Voihan vittu, kyllä osasit sitten ajankohdan tälle valita. Tänä aamuna heräsin jälleen siihen että puhelin ilmoittaa muistin olevan täynnä ja mm. kuvatiedostot eivät enää aukea ellen poista jotain tavaraa. Viimeksi eilen suoritin jotain siivousta ja näköjään alle vuorokausi kestettiin.Kohtalotoveri @JYP#44 :lle suosittelitte jotain logien poistoa.
Hermot tässä menee. Luulin jo että silloin viikko sitten asia ratkesi kun löysin mm. muutaman tuhat kappaletta thumbnail-kuvia, mutta ei se sitten lopulta pitkässä juoksussa auttanut yhtään. Mä en edes tajua mihin tuo kaikki muisti uppoaa! Laskin tässä että mulla on tällä hetkellä (ainakin kuvatiedostoissa) vain 40 kpl kuvia. Parhaimpina aikoina niitä kuvia saattoi olla lähemmäs tuhat ja puhelin toimi. Tosin en tiedä sitten että tallentaako se ne kuvat moneen paikkaan, ja minä olen niitä poistellut sitten vain sieltä yhdestä. Joku tuollainen siinä täytyy olla, tai muuten piilossa olevat tiedostot. Whatsappin pitäisi puhelimen mukaan viedä 331-388MB (vähän eri paikat ilmoittaa eri lukuja) jota en pidä edes pahana. Muita sovelluksia mulla kun on vaan joku Tinder, Areena ja Katsomo jotka eivät vie paljoa mitään. Järjestelmämuistissa on tavaraa 1,82 GB verran, ja se tuntuu vähän suurelta kun puhelimen muistista puolet menee sinne. Mä en kuitenkan näe (tai ainakaan osaa katsoa) että mistä tuo vajaa kaks gigaa koostuu. Voisikohan siellä olla jotain mätää liikenteessä.
Mä en nyt osaa neuvoa sua yhtään sen paremmin kuin että ei tää Samsungin halpismalli ole yhtään Lumiaa parempi. Vituttaa ihan lievästi kun vaikka poistelet jotain turhia alkuperäissovelluksia, niin tila ei silti riitä päivää paria pidemmäksi ajaksi. Muistikortilla olisi tilaa joku 7,5GB, mutta sinne ei tietenkään voi siirtää juuri mitään. Vituttaa. Täytynee kaivaa @pernaveikko n ohjeet parin viikon takaa uudestaan nenän eteen ja koittaa uudestaan. Mun henkilökohtainen IT-tukikin palvelee isänmaata tällä hetkellä siellä jossain, eli ei pysty sieltäkään neuvoja kysymään.