Katso Olympuksen oma verkkokauppa. Kaikki Olyn alkuperäiset akut tarjouksessa. Mitä olen lukenut tarvike akuista niin virran piti ei yhtä hyvää. Ostin itse juuri EM5 ja EM1 parit akut tuolta kun oli sama ongelma kuin sinulla. 43,90€ näyttäisi EM10 maksavan, mutta postikuluja tulee, jollei tilaa yli 100€ jolloin taisi olla ilman kuluja...
Olympus-verkkokauppa - BLS-50 - Lisävarusteet - PEN / OM-D
Joo, sen minä tiedän että noissa tarvikeakuissa ei yleensä virranpito ihan alkuperäisten luokkaa ole. Mutta toisaalta jos yhden alkuperäisen hinnalla saa kolme tai neljä tarvikeakkua niin sillä ei enää ole merkitystä koska se ero kapasiteetissa ei käytännössä niin suuri voi olla. Lähinnä se kiinnostaisi että onko noissa muuten ongelmia esim. turpoamisen tms. kanssa, eli onko noiden Digitarvikkeen myymien kiinalaisten(?) akkujen kanssa jotain riskiä? Tarkoitus on lähteä talvella muutaman viikon automatkalle Uuteen Seelantiin joten sinänsä ei haittaisi jos noita vara-akkuja saisi useammankin kun tarkoitus on majoittua suurimmaksi osaksi autossa ja välttämättä ei aina pääse joka päivä verkkovirran ääreen latailemaan akkuja. Siksikin tuo Digitarvikkeen halpisakku houkuttelisi vähän.