Viestin lähetti Virén
Kiitos pojille, mutta tuo operaatio olisi tarkoitus oppia itse hoitamaan. Tarkoititko vision juuri noita puikkoja, jotka minä laitoin linkkinä ?
Viestin lähetti Virén
Kuinka tarkalleen ottaen tavallisten veitsien teroittaminen onnistuu. Teroitusta vailla olisi 5 tuumainen kääntöveitsi ja muutama keittiöveitsi. Minkälaista välinettä voisitte suositella ? Onko esim.tämä terä-asekeskuksen myymä Lansky Two Stage Crock Stick LS-21 ( http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=teroittimet ) teroitin toimiva ja helppokäyttöinen vehje ?
Kiitos vastanneille.
Viestin lähetti V-man
lintu: Oletko tosissasi, että viet veitset suutarille teroitettavaksi? Tuntuu todella uusavuttomalta, ei millään pahalla. Eikö olisi helpompi ostaa veitsenteroitin kotiin?
Viestin lähetti Virén
Tarkoititko vision juuri noita puikkoja, jotka minä laitoin linkkinä ?
Viestin lähetti V-man
lintu: Oletko tosissasi, että viet veitset suutarille teroitettavaksi? Tuntuu todella uusavuttomalta, ei millään pahalla. Eikö olisi helpompi ostaa veitsenteroitin kotiin?
Viimeksi, kun vierailin Leppävaarassa, Mediheli pörräsi silloinkin lähistöllä. Ettei vaan olisi joku koulutus/harjoitus?Viestin lähetti JiVe
Kertokaapa viisaammat, että mikä on hyöty kun tullaan Medihelin kanssa ihan näinkin kauas kuin Espoon Leppävaaraan? Ei ainakaan voi syynä olla se, että olisi ruuhkia.
Ainoa kerta kun olen Medihelin nähnyt oli juuri Espoossa. Pari viikkoa sitten oli laskeutumassa Nuuksion pohjoispuolella.Viestin lähetti Ossi
Viimeksi, kun vierailin Leppävaarassa, Mediheli pörräsi silloinkin lähistöllä. Ettei vaan olisi joku koulutus/harjoitus?
Viestin lähetti werther
Ainoa kerta kun olen Medihelin nähnyt oli juuri Espoossa. Pari viikkoa sitten oli laskeutumassa Nuuksion pohjoispuolella.
Joo, korjaajasetä joskus kertoi että patterit pois ja sitten huuhtelu kraanavedellä. Kunnon kuivaus ja pitäis taas pelittää. Kraanavesi kun ei ole niin pahasti vahingollista. Kuulemma.Viestin lähetti Pikku Myy
Miten kaurapuuroon tippunut kaukosäädin kannattaa puhdistaa? Kuulemma pitäisi panostaa ennaltaehkäisyyn, mutta kun se nyt on vähän myöhäistä.
Viestin lähetti JanJ
Kraanavesi kun ei ole niin pahasti vahingollista. Kuulemma.
Viestin lähetti JanJ
Joo, korjaajasetä joskus kertoi että patterit pois ja sitten huuhtelu kraanavedellä. Kunnon kuivaus ja pitäis taas pelittää. Kraanavesi kun ei ole niin pahasti vahingollista. Kuulemma.
Niinno, nyt se kaukosäädin on vain kuivuneessa puurossa. Ton vihjeen toteuttamisen jälkeen se olisi luultavasti sulanut. Eikä mulla edes ole hiustenkuivaajaa, enkä viiti mennä naapurilta lainaamaan ja iskä nyt on muutenkin riittävän epätoivoinen mun suhteen, etten viitti sitäkään ajeluttaa yhen puhaltimen takia.Viestin lähetti Olkku
Tuohon kuivaamiseen kannattaa käyttää, esim. hiustenkuivaajaa, jotta kuivuminen tapahtuu nopeasti, joka sopesta.
Viestin lähetti Pikku Myy
Niinno, nyt se kaukosäädin on vain kuivuneessa puurossa. Ton vihjeen toteuttamisen jälkeen se olisi luultavasti sulanut. Eikä mulla edes ole hiustenkuivaajaa, enkä viiti mennä naapurilta lainaamaan ja iskä nyt on muutenkin riittävän epätoivoinen mun suhteen, etten viitti sitäkään ajeluttaa yhen puhaltimen takia.
Ihan off topic, mutta jos kengät on kauhian märät, niin niihin ei kannata tunkea hiustenkuivaajaa puhaltelemaan, ainakaan jos se kuuma ilma ei pääse mitenkään järkevästi pois. Sulaa perhana se kuivaajan suutin tai suuosa, mikä ikinä (se mistä se ilma puhaltelee).
Viestin lähetti Ossi
Viimeksi, kun vierailin Leppävaarassa, Mediheli pörräsi silloinkin lähistöllä. Ettei vaan olisi joku koulutus/harjoitus?
Viestin lähetti Le Banner
Sodassahan yksi Suomalainen vastasi kymmentä ryssää,mutta kuinka montaa ryssää vastaa yksi thaikku?
Luotan,että täältä löytyy vastaus tähän visaiseen pulmaan.
Viestin lähetti V-man
Meillä ainakin on kotona sellainen veitsenteroitin josta ei tarvitse kuin vetaista pari kertaa veitsi läpi ja terä teroittuu. Laite on semmoinen "grillimakkaran kokoinen" jossa on ura teroitusta varten.
Viestin lähetti JiVe
Rokotukset ja koirapassit ovat selvillä, vaan mitä sanoo turskamaan lait ja säädökset?
Vaaditaanko asunnon koolta jotain? (joku huhu tietää kertoa, että ainakin länsinaapurin kansankodissa pitäisi olla tietty määrä neliöitä jos huushollissa on koira)