Ei toimi vielä täälläkään (Turku, ex-Auria).expertti kirjoitti:tekstitv kertoo, että Soneran sähköpostia vaivannut vika on korjattu. Minä en ainakaan pääse vieläkään. Käskee tarkistaa tilit. Mites muut?
Ei toimi vielä täälläkään (Turku, ex-Auria).expertti kirjoitti:tekstitv kertoo, että Soneran sähköpostia vaivannut vika on korjattu. Minä en ainakaan pääse vieläkään. Käskee tarkistaa tilit. Mites muut?
odwaz kirjoitti:Onko Green Day esiintynyt koskaan Suomessa? Ihmiset täällä baarissa kyselee, eikä vastausta löydy.. Perhana.
edit:
Ilmeisesti jäähallissa -94, pitääkö paikkansa? Ja jatkokysymys: mitä muita bändejä kuin Soundgarden oli jäähallissa samalla keikalla? Vuosi varmaankin -95.
Itse ainakin olin Green Dayn keikalla Helsingin Jäähallissa joskus vuonna 1994/1996 tai jotain, ei millään pysty muistamaan tarkemmin. Silloin ainakin ne oli vasta julkaisseet sen albumin, jossa oli tää 'When I Come Around'.odwaz kirjoitti:Onko Green Day esiintynyt koskaan Suomessa? Ihmiset täällä baarissa kyselee, eikä vastausta löydy.. Perhana.
Ettet sekoita Offspringiin?JV kirjoitti:1995 juhannuksena Messilässä.
odwaz kirjoitti:Onko Green Day esiintynyt koskaan Suomessa? Ihmiset täällä baarissa kyselee, eikä vastausta löydy.. Perhana.
edit:
Ilmeisesti jäähallissa -94, pitääkö paikkansa? Ja jatkokysymys: mitä muita bändejä kuin Soundgarden oli jäähallissa samalla keikalla? Vuosi varmaankin -95.
HLe kirjoitti:Onko tosiaan näin, että NHL:ssä tasapisteissä paremmuus ratkaistaan voittojen määrällä, eikä maalierolla?
Kyuss ja Sponge.pete666 kirjoitti:EDIT:Pennywise,Soundgarden,White Zombie,Mudhoney ja Reef ja muistaakseni joku muukin bändi oli 95 keikalla jäähallissa
Cosmo kirjoitti:Ettet sekoita Offspringiin?
Varmaankin Pakiton Moving on stereo, tuntui ainakin ensi tuntumalla samalta. Tiedä sitten onko tuosta biisistä muitakin versioita.Lampinen kirjoitti:
On siinä Pakitoakin, ainakin alussa... Jotakin muuta siihen on räpelletty päälle...Surrebe kirjoitti:Varmaankin Pakiton Moving on stereo, tuntui ainakin ensi tuntumalla samalta. Tiedä sitten onko tuosta biisistä muitakin versioita.
Voi olla kyllä jokin ihme versio samasta biisistä.
Jii kirjoitti:Mitä maksaa ajokortin vaihtaminen? Pitäisi vaihtaa vanha kortti uuteen luottokortin kokoiseen EU-malliin. Kuinkas kauan uutta korttia saa odottaa?
Orman Mollis kirjoitti:Tästä löytyy tietoa mitä pitää olla mukana, kun ajokorttia uudistaa.
pernaveikko kirjoitti:Ihan totta, että tuossa puhutaan ajo-oikeuden uudistamisesta eli silloinhan tuo ei kosketa alkuperäistä kysyjää eikä minua millään tavoin?
Me saanemme uuden ilmoitusluontoisena asiana, valokuvat toki tarvitaan. Hinta voisi olla tuo sama.
polvipetteri kirjoitti:Mitenkäs se Dexter loppui Canalilla? Menikö tauolle vai mitä? En muista itse lukeneeni mitään mainintaa asiasta.
Orman Mollis kirjoitti:Juu, näin voi olla, hyvä että korjasit. En tästä 100%:n varma ollutkaan, tuo linkki oli vaan ainoa joka vähän vastasi vanhan ajokortin EU-kortiksi uusimista. Todennäköisesti tuon vanhan kortin päivittämiseen EU-malliin tarvitaan vain 2kpl valokuvia ja 2 kpl sinisiä paperirahoja!! Ja varmaan vanhan läpyskän ottavat haltuunsa..
Jaahha. Kiitoksia tiedosta. En ole tuohon sen kummemmin perehtynyt. Ajattelin, että sitä on tehty jo useampi tuotantokausi ameriikassakin. Enkä muista, etä viimeisen jakson alussa tai lopussa olisi ollut "sarja jää tauolle" -mainintaa. Jäätiin vaan odottelemaan, että kuinkahan se Dexterin tyttöystävä mahtaa ex-miehen vihjailuihin suhtautua, kun se kenkäkin sitten löytyi...pala kirjoitti:1. kausi loppui ja enempää ei ole vielä näytetty edes valtameren takana.
Silloin haetaan ajokortin kaksoiskappaletta. Vanha kortti palautetaan tai annetaan kirjallinen selvitys mikäli vanha kortti on anastettu, kadonnut tai tuhoutunut.Orman Mollis kirjoitti:Todennäköisesti tuon vanhan kortin päivittämiseen EU-malliin tarvitaan vain 2kpl valokuvia ja 2 kpl sinisiä paperirahoja!!