Ilmeisesti se on Suomi/Ruotsi-näppiksessä korvattu Å-kirjaimella.Sellaista ajattelin kysäistä että missä on se paniikkinappi jota melko monet tuntuvat painaneen? Minä en löydä kuin tuon raportointinapin.
Wikimedian kuva.
Ilmeisesti se on Suomi/Ruotsi-näppiksessä korvattu Å-kirjaimella.Sellaista ajattelin kysäistä että missä on se paniikkinappi jota melko monet tuntuvat painaneen? Minä en löydä kuin tuon raportointinapin.
Sellaista ajattelin kysäistä että missä on se paniikkinappi jota melko monet tuntuvat painaneen?
Katsoin äsken videon Suomi-Venäjä -koripallo-ottelun loppuhetkistä. Suomi teki korin noin kolme sekuntia ennen ottelun loppua ja Venäjä otti heti korin jälkeen aikalisän. Aikalisän jälkeen Venäjän sisäänheitto olikin noin puolesta kentästä sen sijaan, että peliä olisikin jatkettu kentän päädystä Venäjän korin alta. Miksi näin? Itse olen siinä luulossa, että koripallossa jatketaan tehdyn korin jälkeen aina sieltä päädystä.
Pleikka on sen 100e kalliimpi, saako rahalle vastinetta? Kaverit on köyhiä joten latua raivataan.
Aikalisän jälkeen aloitetaan aina puolesta kentästä, tässä juuri se syy miksi tuo aikalisä otettiin. Myös esimerkiksi epäurheilijamaisen rikkeen jälkeen aloitetaan puolestakentästä, ja nimenomaan se vaparit saanut joukkue saa pallon.
Koriksessa aloitetaan aikalisän jälkeen aina siitä paikasta, mistä normaalistikin, paitsi viimeisen neljänneksen kahden viimeisen minuutin aikana hyökkäysalueen vaapaheittoviivan kohdalta. Tämä lisäys tuli FIBAn sääntöihin muistaakseni n 10 vuotta sitten, johon se apinoitiin NBAsta.
Opinpa taas jotain uutta. Pitäisiköhän viedä tämä oppi Mitä olet oppinut Jatkoajassa -ketjuun?
Nörtit ja körtit hoxhox..Miten laitetaan Nettiautoon tai motoon kännykällä kuvia omaan myynti-ilmoitukseen. Ja jos joku tietää niin suomeksi, eikä mitään nbv vgh tsfsgh hdhdhd juttuja..Kiitos, tack. Mikromikko takas.
Tätä ensin mietinkin, mutta sitten yksi asia tuli mieleeni. Kuinka innokkaasti Puolustusvoimista mahdetaan jakaa tarkkoja päivämääriä, vaikka ne olisivatkin kolmisenkymmentä vuotta vanhoja? Noh, pitänee siinä tapauksessa piipahtaa huomisaamuna tuolla Heikkilän kasarmilla.Jos haluat täsmätietoa, niin sinuna olisin yhteydessä Puolustusvoimien aluetoimistoon.
Löytyykö jostain 80-luvun saapumiserien palvelukseenastumis- ja kotiuttamispäiviä?
....
Minä kuukausina kolmen saapumiserän miehet astuivat palvelukseen?
Nykyäänhän palvelukseen astutaan pääsääntöisesti tammi- tai heinäkuussa. Kolmen saapumiserän vuodet voisi kai periaatteessa jakaa jotenkin helmikuu, kesäkuu ja lokakuu tms.
Varmaan vähän tyhmä kysymys, mutta varmistetaan kuitenkin. Jos ottaa tuon Ruudun kausikortin, niin toimiiko samaan aikaan usealla koneella vai yhdellä koneella pelkästään?
Minunkin kemian opiskelusta on jonkin verran aikaa, mutta muistaakseni noi numerot kertovat, mihin hiiliin ne metyyliryhmät ovat kiinnittyneet. Eli tässä tapauksessa hiiliin 1, 3 ja 7.Miksi kofeiinin kemiallisessa nimessä 1,3,7-trimetyyliksantiini on nuo kolme numeroa? Koska kemiallinen kaava on seuraava C8H10N4O2. Epäloogillista näin kemian uran jo lukioon jättäneelle.