No onhan se. Siinä kuitenkin omassa mielessäsi hekumoit jonkun toisen/toisten kera.Edelleen jaan sinun kanssa saman huolen.
Onkohan runkkaaminen myös kuolemansyntiä?
Ihme, että olet vielä hengissä. Tai minä.
No onhan se. Siinä kuitenkin omassa mielessäsi hekumoit jonkun toisen/toisten kera.Edelleen jaan sinun kanssa saman huolen.
Onkohan runkkaaminen myös kuolemansyntiä?
No ei se niin kaukana. Vähän sama jos joku nyt neuvoisi paikan jollekin hetero-oletetulle ja paikan päällä selkiäisi, että kyseessä onkin homosauna. No puoliksi oikein, ryhmäsessiota tiedossa.Se se vasta pettymys olisikin ollut, jos joku olisi heittänyt ne Iltasanomien tunnarit. Ja juttu onkin Iltalehdessä!
Jos runkkaa kaksin käsin, niin onko se ryhmäseksiä? On siinä kuitenkin kolme osapuolta.Ylipäätään onko masturboiminen seksiä? Minusta on.
Näinollen miesheteron ei pidä käsitellä omaa elintään millään tavoin. Sokeaksi tulee vähemmästäkin.
Jos tekee jotain kaksin käsin, niin onko puuhassa mukana silloin kahden ihmisen kädet?Jos runkkaa kaksin käsin, niin onko se ryhmäseksiä? On siinä kuitenkin kolme osapuolta.
Mun kädet on yksilöitä. Vasen käsi harvoin tietää, mitä oikea on tekemässä. Ja se mitä vasen käsi tekee jääkin usein koko muulle ruumiille täydeksi arvoitukseksi.Jos tekee jotain kaksin käsin, niin onko puuhassa mukana silloin kahden ihmisen kädet?
En tiedä, mutta kuka niitä edes haluaa?Onko Gigantti jossain vaiheessa uutisoinut, ettei enää lähetä paperista mainoslehtistä? Ekoteko? En edes aluksi huomannut, mutta töissä tuli puhetta.
Voi.Voiko ruisleivän päälle panna jotain parempaa kuin graavilohta?
Kylmäsavulohta.Voiko ruisleivän päälle panna jotain parempaa kuin graavilohta?
Kyllä graavilohi sen voittaa.Kylmäsavulohta.
Ihan savustettu lohi voittaa molemmat. Ei ole mielipidekysymys, koska tämä on minun mielipide :)Kyllä graavilohi sen voittaa.
Mielipide asioita nämä kyllä. Voi kyllä olla kysymys myös arvotusasioista. Kumpaa arvotetaan enemmän, kylmäsavua vai graavia.
Nääh. Kun @Iisoppi ja mä sanotaan et graavilohta, niin se on graavia. Nih.Ihan savustettu lohi voittaa molemmat. Ei ole mielipidekysymys, koska tämä on minun mielipide :)
Te ette nyt ymmärrä asiaa kun diggaatte miehìstä.Nääh. Kun @Iisoppi ja mä sanotaan et graavilohta, niin se on graavia. Nih.
Joo. Mut @Glove ei. ja sielläkin laitetaan graavia. Myönnä nyt vaan että olet väärässä:)Te ette nyt ymmärrä asiaa kun diggaatte miehìstä.
Minen diggaa kenestäkään, mutta graavi on oikea vastaus.Te ette nyt ymmärrä asiaa kun diggaatte miehìstä.
Graavisiika!Voiko ruisleivän päälle panna jotain parempaa kuin graavilohta?
Vieläkö Porin torilla on kahviteltta, jossa kahvin kanssa on tarjolla graavisiikavoileipiä?Graavisiika!
Ovat käteviä jos pitää pakata astioita. Mukava pistellä mainoslehtisiä hyötykäyttöön.En tiedä, mutta kuka niitä edes haluaa?
Yrittänyt googlella etsiä kananugettien valmistusmenetelmiä, mutta ei oikein löydy sellaista "virallista" lähdettä.
Muistaakseni Jamie Oliver on tehnyt aiheesta jakson televisioon. Jonkin sortin paljastusdokkari siipikarjateollisuudesta ja sen pimeästä puolesta.Yrittänyt googlella etsiä kananugettien valmistusmenetelmiä, mutta ei oikein löydy sellaista "virallista" lähdettä. Vaimo suorittaa avoimen yliopiston opintoja ja kääntyi puoleeni jotain tehtävää tekiessään, mutta jouduin nostamaan kädet pystyyn. Monesta paikasta löytyy kyllä tietoa, mutta ei hän oikein haluaisi käyttää lähteinään esim. Iltasanomien uutisia.
Löytyiskö tätä kautta vinkkiä?
Muistan nähneeni tämän jakson. Se lasten silmien edessä pyöritteli ja blenderillä murskasi niistä jämäpaloista/rustoista nugetit ja löi eteen syötäväksi, että kuinka moni teistä lapsista tämän koko prosessin nähtyänne haluaa näitä syödä. Joka ainoa käsi nousi ylös, Jamien ilme oli näkemisen arvoinen.Muistaakseni Jamie Oliver on tehnyt aiheesta jakson televisioon. Jonkin sortin paljastusdokkari siipikarjateollisuudesta ja sen pimeästä puolesta.