Marsilaiset hyökkäävät, saatana. Sitä ne valot tarkoittavat. Suojautukaa.
Ovelat pirulaiset. Ihmiskunta on aina elänyt siinä uskossa, että iskevät New Yorkiin tai Los Angelesiin, mutta mitä vielä. Päättivät perkeleet aloittaa Tampereelta.
se venaa et jäbä rupee rustaa lyriikoit sen uusii biiseihi. comeback levy on nimeltää Tupacointi tappaa. jou beibi jou beibi jou beibi jou!eikös tupacin pitäny ilmest elossa takasi 2014? Missä seki ny kuppaa viel
Niillä on siellä tukikohta. Moni tamperelainen on humanoidi Marsista. Eron tietää siitä, mitä SM-liigajoukkuetta ne kannattavat. En kerro, kumman kannattajat ovat aitoja ihmisiä. Sen tiedän, että KOOVEEn ja LeKin kannattajat muodostavat maanalaisen vastarintaliikkeen. Osa heistäkin on tosin liskoihmisiä ja tuttuja V-sarjasta.
Miksei jatkoajalla ole omaa aktiivista irc -kannua?
Miksi jatkoajan moderaattorit eivät enää kiinnitä huomiota siihen millaista porukkaa tänne päästetään?
Miksi hauska musta mies on aina kolme kertaa hauskempi, kuin hauska valkoinen mies?
Sanopa pari esimerkkiä. Harva musta koomikko kun on oikeasti hauska lukuun ottamatta 80-luvun koomikoita kuten Eddie Murphya ja kevyemmästä päästä Bill Cosbya. Valtaosa nykypäivän mustista koomikoista ja komedianäyttelijöistä on ns. hupineekereitä, joiden tehtävänä on kirkua falsettiäänellä ja sotkea ärsyttävällä kusipääolemuksellaan elokuvien juoni ja rakenne, kunnes katsojat toivovat hupineekerin kokevan karmaisevan kuoleman. Se sitten lopulta kirvoittaa vapautuneen naurahduksen, mutta ei sillä ole huumorin kanssa mitään tekemistä.
Komedia on pohjimmiltaan valkoisten miesten laji. Murray, Ramis, Aykroyd, Nielsen, Ferrell, Coogan, Black, Carrey, Stiller.... valkoisia hauskoja miehiä voi luetella komppanian verran täysin lonkalta, hauskoja mustia miehiä taas on harvassa, ja he ovat kolme kertaa vähemmän hauskoja kuin valkoiset miehet.
Osaisiko joku selittää, mitä äsken tapahtui? Puhelimeni alkoi soida, ja soittajan kohdalla luki yksityinen. Vastasin puhelimeen hapuillen, ja toisessa päässä oli kaverini. Alkoi siinä sitten udella, miksi soitin hänelle tuntemattomasta numerosta, johon minä tietty vastasin kysymällä samaa. Siinä sitten päiviteltiin hetki kummallista juttua ja suljettiin puhelu, kun ei mitään erityisempää asiaa ollut. Hyvin hämmentynyt olen edelleen.
Puhelimeni alkoi soida, ja soittajan kohdalla luki yksityinen. Vastasin puhelimeen hapuillen, ja toisessa päässä oli kaverini. Alkoi siinä sitten udella, miksi soitin hänelle tuntemattomasta numerosta
Tuossa voisi olla yksi hyvä teoria. Ei tosin ole kaveripiirissä ketään, joka tuon sortin jekkuja tunnetusti harrastaisi, mutta ainahan jotkut ovat voineet kuulla tai lukea moisesta ja päättäneet kokeilla iltapäivän ratoksi. Sillä oletuksella mennään, jollei jollakulla ole muuta selitystä tarjota.Todennäköisesti joku kaverinne pilaili, eli soitti kahdella puhelimella tuntemattomasta numerosta sinulle ja kaverillesi ja laittoi puhelimet lähekkäin eikä sanonut itse sanaakaan.
Tuossa voisi olla yksi hyvä teoria. Ei tosin ole kaveripiirissä ketään, joka tuon sortin jekkuja tunnetusti harrastaisi, mutta ainahan jotkut ovat voineet kuulla tai lukea moisesta ja päättäneet kokeilla iltapäivän ratoksi. Sillä oletuksella mennään, jollei jollakulla ole muuta selitystä tarjota.
Osaisiko joku selittää, mitä äsken tapahtui? Puhelimeni alkoi soida, ja soittajan kohdalla luki yksityinen. Vastasin puhelimeen hapuillen, ja toisessa päässä oli kaverini. Alkoi siinä sitten udella, miksi soitin hänelle tuntemattomasta numerosta, johon minä tietty vastasin kysymällä samaa. Siinä sitten päiviteltiin hetki kummallista juttua ja suljettiin puhelu, kun ei mitään erityisempää asiaa ollut. Hyvin hämmentynyt olen edelleen.