Jomppa kirjoitti:
p.s. Mielenkiinnosta kyselen, että miksi etsit noinkin vanhoja luistinmalleja?
Kiitokset linkistä. Minulla on tällä hetkellä Bauer Vaporit (taitaa olla vuosimallia 2000 tai 2001). On minulla ollut noiden jälkeenkin muutamat parit, mutta olen aina vaihtanut takaisin Vaporeihin. Mielestäni ne ovat vain parhaita, niissä on sitä jotain mitä uusista puuttuu (niin kuin musiikki, 80-luku ja 90-luvun alku verrattuna 1995->). Tarkoitukseni olisi pysyä niissä ikuisesti, mutta ajan myötä ne rupeaa hajoilemaan. Näitä olen käyttänyt noin 5 vuotta, ja hakusessa olisi taas 2000-luvun alun luistinmalli.
En ole kokeillut edes näitä uusia Bauer Vaporeita (lähinnä hinnan takia), mutta minulla ei vain riitä usko siihen, että mikään malli voittaisi näitä 2000-luvun alun harmaa/mustia Vaporeita. Yhdellä kaverillani on uuden malliset Vaporit, ja hänen taitojensa perusteella voi sanoa, että paskat ovat luistimet (hymiöitä tähän).
Ja uskoisin myös että jos jossain näitä 2000-luvun luistinmalleja myytäisiin, hinta ei niin kova olisi. Minulla on nimittäin nämä halvimmat (eli huonoin) versio sarjasta, ja maksoin niistä joskus noin 900 markkaa.
Niin, ja piti vielä kysyä että tuleeko Bauerilta enään "yksinvalmistettuja" malleja, olen nähnyt vain näitä uusia Bauer Nike-yhteistyön tuottamia malleja?