Tai että panisi vaimoaan vuoden jokaisena päivänä, mutta koira viedään pissalle vain kahdesti vuodessa.Parempi kai tuokin kuin että herättyään panisi koiraansa ja käyttäisi vaimoaan ulkona pissalla.
Tai että panisi vaimoaan vuoden jokaisena päivänä, mutta koira viedään pissalle vain kahdesti vuodessa.Parempi kai tuokin kuin että herättyään panisi koiraansa ja käyttäisi vaimoaan ulkona pissalla.
Ootsä vakoillu mua?Tai että panisi vaimoaan vuoden jokaisena päivänä, mutta koira viedään pissalle vain kahdesti vuodessa.
Mutta tarkoitin, että vieläkö on elossa jotain 1800-luvulla syntyneitä, jotka syövät aamukananmunansa lusikalla? Minä kun en ole syönyt sitten kun kasarilla lapsuuden kodistani pois pääsin. Vaimon päähänkopauttaminen on siis toissijainen linja tässä.Parempi kai tuokin kuin että herättyään panisi koiraansa ja käyttäisi vaimoaan ulkona pissalla.
Toki, jotenkin en suuresti epäile, etteikö tuollainenkin olisi mahdollista - vaimolta korkeintaan kysyttäisiin, millainen kaulapanta tänään.
Jaahas... tuskin muistan aikaa ennen Kekkosta... syntyi v. 1900...Mutta tarkoitin, että vieläkö on elossa jotain 1800-luvulla syntyneitä, jotka syövät aamukananmunansa lusikalla? Minä kun en ole syönyt sitten kun kasarilla lapsuuden kodistani pois pääsin. Vaimon päähänkopauttaminen on siis toissijainen linja tässä.
Riippuu varmaan naapurista. Teppo Tulpun ja Aku Ankan ollessa kyseessä tilanne ainakin eskaloituisi järkyttävin mittasuhteisiin.Voinko kylmästi nykäistä irti harvoin kotona olevan rivitalonaapurin aidan takaa pilkistävät jättipalsamit? (haitallinen vieraslaji, jonka leviämistä pyritään torjumaan)
Ylettyisin sen tekemään omalta pihaltani, heidän puolellaan käymättä.
Rivitaloissa, ainakin tässä missä minä asun, on tarkkaan ottaen niin, että piha ei kuulu asukkaan hallinnan piiriin kuten asunto, mitä asukas ei myöskään varsinaisesti omista suoraan. Sanoisin, että hallitus voi päättää, että taloyhtiö ei siedä moisia haitallisuuksia pihallaan.Voinko kylmästi nykäistä irti harvoin kotona olevan rivitalonaapurin aidan takaa pilkistävät jättipalsamit? (haitallinen vieraslaji, jonka leviämistä pyritään torjumaan)
Ylettyisin sen tekemään omalta pihaltani, heidän puolellaan käymättä.
Onko edes teoriassa mahdollista avata tommoista alumiinifolio-nuudelipakettia ilman, että osa kuivista nuudeleista päätyy keittiön pöydälle, lattialle tms. paikkaan mihin ne ei kuulu?
Kohtalaisen hyvin onnistuu niin, että puristelee nuudelilevyt murusiksi pussia avaamatta, leikkaa sitten pussiin reiän ja ja kaataa sisällön kuppiin.Onko edes teoriassa mahdollista avata tommoista alumiinifolio-nuudelipakettia ilman, että osa kuivista nuudeleista päätyy keittiön pöydälle, lattialle tms. paikkaan mihin ne ei kuulu?
Tuota tekniikka käyttänyt jo pitkään. Toimii hyvin.Kohtalaisen hyvin onnistuu niin, että puristelee nuudelilevyt murusiksi pussia avaamatta, leikkaa sitten pussiin reiän ja ja kaataa sisällön kuppiin.
Vastaus ei kyllä kelpaa, koska haluan nuudelini pitkänä pötkönä.Tuota tekniikka käyttänyt jo pitkään. Toimii hyvin.
Johanna Kurkela on suomalainen laulaja, jonka levytysura alkoi vuonna 2004¹. Hän on julkaissut useita albumeita ja kappaleita, joista tunnetuimpia ovat muun muassa ”Ehkä ensi elämässä”, ”Sun särkyä anna mä en” ja ”Tuo se mulle”¹. Vaikka musiikin arvostelu on subjektiivista, Johanna Kurkelan laulutaidot ovat saaneet paljon kiitosta ja hän on voittanut useita palkintoja uransa aikana¹².Onko Johanna Kurkela Suomen taitavin naislaulaja?
Kyllä varmasti joku osaa sanoa. Minäkin voin sanoa sen verran, että kyllä se ryhmäkuri kokemukseni mukaan on valtuustoissa löysempää. On kyllä se porukkakin löysempää kuin valtakunnanpolitiikassa.Niin vähän tulee kunnallispolitiikkaa seurattua, niin osaako joku sanoa onko kunnan ja kaupunginvaltuustoissa ryhmäkuri löysempää ja enemmän valtuutettujen omaa sooloilua kuin valtakunnanpolitiikassa?
Ann Arborissa on Michigan Stadium, jonne mahtuu 107601 ihmistä. Kaupungissa on 123851 asukasta ja silti stadioni on ollut loppuunmyyty kaikissa yliopistojoukkueen kotipeleissa 1978 lähtien. Miten vitussa?
Tai pilkkua kiduttaen metropolissa asuu tuo reilu 3 miljoonaa ihmistä. Varsinaisella kaupunkialueella vain Helsingin asukasluvun verran ~660 000.Onhan tuo kieltämättä aika uskomattoman kuuloista. Jonkin verran asiaa selittänee kuitenkin se, että käytännössä Ann Arbor on osa vieressään olevan Detroitin kaupunkialuetta, jolla asuu yhteensä noin 3,5 miljoonaa ihmistä.