'6/11Troy kirjoitti:Miten excelissä saa merkattua esim. 6/11 niin, että ohjelma ei laske sitä vaan näyttää sen niinkuin kirjoitettu?
Twite kirjoitti:'6/11
InSideHockey kirjoitti:Kaivaisko joku esille sen Raitis Ivanansin hauiskuvan.
Syytä en tiedä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta.bitnir kirjoitti:Miksi tänään kaikki pääkaupunkiseudun joukkueet pelasivat kotiottelun samana päivänä? Onko tällaista ennen sattunut?
Ziggy kirjoitti:Mikä tämä Turenki-juttu on joka tulee usein esille puhuttaessa HPK:sta? Tiedän kyllä että Turenki on pieni pitäjä Hämeenlinnan kupeessa, mutta miksi siitä puhutaan niin paljon? Olen aina elänyt sellaisessa kuvitelmassa että Turengissa ei ole eikä sieltä tule mitään mainitsemisen arvoista. Olen ilmeisesti ollut väärässä?! :)
Äläs nyt.Ziggy kirjoitti:Olen aina elänyt sellaisessa kuvitelmassa että Turengissa ei ole eikä sieltä tule mitään mainitsemisen arvoista. Olen ilmeisesti ollut väärässä?! :)
Lawless kirjoitti:Syytä en tiedä, mutta tämä oli ensimmäinen kerta.
EDIT: HIFK - HPK piti kai alkuperäisen ohjelman mukaan pelata vasta tänään lauantaina, mutta ilmeisesti jonkin salibandyottelun takia ottelu jouduttiin siirtämään perjantaille.
Ei ole. Bluesin peli oli merkitty perjantaille. IFK:n peli siirtyi tämänpäiväisen salibandyottelun takia, Jokereiden peli puolestaan NRJ Music Awardsin takia.bitnir kirjoitti:Miksi tänään kaikki pääkaupunkiseudun joukkueet pelasivat kotiottelun samana päivänä? Onko tällaista ennen sattunut?
Kyllä. Eihän siinä voittajaa veikata vaan maalimäärää. Jos siis valitset siihen merkiksi 2, viidellä maalilla et voita, kuudella voitat.tintti83 kirjoitti:Mutta tarkoittaako tuo 5,5 maalia siis että kyseisessä ottelussa pitää tulla vähintään 5,5 maalia että voittaa? Ja ettei ole väliä kuka voittaa?
Jos olet niin ethän päätäsi vaivaa tuollaisella.Ouzala kirjoitti:Viestissä vaan kyseltiin, että luulenko olevani kovakin jätkä..
1) Jotkut kauluspaidat on valmistettu ilmeisesti erilaisista puuvillakuiduista ja sen takia tarvitsevat vähemän silitystä. Niitä markkinoidaan yleensä jollain EasyCare tai vastaavalla termillä.Nikke kirjoitti:No niin, pari kysymystä JA:n kodin hengille tai hengettärille:
1) Miksi jotkut (kaulus)paidat rypistyvät pesussa huomattavasti muita enemmän ja voiko tälle tehdä jotain? Ottaa päähän näiden paitojen silittäminen.
2) Voiko kravattia pestä pesukoneessa ja jos niin miten? Ei viitsisi pesulaankaan viedä.
Cosmo kirjoitti:Vaalien toinen kierros on viikon päästä, mutta koska on presidentin virkaanastumispäivä? Jos Halonen voittaa, niin onko moista päivää ollenkaan, vai tapahtuuko se vain jos naama vaihtuu? Ko. päivähän on liputuspäivä.
Ghost kirjoitti:
No näin tärkeään kysymykseen piti antaa vastaus.Mulli kirjoitti:Kelle kaikille tulee Pro Hockey lehti? No kuitenkin sivulla 18 kun on Fopan kuva niin jotenkin jäi hämäämään, että onko maailman parhaalla pelurilla SEPALUS auki? :D
Yhtä kattavaa kuin hockeydb.com tai eurohockey.net ei taida löytyä, mutta itse käytän kyseiseen tarkoitukseen ranskalaisen L´Équipe:n kotisivuja eli sivustoa lequipe.fr.Mängimies kirjoitti:Löytyykö internetin ihmeellisestä maailmasta vastaavaa futissivustoa kuin www.hockeydb.com lätkän puolella? Siis kattavaa sivustoa, josta voi hakea pelaajaa, joukkuetta jne. nimeltä ja löytää statsit eri kausilta.