Maksat sähköisesti tuotteesta tai palvelusta, esim. toimittajan verkkosivuilla. Tämä on mun käsitys.Mikä on ajantasamaksu ja miten se käytännössä toimii, onko kellään tietoa?
Maksat sähköisesti tuotteesta tai palvelusta, esim. toimittajan verkkosivuilla. Tämä on mun käsitys.Mikä on ajantasamaksu ja miten se käytännössä toimii, onko kellään tietoa?
Onkohan tämä edes oikea ketju kysyä, mutta silti...
Kuinka mä oikein suojaan ton mun langattoman verkkoyhteyden, modeemin vai mikä lie... En jaksais interwebin riemua muiden kanssa jakaa. Windowsin ohjeetkin oli mun mielestä ihan karmeita. Eli apua kaivataan.
Sen verran nyt ainakin kannattaa pyytää mitä tuon kosmeettisen haitan korjaaminen yksityisen puolen plastiikkakirurgilla tulisi maksamaan + tietenkin jotain kivusta ja särystä. Eli ei muuta kuin hakemaan arviota siitä mitä tuo operaatio maksaisi, sillä oikeudessakin suhtautuvat korvauspyyntöihin huomattavasti vakavammin kun on esittää jotain faktaa johon pyyntö perustuu.Enkä halua niinkään nyt itsekään rahastaa, mutta jäi vain tuo arpi niin ikävään paikkaan että se saattaa vuosien kuluttua ruveta herjaamaan, juurikin alaluonta vedättäen. Ja toisaalta en halunnut päästää tätä Virolaista "lasimestaria" pälkähästä, sopisi oppia että tuoppeja ei käytetä muuhun kuin juomiseen..
Milloin NHL:n ensi kauden otteluohjelma julkaistaan? (Olisi ensi kaudella tarkoitus lähteä muutama peli katsomaan).
The regular season schedule will be announced on July 11
Asianajajan apuun ei ole varaa, toki sieltä korvattavan summan suuruuden varmaan aika nopeasti saisi. Eli neuvoja, jos vain mieleen tulee..
Asianajajan apuun ei ole varaa, toki sieltä korvattavan summan suuruuden varmaan aika nopeasti saisi. Eli neuvoja, jos vain mieleen tulee..
Oletko tietoinen, että kotivakuutukseen saa sisällytettyä oikeusturvavakuutuksen? Voi toki olla, että on tullut säästettyä väärässä paikassa.
EKP:n sivuilta eli täältä.Mistä voisi löytyä euron kolikoiden painot?
EKP:n sivuilta eli täältä.
Tarkoittaa sitä, että pakettisi on lähtenyt lajittelukeskuksesta eteenpäin. Luultavasti ennen tuota riviä lukee Arrival at Sorting Center, joka tarkoittaa sitä, että paketti on saapunut ko. lajittelukeskukseen.Despatch from sorting center. Mitä toi tarkoittaa, muutaman kerran on tuo termi siinä seurantalistassa tullut tutuksi...
Tarkoittaa sitä, että pakettisi on lähtenyt lajittelukeskuksesta eteenpäin. Luultavasti ennen tuota riviä lukee Arrival at Sorting Center, joka tarkoittaa sitä, että paketti on saapunut ko. lajittelukeskukseen.
Tossa viimeviikolla oli lööpeissä, että joku "huipputason" palloilija olisi vangittuna murhasta. Tuolloin olin itse ulkomailla joten itse juttu jäi lukematta. Niin kukas tämä palloilija oli. Iltapulujen uutisoinnin huomioonottaen veikkaan, että kyseessä on joku pesäpallon kakkosdivarin varalukkari?
Baltasar-sisutusliike tekee kaikenlaista lasijutskaa mittatilauksenakin; pöytiä ja peilejä. Ehkä tekevät tällaisiakin: www.baltasar.fiOlen ajatellut sisustaa yhden pöytäni pelihuoneessa lasipäällysteellä ja laittaa sinne väliin lätkä, baseball tms. kortteja, mutta asiani koskee mistä tämän tyylistä lasia pystyy mittatilauksena hankkimaan..?
Olen ajatellut sisustaa yhden pöytäni pelihuoneessa lasipäällysteellä ja laittaa sinne väliin lätkä, baseball tms. kortteja, mutta asiani koskee mistä tämän tyylistä lasia pystyy mittatilauksena hankkimaan..?
2,5kk palkallisella lomalla taitavat olla uudetkin kansanedustajat. Niinhän se vaan on, että tasan eivät käy onnenlahjat.Ovatko uudet kansanedustajat töissä koko kesän vai palkattomalla lomalla? Palkallista lomaa heille ei ainakaan pitäisi olla kertynyt.
Jollain jatkislaisella oli allekirjoituksena pätkä Aku Ankassa olleessa jutusta. Naksu pööpöttimestä siinä puhuttiin. Kellä tuo allekirjoitus siis oli ja miten teksti kokonaisuudessaan meni? Nauroin sille kuitenkin kovasti.
Edit: Ja lisäystä. Mistä löytäisi lippiksen missä on ropeli pään päällä? Sellainen oikein kliseinen lasten lippis siis.