Ainakin nimenhuudossa noita hakuja on joskus ollut. Mikäli linkki toimii, niin tässä on haettuna Helsingissä aikuiset ikäluokan pelaajia hakevat joukkueet:
Täällä on jossain sellainen ketju, missä aiheesta (harrastekiekko) on vähän höpisty. Nimeä en muista enkä osaa arvioida, onko tuosta sinulle hyötyä.
Pk-seudulla on kymmeniä, ellei yli satakin, eri tasoista harraste- ja ikämieskiekkojengiä. Sarjojakin on aika monta eri tasoista. En jaksa uskoa, että missään on mitään keskitettyä paikkaa, mistä noista tietoa saisi. Joka jengillä kun on omat vuoronsa kenellä missäkin hallissa.
Jos nyt jotain suuntaa edes umpimetsässä kulkemiseen neuvoo, niin etsi Tilastopalvelusta eteläisen alueen harrastesarjat ja sieltä eri joukkueiden nimiä. Katso, milloin joku joukkue pelaa ja mene hallille katsomaan ja sitten juttelemaan. Tai googlaile nimillä, monilla jengeillä on hassun hauskoja nettisvuja, joita ei (useimmiten) ole aikoihin päivitetty, mutta kyllä ne jengit silti yleensä on olemassa. Tutkaile noita ja sitten joko sieltä Tilastopalvelun tai jengin sivuilta löytyy yhteystietoja, joiden avulla voit taas lähestyä joukkuita. Jääkiekkoliitostakin toki voit jotain vinkkiä saada, jos siellä on joku harrastekiekkovastaava tms., mutta en lupaa sinulle, että semmoinen on.
Kiitos molemmille vinkeistä! Käyn noi läpi.
Tampereella on hieno WhatsApp -ryhmä, jossa huutelee firmat ja joukkueet aktiivisesti kun tarvitsevat pelaajia. On vähän yllättävää, ettei tällaista ilmeisesti Helsingin alueella ole.
Voihan tuommoinen ollakin, mutta täällä jo vastanneilla ei ole moisesta tietoa. Epäilen tosin. Koska niin paljon joukkueita, pelaajia ja sarjoja.
Milloin takakireästi maadotetut kukkahattutädit kieltävät penkkareissa tapahtuvan roskaamisen perustuen kestävään kehitykseen ja hiilijalanjälkeen?
Olkaat hyvä.Missäköhän päin tätä foorumia on luettavissa Schollin toisen tulemisen "The Tiedotteen"
Muistelen, että kyseisessä manifestissa lueteltiin ainakin jotain HIFK:n alemmustilasta, sovinnosta moderaattorien kanssa ja sitä rataa. Hitto kun en löydä tuota viestiä mistään.
Ei tuo untakaan ole voinut olla, eihän?
Hoh, suuret kiitokset, mahtavaa!Olkaat hyvä.
Kadonneet jatkoaikalaiset
^ Tervetuloa takaisin! Tämä palsta tuntuikin hitusen köyhemmältä ilman teikäläisen vahvaa panostusta.keskustelu.jatkoaika.com
E: Linkki vie ihan oikeaan viestiin, mutta tuo esiteksti ei täsmää lainkaan. Hämmentävää.
Google kääntäjän mukaan tuossa lukee jos olisin saanut palkan tai gotten versiolla ...maksun. Itse sanoisin jos minulle olisi maksettu. Suomen lauseenjäsenyyksiin en ota kantaa.Jos joku englannin kielestä paremmin tietävä osaisi kertoa; 1) miten suomentaisit seuraavan lauseen, 2) edustaako sana "paid" adjektiivia, koska verbi se ei tietääkseni voi olla, koska lauseessa löytyy jo "had" ja "got(ten)". Eikä "paid" ole myöskään substantiivi, adjektiivi (tiettävästi), jonka sen on pakko olla, käännöksestä tulee ihan järjetön. Ja se lause:
"If i had got(ten) paid..."
Ja iso kiitos hänelle tai heille, jotka tämän asian viitsivät selittää.
Jos minulle olisi maksettu. Had toimii tuossa apuverbinä. Pluskvamperfektin(=gotten) kanssa pitää olla apuverbi mukana jollen ihan väärin kielioppia muista.Jos joku englannin kielestä paremmin tietävä osaisi kertoa; 1) miten suomentaisit seuraavan lauseen, 2) edustaako sana "paid" adjektiivia, koska verbi se ei tietääkseni voi olla, koska lauseessa löytyy jo "had" ja "got(ten)". Eikä "paid" ole myöskään substantiivi, adjektiivi (tiettävästi), jonka sen on pakko olla, käännöksestä tulee ihan järjetön. Ja se lause:
"If i had got(ten) paid..."
Ja iso kiitos hänelle tai heille, jotka tämän asian viitsivät selittää.
Jonka jälkeen Remu viimeistelee paletin karjaisemalla "Ha! Skibidipäbbäbjei! BOU!!!"Ja sitten ZZ Top tulee ja sekoittaa pakan ihan täysin laulamalla I gotsta get paid.
Nyt asia saattoi ratketa eli sana get (getting, got, gotten) voi ilmeisesti käyttäytyä "be" ja "been" tapaan passiivisena apuverbinä.Mutta voiko lauseessa apuverbi + verbi + verbi ( had, gotten & paid). Passiivissa on mahdollista ainakin "had been paid", mutta "gotten paid".
Mikä vitun +kvamperfekti? Ei edes kuulosta suomelta.Olin ollut kävelemässä. Pluskvamperfekti.
Mutta et enää koskaan mene? Näin minä muistan perfektin ja pluskvamperfektin eron.Olin ollut kävelemässä. Pluskvamperfekti.
Nyt voimme siis vain arvuutella minkälaiseen ihmiskokeeseen olemme joutumassa.
Mikä vitun +kvamperfekti? Ei edes kuulosta suomelta.
Olet ollut väärässä koko ajan.Mutta et enää koskaan mene? Näin minä muistan perfektin ja pluskvamperfektin eron.
No, perkeles. Syytän peruskoulua ja hallitusta.Olet ollut väärässä koko ajan.
Kenelle se nyt sitten mysteeri olikaan, köh.
Oma veikkaukseni. @NukkemurhaajaLidl tests loyalty app in Germany
Discounter Lidl will be launching an app-based loyalty card in Germany, after a successful trial in four other countries. The Lidl Plus scheme will be rolled out to customers in Berlin and Brandenburg first.www.retaildetail.eu
Saapa nähdä miten tämä brändätään kun nimenomaan on näillä joulukorttialennuksilla ym ratsastaneet.