Pieniä miehiä on liigassakin, mutta olisko kumminkin kaikki silti liian isoja mahtumaan räpsään?? Koskenkorva menisi pullomuodossa, muuta en keksi.
Mutta mitä pikku Kalle ostikaan kaupasta?
Pieniä miehiä on liigassakin, mutta olisko kumminkin kaikki silti liian isoja mahtumaan räpsään?? Koskenkorva menisi pullomuodossa, muuta en keksi.
Koska viimeksi ja ketä maalivahti on liigassa pitänyt räpylää "väärässä" kädessä eli oikeassa?
Kaudella 2009-2010 Sinuhe Wallinheimo.
Onko täällä kasvinkasvatus tai puutarhantoitoketjua?
Voisko joku avata miten tämä kuva on napattu? Kuvaajalla rako kaukalon kulman alareunassa, hääh? Linkissä veljekset Koivu.
Tulipa muuten mieleen tästä eräs epäonninen tapahtuma joka tapahtui NHL:ssä. Kaveri lensi pleksiä päin ja nenä meni vastaavaan reikään. Jälki ei ollut kivan näköistä..
Tulipa muuten mieleen tästä eräs epäonninen tapahtuma joka tapahtui NHL:ssä. Kaveri lensi pleksiä päin ja nenä meni vastaavaan reikään. Jälki ei ollut kivan näköistä..
Kaveri lensi pleksiä päin ja nenä meni vastaavaan reikään. Jälki ei ollut kivan näköistä..
Oli kieltämättä täysin uusi tapaus allekirjoittaneelle, mutta kuten sanoit, niin ei ollut kivan näköistä ei.
Itse tiedän, paikallisessa lestadiolaisperheessä (yllättäen...) löytyy tällainen.Sattuuko kukaan tuntemaan/tietämään sisaruksia, jotka ovat syntyneet saman vuoden aikana olematta kaksosia?
Itse tiedän, paikallisessa lestadiolaisperheessä (yllättäen...) löytyy tällainen.
Matinkylässä oli myös aikoinaan yksi sisko ja veli samana vuonna syntyneitä ja tietenkin ovat vieläkin. Jos oikein muistan, niin olivat perheen ainoat lapset.
Paljon olen kuullut positiivista tästä! Moni kehunut maasta taivaisiin :) Saattaa tietty olla vähän värilaiseilla hehkutusta, koksa kaikki hehkuttajat on olleet Blomin tuttuja...Onko täällä kokemuksia tuosta Kimmo Blomin tähdittämästä "Show must go on" -musikaalista? Onko hintansa väärti?
Ainakin erään tuttavapariskuntani kokemusten perusteella itse esitys on sitä hyvinkin, show & dinner -kombo ei niinkään.Onko täällä kokemuksia tuosta Kimmo Blomin tähdittämästä "Show must go on" -musikaalista? Onko hintansa väärti?
Paljon olen kuullut positiivista tästä! Moni kehunut maasta taivaisiin :) Saattaa tietty olla vähän värilaiseilla hehkutusta, koksa kaikki hehkuttajat on olleet Blomin tuttuja...
Ainakin erään tuttavapariskuntani kokemusten perusteella itse esitys on sitä hyvinkin, show & dinner -kombo ei niinkään.
Häijympi sanoisi että pistoolilla. Mie tyydyn neuvomaan että ota kunnon känni.Niin, millä saa vitutuksen pois?
Onko täällä kokemuksia tuosta Kimmo Blomin tähdittämästä "Show must go on" -musikaalista? Onko hintansa väärti?
Pistooli on jo melkein käynyt mielessä :DHäijympi sanoisi että pistoolilla. Mie tyydyn neuvomaan että ota kunnon känni.
Pistooli on jo melkein käynyt mielessä :D