Kiakonsyöjä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Onssimouhot
Onko silloin kehitysvammainen jos kehityksessä tapahtunut häiriö ei vaikuta elämään?
Tästä pääsee lukemaan tarkemmin. Eli ilmeisesti keväällä 2014.Milloin nämä uudenmalliset pitkävetokupongit on tulleet käyttöön, joissa pitää itse rastia pelinumerokin? Muistelisin joskus vähän rapia vuosi takaperin lapun tehneeni ja silloin oli vielä entiseen malliin. Heti vuodesta 2015?
Näistä sivuista on varmaankin apua:Onko olemassa missään mitään listaa missä olisi listattuna laajasti eri vuosien hittimusiikkia Suomessa vuosittain? Esimerkiksi näkisi mitkä olivat hittejä vuonna 2005 tai 2014?
Olisi mukava muistella vanhoja kappaleita joita ei ole tullut kuultua vähään aikaan.
Ostin yritykselleni viime viikolla Elisan verkokaupasta yhden Android puhelimen ja se ei valitettavasti toimi tarpeeksi hyvin yrityksen apple tietokoneiden kanssa (väitettiin softan toimittajan puolelta toimivan). Puhelin käyttämätön, koskeeko palautusoikeus ja millä perusteella? Pitää ilmeisesti vaihtaa iphoneen tämäkin.
Nyt olisi taalla (t''ll') hata suuri. Olen jotenkin onnistunut kusemaan lapparini nappaimiston tallaiseksi, jossa merkit ovat ihan ihmeellisissa paikoissa. Aakkoset (''kk;set) taitavat puuttua kokonaan, jne... Taman olen onnistunut todennakoisesti jollain pikakomennolla suorittamaan, mutta mika nyt avuksi_
Millä käyttöjärjestelmällä menet?
Nyt olisi taalla (t''ll') hata suuri. Olen jotenkin onnistunut kusemaan lapparini nappaimiston tallaiseksi, jossa merkit ovat ihan ihmeellisissa paikoissa. Aakkoset (''kk;set) taitavat puuttua kokonaan, jne... Taman olen onnistunut todennakoisesti jollain pikakomennolla suorittamaan, mutta mika nyt avuksi_
Left Alt + Shift. Tahi sitten tehtäväpalkin oikeasta reunasta.
Joku inhottava ihminen vois kirjottaa tähän jotain Googlen käytöstä...
Joku inhottava ihminen vois kirjottaa tähän jotain Googlen käytöstä...
Google on nörteille.
Chromelle toimivaa laajennusta, millä saisi raivostuttavat "käytämme evästeitä"-blaablaa blaah disclaimerit piiloon? Sille idiootille, kuka tuon asetuksen on vienyt EU:ssa läpi, voisi tehdä väkivaltaa.
Ei kai tuo sentään EU-asetus voi olla, vaikka luonnollisesti sekään ei yllättäisi?
On se, sähköisen viestinnän tietosuojadirektiivi.
...Miksi ei saada edes EU-direktiiviä missä tuo tehtäisiin mahdottomaksi.