Ainakin tulee mieleen Dallas Wayne, joka teki versioita kai useammastakin J. Karjalaisen biisistä. Ei tosin ole tietoa, julkaistiinko niitä sitten muualla kuin Suomessa.
Etelänaapurissa olen kuullut Dingon Levottoman tuhkimon paikallisen sovituksen. Ei nyt kovin maailmanlaajuista mutta ulkomailla kumminkin.
Tuli mieleeni tämä kenties hyödyllinen keskusteluketju: Mitä kappaleita lasten discoon - Jatkoajan keskustelupalstaMitä ostaa sukulaistytölle 8v lahjaksi? Tykkää musiikista mutta ei minulla ole mitään hajua minkälaisesta musiikista tuon ikäiset tytöt tykkäävät.
-Tinke
Mitä ostaa sukulaistytölle 8v lahjaksi? Tykkää musiikista mutta ei minulla ole mitään hajua minkälaisesta musiikista tuon ikäiset tytöt tykkäävät.
-Tinke
No, Robinia. Tiätty. Vaikka hänellä kyllä varmasti sellainen jo löytyykin. Tuon ikäiset tykkäävät jo käydä leffassakin, joten joku neljän tsetin lippupaketti voisi olla myös oiva lahja. Sillä piffaa kaverinkin mukaan. Toimivia ovat myös erilaiset lahjakortit. Esim. H&M:n parinkympin lahjakortilla saa ostettua jonkun kivan vaatteen tai vaikka pinnejä tai muita hilavitkuttimia. Myös uusi kännykkäkotelo voisi olla hyvä idea.
Ievan polkka ja Rakastuin mä looseriin (käännöscoverit) nyt ainakin.
En tietenkään tarkoittanut.Vai tarkoititko Nylon Beatin osalta kappaletta "Viimeinen"?
Mitä tattoo-liikkeitä on täällä Joensuussa? Muita kun Otto's Tattoo joka vissiin on jo konkassa kun kaveri rännitti iteltään firman.
Mitä tattoo-liikkeitä on täällä Joensuussa? Muita kun Otto's Tattoo joka vissiin on jo konkassa kun kaveri rännitti iteltään firman. Black & Yellow on vissiin yksi, mutta taitaa olla melko kallis. Kun olisi hakusessa semmonen n. 5cmX5cm kokoinen tatska kaulaan, niin ei siitä viittisi paljoa maksaa.
Mistä suomalaisista biiseistä on tehty covereita? Siis maailmanlaajuiseen levitykseen?
Kinky's Tattoo Siltakadulla on halvempi mutta aika paljon olen kuullut kyllä moitteita tuon lafkan työn laadusta. Sitten on sellainen kuin Hexed Ink mutta tuosta en tiedä mitään.
EDIT: Kontiolahdellahan on muuten tämä T's Tattoo & Piercing joka tekee kuulemma hyvää jälkeä.
Mobiiliprobleema pukkaa. Käytössä Nokian Lumia 900 ja liittymässä ulkomaan datapakettiestot. Tarkoitus on parin viikon päästä lähteä matkalle Italiaan ja käyttää luuria navigoinnin apuvälineenä. Kysymys siis kuuluu, miten/missä voin käydä etukäteen hakemassa karttapohjat puhelimeen, että navigointi onnistuu ilman 3G:tä kohteessa?
Mobiiliprobleema pukkaa. Käytössä Nokian Lumia 900 ja liittymässä ulkomaan datapakettiestot. Tarkoitus on parin viikon päästä lähteä matkalle Italiaan ja käyttää luuria navigoinnin apuvälineenä. Kysymys siis kuuluu, miten/missä voin käydä etukäteen hakemassa karttapohjat puhelimeen, että navigointi onnistuu ilman 3G:tä kohteessa?
Nokia navigointi -> oikeasta alakulmasta valikko auki -> asetukset -> karttojen hallinta -> asenna
Näin toimii ainakin kasisatasessa, joten pitäisi olla sama myös 900:ssa.
Asetukset alta löytyy vain zoomauksen hallinta, käytä omaa sijaintia, näytä suosikit kartalla ja mittayksiköt. Ei siis lainkaan karttojen hallintaa.