Yhtä kaikki, tuskin valtavasti haittaa, mutta enemmän viisari kyllä pelottelun puolella ainakin omasta mielestäni heilahtaa. Tosin mikäs minä tässä olen ketään neuvomaan, tuli vain mieleen ja kirjoittelin tajunnanvirtaa.
Hyvä, että kirjoitit ennen kuin itse ehdin, koska osasit sanoa paremmin. Minullekin tuli ensimmäisenä mieleen lähinnä liikenneturvallisuus ja nyt on muutenkin koko maassa lunta, niin yleensäkin liukastuminen ja muu liikkuminen.
Onko varasuunnitelmaa, jos joutuu ryöstetyksi ja luuri ja rahat katoavat? No, siinä kohtaa toisaalta löytynee joku aikuinen jostain ja päästään ihmisten ilmoille.
Seuraavan kymmenen vuoden aikana Suomessa varmaankin pamahtaa, mutta eihän siitä nyt erikseen ruveta varoittamaan pientä tyttöä mikä haluaisi ainoastaan pitää hauskaa jonkun kaverinsa kanssa vai ollaanko siellä jo treffeillä.
Sen enempää et kuitenkaan nolannut itseäsi. Kunhan saavat hyvät naurut vanhan kalkkiksen kustannuksella. "Kelaa, faija alko selittää jostain rättipäist, vaik mä halusin lähtee vaan. Ihan pimee ukko."
Olen asunut maanjäristysalueella ja eihän ne koulutukset kuinka toimia mahdollisen tilanteen sattuessa ole oikeastaan ollenkaan turhia. Siinä on paljon mihin voi ja jossain määrin kannattaakin varautua.
Terroristeista ei taas tiedä mitä ne seuraavaksi keksivät, niin varautuminen on täysin turhaa varsinkin Suomen kaltaisessa pahimmassa kriisipesäkkeessä.