Jack&Jonesin tuotoksia. Eli mars lähimpään jaska et joonas-putiikkiin kyselemään, josko noita vielä jostain varaston pohjilta löytyisi. Porissa olen sen verran harvoin liikkunut, etten osaa sanoa yhtään liikettä nimeltä, mutta kai siellä löytyy esim. Jim&Jill tai JC.Viestin lähetti VH87
Onko kenelläkään mitään hajua mikä liike suomessa mahtaisi myydä näitä em-2004-takkeja? Yhteenaikaan niitä näki melko paljon mm. nuorison keskuudessa. Itse olen koettanut löytää Ruotsi-takkeja, etupuolella teksti "Swe" sekä väriltään keltainen, mutta nämä taitavat olla kiven alla Suomessa...?
Viestin lähetti zelios
tietääkö kukaan saako saldoa tilattua kännykkään (telefinland)?kotisivut on pelkkä "zoukki".
Viestin lähetti zelios
tietääkö kukaan saako saldoa tilattua kännykkään (telefinland)?kotisivut on pelkkä "zoukki".
Viestin lähetti peikko#13
Olen jo pitkään miettinyt miksi monet homot puhuvat "homomaisesti". Kaikki homot eivät puhu homomaisesti, mutta monet julkihomot sekä pari tuntemaani tavishomoa puhuu. Mikä aiheuttaa tämän homomaisen puhetyylin?
Viestin lähetti peikko#13
Olen jo pitkään miettinyt miksi monet homot puhuvat "homomaisesti". Kaikki homot eivät puhu homomaisesti, mutta monet julkihomot sekä pari tuntemaani tavishomoa puhuu. Mikä aiheuttaa tämän homomaisen puhetyylin?
Viestin lähetti stiflat
On tässä jäänyt ihmetyttämään että miksi esim. vaikka maaliin
juostessasi tai vessaan kiiruhtaessasi ne viimeiset metrit ovat
yhtä tuskaa? Siis vaikka matkan pituus vaihtelisi, eikä mitään loppukiriä
suoriteta. Antaako aivot salakavalasti tiedon kehoon että nyt
ollaan lähellä! Muuten kyllä jaksasi pidempäänkin pinnistellä...
Minä taasen olen sitä mieltä, että se on ihan valittu juttu tuo puhetyyli/tapa. Osana kulttuuria. En nimittäin ole tavannut yhtään homoa, joka ei "osaisi" puhua, äh, "normaalisti". Tai siis niin, ettei puhetyyli ahdistaisi heteromiehiä. Hormoneista en sitten tiedä mitään. Onko lesboilla enemmän mieshormonia? Ja jos, niin miksei kaikki lesbot ole rekkiksiä (eihän kaikki homomiehetkään ole naismaisia)? Entä bi-seksuaalit? Siis jos asiaa mietitään hormonien tasolla...Viestin lähetti Uleåborgir
Homoilla on naishormonia enemmän kuin heteroilla. Naishormoni aiheuttaa naismaista puhetta (aivan kuten naisillekin) ja estrogeeni myös vaikuttaa siihen, että miehet viehättävät. Tietty asiaan vaikuttaa myös sosiaalinen ympäristö, kuten suuri määrä naispuolisia ystäviä ja muita naismaisesti puhuvia. Mutta alkuperäinen syy on tuo hormoni.
Viestin lähetti Uleåborgir
Mutta alkuperäinen syy on tuo hormoni.
En varsinaisesti vastaa kysymykseen, sen sijaan kerron miksi Hoopi ja Tapsa noin sanovat: Johtuu hormonitasapainosta. Urheiluselostajilla on enemmän hassutermihormonia kuin taviksilla.Viestin lähetti Kuvernööri
Eli siis, onko keskeen oikea termi?
Viestin lähetti veinikretski
Kuinka suuren pääoman tarvitsee jos perustaa pankin, olisiko mahdollista esim, perustaa jatkoaika-pankki ?
Viestin lähetti Olkku
Onko Turusta sähköt poikki, vai onko Narvanmaa kieltänyt porukkaa kirjottelemasta jatkoaikaan, kun kohta viikkoon ei ole TPS osion ovi käynyt?
nimim.aktiivinen vierailija.
Viestin lähetti Twite
Miksi miesjääkiekkoilijoiden ulkonäöstä puhuminen on ihq-teinix-tyhmää ja täysin väärä syy seurata lajia*, mutta taas naisjalkapalloilijoiden ulkonäöstä puhuminen mainitsemattakaan mitään peliin liittyvää on asiallista keskustelua?
*) Ainoana julkisesti hyväksyttynä poikkeuksena tg ja Roman V.
PS. Onhan ne futaajattaret helvetin hyvännäköisiä.
Viestin lähetti veinikretski
Kuinka suuren pääoman tarvitsee jos perustaa pankin, olisiko mahdollista esim, perustaa jatkoaika-pankki ?