Mites sähköpostia lähetetään monelle ihmiselle niin, että vastaanottaja ei näe muiden vastaanottajien osoitteita. Onko joku konsti? Mitä laitetaan mihinkin, to, cc, bcc? Vai täytyykö luoda joku postituslista?
Kaapelinettiä ei saa edes kovin moneen paikkaan. Kannattaa suoraan operaattoreilta kysyä että onko osoitteeseesi saatavilla. Se ratkaisee varmasti tosi paljon, tai kaiken, kaapelinetin hankinnassa...Muutin tuossa taannoin Jyväskylään ja kysäisenkin, että mistä saisi ehkä parhaan mahdollisen kaapelinettiliittymän. Kellään suosituksia?
Kaapelinettiä ei saa edes kovin moneen paikkaan. Kannattaa suoraan operaattoreilta kysyä että onko osoitteeseesi saatavilla. Se ratkaisee varmasti tosi paljon, tai kaiken, kaapelinetin hankinnassa...
Mistähän saisin jonkinlaista kuvaa minkä suuruista korvausta voin kosmisesta haitasta käräjillä pyytää?!? Sain tuopista kevät-talvella naamaan/silmään.
Lääkäri ei osannut kuin vamman haitta asteen sanoa (5/30), mutta korvattavasta summasta ei mitään.. Mistähän löytyisi jotain ennakkotapausksia tms. joista tuota korvauksen suuruutta voisi vähän hahmottaa..
Asianajajan apuun ei ole varaa, toki sieltä korvattavan summan suuruuden varmaan aika nopeasti saisi. Eli neuvoja, jos vain mieleen tulee..
Mistähän saisin jonkinlaista kuvaa minkä suuruista korvausta voin kosmisesta haitasta käräjillä pyytää?!? Sain tuopista kevät-talvella naamaan/silmään.
Kyllä joo yleensä ainakin opiskelijakortit käyvät kesän yli, ainakin VR.n. Tai itseasiassa nyt viime kaudellahan tuo VR.n ja Matkahuollon kortti taisikin yhdistyä.Kelpaako tuo Matkahuollon logolla varustettu lukukauden 2006-2007 opiskelijakortti bussissa näin kesälläkin? Kortti on myönnetty 16.10 ja opiskelut jatkuu syksyllä, jolloin toki pitää hankkia uusi kortti, mutta entäs näin kesäaikaan?
Loisto julkaisee pokkarin 6-12 kk. kuluttua kovakantisen kirjan ilmestymisestä. Luultavasti muillakin kustantajilla on sama aikataulu.Kuinka nopeasti pokkareilla on tapana saapua markkinoille kovakantisen kirjan julkaisun jälkeen?
Tuosta Liikennevahinkolautakunnan ohjeesta henkilövahinkojen normikorvausten määrälle saa jonkinlaista suuntaa mahdollisen korvauksen määrästä.
Edit. Niin se sitten vaatii jo tulkintaa, että mihin kategoriaan tuo sinulle syntynyt kosmeettinen haitta luokitellaan tuossa taulukossa.
Eli lääkärilausunnon mukaan vammani kuuluu tuohon jälkimmäiseen kategoriaan (5). Mutta sitten taas Finlexin sivuilla ei ole tuota korvaussummaa, joka taas löytyy liikennevahinkolautakunnan sivuilta..---Näkyvä arpi, joka ei merkittävästi vääristä kasvojen piirteitä eikä ole erityisen laaja Haittaluokka: 0–4
---Kasvoja pahasti rumentavat arvet tai epämuotoisuus Haittaluokka 5–8
Pysyvä kosmeettinen haitta;
lievä kosmeettinen haitta (1) 800 - 2 000 €
lievää suurempi kosmeettinen haitta (2) 2 000 - 5 100 €
Kyllähän tuosta jonkunlaista suuntaa saa, eli varmaan 2000 € voisi olla pyynti, eiköhän se käräjillä sitten rukata sopivan suuruiseksi.
Itse ainakin vaatisin "riittävästi", sillä eiköhän se oikeusistuin lopulta aseta sen sopivaksi katsomalleen tasolle. Jos vaikka alkuun satatuhatta pyytää ja perustelee sen hyvin, niin ei kai siinä mitään menetäkään?
Itse ainakin vaatisin "riittävästi", sillä eiköhän se oikeusistuin lopulta aseta sen sopivaksi katsomalleen tasolle. Jos vaikka alkuun satatuhatta pyytää ja perustelee sen hyvin, niin ei kai siinä mitään menetäkään?
Tarra on voimassa seuraavan vuoden syyskuun loppuun asti. LähdeKelpaako tuo Matkahuollon logolla varustettu lukukauden 2006-2007 opiskelijakortti bussissa näin kesälläkin? Kortti on myönnetty 16.10 ja opiskelut jatkuu syksyllä, jolloin toki pitää hankkia uusi kortti, mutta entäs näin kesäaikaan?
Mistä löytäisin rullakiekko porukka Pahalammen joukkuekuvan tai kuvat pelaajista(nimien kanssa)?
Ja siis 2007 joukkueen.
Maksat sähköisesti tuotteesta tai palvelusta, esim. toimittajan verkkosivuilla. Tämä on mun käsitys.Mikä on ajantasamaksu ja miten se käytännössä toimii, onko kellään tietoa?
Onkohan tämä edes oikea ketju kysyä, mutta silti...
Kuinka mä oikein suojaan ton mun langattoman verkkoyhteyden, modeemin vai mikä lie... En jaksais interwebin riemua muiden kanssa jakaa. Windowsin ohjeetkin oli mun mielestä ihan karmeita. Eli apua kaivataan.