Sekalaisten kysymysten ketju II

• 7 104 285
  • 47 276
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuunteliko kukaan viime yönä Radio Suomen yöradiota? Joskus neljän aikaan siellä juontaja puhui netistä löytyvästä ziljardin multizijoonan pikselin tarkkuudella otetusta da Vincin "Viimeinen Ehtoollinen"-valokuvasta. Mikäköhän se sivu on? Armoton googlettaminen ei tuonut toivottavaa tulosta.

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kuunteliko kukaan viime yönä Radio Suomen yöradiota? Joskus neljän aikaan siellä juontaja puhui netistä löytyvästä ziljardin multizijoonan pikselin tarkkuudella otetusta da Vincin "Viimeinen Ehtoollinen"-valokuvasta. Mikäköhän se sivu on? Armoton googlettaminen ei tuonut toivottavaa tulosta.

Ensimmäinen yritys googlesta hakusanoilla "Da vinci" ja "megapixel" ja oisko ollut kolmas linkki.

http://www.haltadefinizione.com/en/

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Miten on mahdollista, että näinkin kaukaa haettu kysymys tuli meille molemmille mieleen samana päivänä, meikäläiselle vain muutamaa tuntia myöhemmin eilen illalla.

Vastaus itse kysymykseen tuossa edellä jo tulikin, jonkinlaista värinäsysteemiä itsekin ajattelin.

No luultavasti jonkin sortin värinällä.. En sitten tiedä, että onko se kännykkä vai onko niille ihan omia erikoisvalmisteisia herätyskelloja. Ja sitten vanhemmat ihmiset nyt yleensäkin herää aina samaan aikaan ilman herätyskelloa, mutta mitä sit jos pitääkin herätä aikasemmin.. No.. Vastaan kuitenkin värinää..

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Nyt olisi tarve saada Helsingistä (mahdollisimman keskustasta) tilaussauna perjantaiksi. Tilaa ei tarvita kuin max kymmenelle hengelle mutta ruokaa pitäisi tilaan myös saada tilattua.

Saunabar kun lopetti toimintansa, sitä käytimme ennen. Joutunee soittelemaan ihan vaan Sokos Hotelit ym läpi ellei parempia ehdotuksia tule.

Optimisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tässäpä pari kysymystä joihin kukaan ei löydä vastauksia:

Milloin ja mikä joukkue on pelannut pisimpään ilman maalivahtia yhdessä ottelussa, kun kyseessä ei ole ollut siirretty rangaistus?

Entä kuinka kauan siirretty rangaistus on pisimmillään kestänyt ennenkuin rangaistava joukkue on koskenut kiekkoon pillinvihellyksen arvoisesti?

Se joka antaa näihin vastaukset SM-liigan ja/tai NHL:n osalta, on kyllä melkoinen tilastoguru.

Cassu

Jäsen
Tyypillinen mun ongelmani mutta mulla on DVD-Video yhdistelmä ja muuton jälkeen ei DVD näy ollenkaan. Eli johdot kyllä laitoin seinään ihan itse ja mietin missä vika kun videoita pystyt kattomaan mutta DVD ei näy ollenkaan. Lähtee pyörimään mutta mitään ei ruutuun tule. Missä kohtaa olen voinu tehdä väärin kun videot näkyy normaalisti?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tyypillinen mun ongelmani mutta mulla on DVD-Video yhdistelmä ja muuton jälkeen ei DVD näy ollenkaan. Eli johdot kyllä laitoin seinään ihan itse ja mietin missä vika kun videoita pystyt kattomaan mutta DVD ei näy ollenkaan. Lähtee pyörimään mutta mitään ei ruutuun tule. Missä kohtaa olen voinu tehdä väärin kun videot näkyy normaalisti?
Käännä scart-piuha toisinpäin (ja yleensäkin varmista, että se on kunnolla kiinni).

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Nyt olisi tarve saada Helsingistä (mahdollisimman keskustasta) tilaussauna perjantaiksi. Tilaa ei tarvita kuin max kymmenelle hengelle mutta ruokaa pitäisi tilaan myös saada tilattua.

Saunabar kun lopetti toimintansa, sitä käytimme ennen. Joutunee soittelemaan ihan vaan Sokos Hotelit ym läpi ellei parempia ehdotuksia tule.

Tornin sauna on tai ainakin on ollut yllättävän kohtuuhintainen + hyvät näköalat.

scholl

Jäsen
Nyt olisi tarve saada Helsingistä (mahdollisimman keskustasta) tilaussauna perjantaiksi. Tilaa ei tarvita kuin max kymmenelle hengelle mutta ruokaa pitäisi tilaan myös saada tilattua. .

Radisson SAS siinä Kampissa on kanssa lähellä kaikkia yökerhoja.
Hinta oli muistaakseni jotain 140€/2 tuntia, jos 1-5 henkeä ja sitten joku lisämaksu, jos olis 6-10 henkeä. Lisätunneista myöskin joku lisämaksu. Siinä on kattoterassi lämmittimineen, jossa muistaakseni pöytä neljälle eli basejen lomassa voi käydä ottamassa happea tai polttamassa, jos joku niin haluaa ja ruokailupöytä myöskin löytyy. Sinne saa tilattua ruoat ja juomat. Voi tilata esim. etukäteen jääkaapin täyteen bisseä, koska velottavat vain ne, mitä on käytetty.

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
nyt myssyt toimimaan. kauanko kuluu aikaa n. 8000 km:n matkaan purjeveneellä? likiarvo riittää, sillä laboratorio-olosuhteita tuskin voi taata. paatti on mallia kelvollinen. hh:lle kiitokset jo etukäteen.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
nyt myssyt toimimaan. kauanko kuluu aikaa n. 8000 km:n matkaan purjeveneellä? likiarvo riittää, sillä laboratorio-olosuhteita tuskin voi taata. paatti on mallia kelvollinen. hh:lle kiitokset jo etukäteen.
No tuohan tekee about 4320 merimailia ja sellaisella 5 solmun keskivauhdilla matka kestäisi 864 tuntia eli aika tasan 36 vrk. Voit laskea itse eri nopeuksilla tarkemman aikamääreen tuohon.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy