Nhl:ssä yksittäisen ottelun torjunta ennätys molarilla?
Varsinaisella peliajalla.
Ron Tugnutt, 70 (1990-91)
Kyllä, kolme kiekkoa ottelussa Boston Bruinsia vastaan 21.3.1991 (3-3). Torjunnat 70/73 eli torjuntaprosentti 95,9 %.Huh.. Montas kiekkoa meni selän taakse? Pelasiko kaveri silloin Quebec Nordiquesissa?
Kyllä, kolme kiekkoa ottelussa Boston Bruinsia vastaan 21.3.1991 (3-3).
Kuunteliko kukaan viime yönä Radio Suomen yöradiota? Joskus neljän aikaan siellä juontaja puhui netistä löytyvästä ziljardin multizijoonan pikselin tarkkuudella otetusta da Vincin "Viimeinen Ehtoollinen"-valokuvasta. Mikäköhän se sivu on? Armoton googlettaminen ei tuonut toivottavaa tulosta.
Ron Tugnutt, 70 (1990-91)
Miten on mahdollista, että näinkin kaukaa haettu kysymys tuli meille molemmille mieleen samana päivänä, meikäläiselle vain muutamaa tuntia myöhemmin eilen illalla.
Vastaus itse kysymykseen tuossa edellä jo tulikin, jonkinlaista värinäsysteemiä itsekin ajattelin.
Nyt olisi tarve saada Helsingistä (mahdollisimman keskustasta) tilaussauna perjantaiksi. Tilaa ei tarvita kuin max kymmenelle hengelle mutta ruokaa pitäisi tilaan myös saada tilattua.
Käännä scart-piuha toisinpäin (ja yleensäkin varmista, että se on kunnolla kiinni).Tyypillinen mun ongelmani mutta mulla on DVD-Video yhdistelmä ja muuton jälkeen ei DVD näy ollenkaan. Eli johdot kyllä laitoin seinään ihan itse ja mietin missä vika kun videoita pystyt kattomaan mutta DVD ei näy ollenkaan. Lähtee pyörimään mutta mitään ei ruutuun tule. Missä kohtaa olen voinu tehdä väärin kun videot näkyy normaalisti?
Saunabar kun lopetti toimintansa, sitä käytimme ennen. Joutunee soittelemaan ihan vaan Sokos Hotelit ym läpi ellei parempia ehdotuksia tule.
Nyt olisi tarve saada Helsingistä (mahdollisimman keskustasta) tilaussauna perjantaiksi. Tilaa ei tarvita kuin max kymmenelle hengelle mutta ruokaa pitäisi tilaan myös saada tilattua.
Saunabar kun lopetti toimintansa, sitä käytimme ennen. Joutunee soittelemaan ihan vaan Sokos Hotelit ym läpi ellei parempia ehdotuksia tule.
Ensimmäinen yritys googlesta hakusanoilla "Da vinci" ja "megapixel" ja oisko ollut kolmas linkki.
http://www.haltadefinizione.com/en/
MH?Kuinka riskialtista on syödä kiinankaalia raakana?
Nyt olisi tarve saada Helsingistä (mahdollisimman keskustasta) tilaussauna perjantaiksi. Tilaa ei tarvita kuin max kymmenelle hengelle mutta ruokaa pitäisi tilaan myös saada tilattua. .
No tuohan tekee about 4320 merimailia ja sellaisella 5 solmun keskivauhdilla matka kestäisi 864 tuntia eli aika tasan 36 vrk. Voit laskea itse eri nopeuksilla tarkemman aikamääreen tuohon.nyt myssyt toimimaan. kauanko kuluu aikaa n. 8000 km:n matkaan purjeveneellä? likiarvo riittää, sillä laboratorio-olosuhteita tuskin voi taata. paatti on mallia kelvollinen. hh:lle kiitokset jo etukäteen.