Edelleen suosittelen tuota chromecastia, jos sulla on vaan wlan-verkko kotonasi. Palikka maksaa saman verran kuin laadukas piuha ja on toiminut todella hyvin lätkän katsomisessa ruutu-palvelusta. Ei nyi eikä pätki, vaikka katselen mobiiliyhteydellä aikamoisessa periferiassa.Kiitoksia vinkeistä @MacRef, @Vesuri ja @Tuamas, mutta en saanut vieläkään toimimaan. Kun painan tietokoneesta, että liitä näyttö niin alkaa herjaamaan että on väärin liitetty ja pitää tarkastaa liitäntä. Telkkarissa neljä hdmi paikkaa ja kaikissa sama homma. Kaapelissa ei pitäisi olla vikaa, koska ps3 toimii hyvin samalla kaapelilla ja televisiolla. Vika on varmaankin tuossa kannettavan hdmi paikassa.
Täytyy pistää harkintaan, jos en nyt saa tuota pelittämään.Edelleen suosittelen tuota chromecastia, jos sulla on vaan wlan-verkko kotonasi. Palikka maksaa saman verran kuin laadukas piuha ja on toiminut todella hyvin lätkän katsomisessa ruutu-palvelusta. Ei nyi eikä pätki, vaikka katselen mobiiliyhteydellä aikamoisessa periferiassa.
Kiitoksia vinkeistä @MacRef, @Vesuri ja @Tuamas, mutta en saanut vieläkään toimimaan. Kun painan tietokoneesta, että liitä näyttö niin alkaa herjaamaan että on väärin liitetty ja pitää tarkastaa liitäntä. Telkkarissa neljä hdmi paikkaa ja kaikissa sama homma. Kaapelissa ei pitäisi olla vikaa, koska ps3 toimii hyvin samalla kaapelilla ja televisiolla. Vika on varmaankin tuossa kannettavan hdmi paikassa.
Edelleen suosittelen tuota chromecastia, jos sulla on vaan wlan-verkko kotonasi. Palikka maksaa saman verran kuin laadukas piuha ja on toiminut todella hyvin lätkän katsomisessa ruutu-palvelusta. Ei nyi eikä pätki, vaikka katselen mobiiliyhteydellä aikamoisessa periferiassa.
Polvivammailioita paikalla?
Tänään sählyssä kaveri antoi reiluna poikana vauhtia selästä ja sopivasti kenkä pysähtyi ja mies jatkoi matkaa. Oikea polvi vääntyi siis periaatteessa yli.
Polvi petti heti alta ja kun sille yritti varata painoa se tuntui liukuvan alta pois. Jalka ei ole erityisen turvoksissa tai särje levossa. Kosketusarkuutta polven sisäsivulla nivelen kohdalla. Painoa varatessa särkyä tuntuu polven takana "jänteiden välissä".
Mikä on tuomio, selvisinkö säikähdyksellä vai hajosiko jotakin?
Polvivammailioita paikalla?
Tänään sählyssä kaveri antoi reiluna poikana vauhtia selästä ja sopivasti kenkä pysähtyi ja mies jatkoi matkaa. Oikea polvi vääntyi siis periaatteessa yli.
Polvi petti heti alta ja kun sille yritti varata painoa se tuntui liukuvan alta pois. Jalka ei ole erityisen turvoksissa tai särje levossa. Kosketusarkuutta polven sisäsivulla nivelen kohdalla. Painoa varatessa särkyä tuntuu polven takana "jänteiden välissä".
Mikä on tuomio, selvisinkö säikähdyksellä vai hajosiko jotakin?
Oletko kokeillut seuraavaa:Sellainen kysymys, että mitä täytyy tehdä että saan Ruudun näkymään televisiossa. Nyt olen liittänyt tietokoneen hdmi-kaapelilla televisioon ja valitsen television valikosta tietokoneen, mutta televisio ilmoittaa ettei löydä tietokonetta. Täytyykö tietokoneesta laittaa jokin tietty moodi päälle vai mikä voi olla vikana arvon palstaveljet?
Itselle iskee flunssa aina kovaa; joka paikkaa särkee kuin olisi jyrällä ajettu päältä. Mutta itse kysymykseen löytyy useampikin artikkeli, sillä asiaa on tutkittu viime aikoina runsaastikin. Tässä yksiMihin perustuu käsitys että flunssa iskee mieheen kovempaa kuin naiseen ja mies on flunssassa aina heikko ja sängyn pohjalle kaatuva mutta nainen ei? Minulla ei ole ollut kuumetta nyt kolmeen vuoteen, mutta viimeisen kolmen vuoden aikana on kuitenkin ollut noin 1-2 kertaa vuodessa aivan selkeitä muita flunssan oireita. Kuitenkin olen tällöin ollut sen verran hyvässä kunnossa että olen pystynyt mm. käymään töissä, salilla ja pystynyt ryyppäämään. Toisaalta viimeksi kun oli lieviä flunssan oireita, otin sairaslomaa työkaverin suosituksesta. Enkö mä sitten ole mies vai mitä häh?
Kysymys:
Jos mä marssin tänään Verkkokaupan Jätkäsaaren liikkeeseen etsimään uutta, ihan normaalia telkkaria (hintahaarukka siinä 500-750 e), niin pystynkö tuolla tinkaamaan telkkarin hintaa alaspäin? Ymmärtääkseni ainakin jossain kodinkoneliikkeissä (ja Gigantissa?) tämä onnistuu...
Kysymys nro 2:
Onko Verkkokauppa ylipäätään huokein ratkaisu, vai onko esimerkiksi Gigantissa vielä huokeampia hintoja?
1.
Käsittääkseni ei, perinteisissä voi aina kysyä.
2.
Riippuu aivan täysin siitä mikä nimenomainen laite on haussa, osa kalliimpia ja osa halvempia.
Suomessa ei tilastoida etnisyyttä niinkuin jenkeissä. Vain kansallisuus ja kieli kaiketi väestölaskennallisesti. Mutta wikipedia kertoisi n. 20 000 afrosuomalaisten määräksi. Kerro sille jenkille, että meillä ei roudattu afrikkalaisia orjiksi niin niitä on maassa vähemmän. Jossain on ja jossain ei. Itsellä on lapsuuden/nuoruuden ajoilta 1 tummaihoinen kaveri. Hänkin on adoptiolapsi joten täysin suomenkielinen. Sen enempää ei kyseisen etnisen ryhmän edustajia kyllä kotikulmilla paljon näkynytkään muuta kuin lähimmän vastaanottokeskuksen asukkaina joskus harvoin. Oleskeluluvan saaneet taisivat muuttaa välittömästi vähän isompiin väestökeskittymiin.Paljonko Suomessa on tummaihoisia ihmisiä? Onko missään jonkinlaista tilastoa asiasta?
Tuli vain mieleen, kun yksi jenkkituttava kyseli että onko minulla tummaihoisia kavereita. Koitin selittää, että esim. paikkakunnalla jossa lapsena asuin oli kaksi tummaihoista samassa koulussa. Jenkin mielestähän tämä oli pöyristyttävää ja rasistista.
Noh, nää on näitä :)
Jos homma onnistuu ja lankku/tiiliskivi menee poikki, niin eihän silloin tule sitä rajua pysäystä joka saisi aivot höllymään edestakas. Jos taas lyö päänsä tiiliskiveen tai lankkuun liian hiljaa niin voisin kuvitella että pää tulee kipeäksi.Mites nuo martial arts-kaverit jotka rikkovat päällään tiiliskiviä ja kaiken maailman lankkuja? Onko heillä jatkuva aivotärähdys päällä, vai miten helkkarissa pää kestää tuota?