Tumma rommi ei mielestäni paljon Captain Morganista parane. Tosin mun mielestä myös tuo mainitsemasi Negrita on erittäin hyvää. Mielipiteitä on varmaan yhtä monta kuin on rommin ystäviäkin, mutta Kapteenia mä suosittelisin.J.Petke kirjoitti:Osaako kukaan suositella jotain hyvää rommia mitä saisi Alkosta.
InSideHockey kirjoitti:Miten kauppakeskukset suhtautuvat siihen että jättää autonsa heidän parkkihalliin yöksi, esim. tässä tapauksessa Kauppakeskus Sello? Ei siellä ainakaan mitään kieltoja ole...
Parkkihalli menee kiinni 21.30 ja avautuu 7.30.
Ensi yönä pakkasta 30 ja kun ei ole juuri nyt lämmitystolppaa niin mä en autoani kyllä 30 asteen pakkasella käynnistä.
varjo kirjoitti:3h on maksimiaika Sellossa, sen jälkeen tulee automaattisesti 50 euron sakkomaksu ParkComilta. Katossa on sensorit, jotka havaitsevat jos auto on paikallaan yli 3h ja samantien kun aika täyttyy, katossa syttyy valo ja ParkComin työntekijä tulee iskemään lapun autoon.
Vaikka sinänsä se ei ole keneltäkään poissa, että auto seisoisi hallissa yön, uskoisin, että ParkCom on kyllä siitä eri mieltä.
Luulenpa että noi Morgan, Negrita ja olisko Baltic on tummista rommeista myydyimpiä? Ainaki arvaisin niin. Eli saa kyllä alkosta.Trenchtown kirjoitti:Captain Morganista parane. Tosin mun mielestä myös tuo mainitsemasi Negrita on erittäin hyvää. Mielipiteitä on varmaan yhtä monta kuin on rommin ystäviäkin, mutta Kapteenia mä suosittelisin.
edit: Olin vähän liian innokas vastaamaan. En tiedä varmaksi että ko. juomaa edes saisi alkosta. Kai sitä saa. Pakko saada.
expertti kirjoitti:Mutta missä osoitteessa?
http://www.sm-liiga.fi/uutiset.asp?id=64705&tyyppi=1
varjo kirjoitti:3h on maksimiaika Sellossa, sen jälkeen tulee automaattisesti 50 euron sakkomaksu ParkComilta. Katossa on sensorit, jotka havaitsevat jos auto on paikallaan yli 3h ja samantien kun aika täyttyy, katossa syttyy valo ja ParkComin työntekijä tulee iskemään lapun autoon.
Vaikka sinänsä se ei ole keneltäkään poissa, että auto seisoisi hallissa yön, uskoisin, että ParkCom on kyllä siitä eri mieltä.
Ohmi kirjoitti:Ehkä en ymmärtänyt kysymystä, mutta siinähän se lukee:
Kypäräpipoa myydään yksinoikeudella SM-Liiga Shopissa osoitteessa http://www.eshop.fi/4shop/sm-liiga
Oikein hyvin toimii. Tilaisinko pipon? On tuo kuitenkin aivan perkeleen tyylikäsexpertti kirjoitti:toimiiko muilla noi sivut?
InSideHockey kirjoitti:Hurjalta kuulostaa että siellä on 2500 sensoria katossa, ihan jo investointinakin eikä varmaan mitään edullista eikä helppoa niiden huolto ja ylläpitokaan. En epäile sanojasi mutta onko tästä jotain faktaa?
Ohmi kirjoitti:Ehkä en ymmärtänyt kysymystä, mutta siinähän se lukee:
Kypäräpipoa myydään yksinoikeudella SM-Liiga Shopissa osoitteessa http://www.eshop.fi/4shop/sm-liiga
expertti kirjoitti:Mikähän tässä nyt mättää, mulla ei näy tuota linkkiä edes sun viestissa paitsi sitten kun quottaan viestin. Samoin jos menen tuohon osoitteeseen niin siellä on vain pari hintaa sikinsokin ja mihinkään suuntaan ei pääse. Koitin IE:llä ja Mozillalla. Vittu
expertti kirjoitti:toimiiko muilla noi sivut?
Ohmi kirjoitti:Itselläni toimii ihan normaalisti. Onko suojausajatukset tarkastettu Explorer 7 asennuksen jälkeen?
dingus kirjoitti:Jos henkilö on töissä, mutta unohtaa toimittaa ajoissa uuden verokortin, pidätetään veroa 60 % mukaan. Palautuuko liikaa maksettu vero aikanaan veronpalautuksena vai jääkö sakko tyhmyydestä voimaan.
dingus kirjoitti:Kiistaa tuli tällaisesta asiasta:
Jos henkilö on töissä, mutta unohtaa toimittaa ajoissa uuden verokortin, pidätetään veroa 60 % mukaan.
dingus kirjoitti:Palautuuko liikaa maksettu vero aikanaan veronpalautuksena vai jääkö sakko tyhmyydestä voimaan.
Ohmi kirjoitti:Palautuu veronpalautuksena. Voit myös hakea itsellesi kätevästi netistä muutosverokortin, jolla saat vahingon takaisin jo tämän vuoden aikana. Ei tarvitse odottaa joulukuuta 2008.