Sv veinikretski kirjoitti:Kuka haluaa alkaa pisteiden laskijaksi kesätyttö kilpailussa ? Homma vaatii rautaiset hermot sekä tietynlaisen masokistisen luonteen laadun ;)
veini
Minä voin tulla tuomaristoon ainakin :D
Sv veinikretski kirjoitti:Kuka haluaa alkaa pisteiden laskijaksi kesätyttö kilpailussa ? Homma vaatii rautaiset hermot sekä tietynlaisen masokistisen luonteen laadun ;)
veini
vilperi kirjoitti:Minä voin tulla tuomaristoon ainakin :D
Sv veinikretski kirjoitti:Mikäli haluaisin alkaa käymään töissä lumimies puku päällä, ja koeaikani olisi ohi pystyisikö työnantaja estämään minun työssäkäymiseni lakisääteisillä perusteilla ? Ja olisiko mahdollinen irtisanominen osaltani tämän takia laillinen peruste, jos muuten olisin ihan normaali ? Mikäli töissä ei olisi minkäänlaista pukeutumispakkoa noin yleisesti ottaen. Vaikkapa kaupungilla puutarhurina.
veini
punasydän kirjoitti:Osaisiko kukaan kertoa, mistä olisi mahdollista löytää autojen värikarttoja?
Liverpooligan kirjoitti:90-luvulla vaikuttanut Tsekkien iki-inhokkiketju Prohazka-Patera-MrX...?
Kuka tuo Mr X oli, ei pysty muistaan..?
Otakar Vejvoda?Liverpooligan kirjoitti:90-luvulla vaikuttanut Tsekkien iki-inhokkiketju Prohazka-Patera-MrX...?
Kuka tuo Mr X oli, ei pysty muistaan..?
Kirjastosta kai, jos ilmestymispäivästä on edes pientä hajua.Nikke kirjoitti:Mistä saisin käsiini erään noin kuukausi sitten Hesarissa olleen artikkelin?
Näin ajattelin mutta kai se on osoitus mun yleisestä tietämättömyydestä kun ei tästä ollut mitään varmuutta. No, pitänee käydä koittamassa onnea.sampio kirjoitti:Kirjastosta kai, jos ilmestymispäivästä on edes pientä hajua.
stiflat kirjoitti:Päivän nopea:
Onko virossa Eurot?
Murmeli kirjoitti:Taskaritietäjille kysymys. Joku muistanee tarinan, jossa Aku oli rakennusten purkamisen mestari. Pisti siistiin pinoon kirkkoa ja soitteli haitaritehtaalla sointua purkaessaan. Oliko tämä taskarissa ja jos niin missä vai onko tämä tarina ollut vain lehdessä? Niin ja mikä oli vuosi ja numero?
Jos en aivan väärässä ole, niin ko. Barksin tarinan suomennettu nimi on "Murskaaja". Ei löydy taskukirjoista, vaan on ilmestynyt useampaankin kertaan toivesarjana AA-lehdessä. 6/1982 ja 27/1994 näyttäisivät olevan lehdet ainakin tämän sivuston mukaan.Murmeli kirjoitti:Taskaritietäjille kysymys. Joku muistanee tarinan, jossa Aku oli rakennusten purkamisen mestari. Pisti siistiin pinoon kirkkoa ja soitteli haitaritehtaalla sointua purkaessaan. Oliko tämä taskarissa ja jos niin missä vai onko tämä tarina ollut vain lehdessä? Niin ja mikä oli vuosi ja numero?
Olen itse kysellyt samaa. Vielä joskus 7-8 vuotta sitten sitä sai, mutta sen jälkeen ei mistään ole löytynyt. Ainakaan Alko ei sitä maahatuo. Tiedä sitten jos joku pienyrittäjä sitä roudaa maahan, mutta epäilen.dude kirjoitti:Osaako joku sanoa myydäänkö Suomessa jossain Molsonin olutta?
Rocco kirjoitti:Olen itse kysellyt samaa. Vielä joskus 7-8 vuotta sitten sitä sai, mutta sen jälkeen ei mistään ole löytynyt. Ainakaan Alko ei sitä maahatuo. Tiedä sitten jos joku pienyrittäjä sitä roudaa maahan, mutta epäilen.
Loistavaa olutta.