En uskalla. Pitäisi osata kirjoittaa hyvä alustus ja kaikkea kato. Liian tyhmä olen moiseen.Miksi moni kysyy, miksi yksikään ei perusta?
En uskalla. Pitäisi osata kirjoittaa hyvä alustus ja kaikkea kato. Liian tyhmä olen moiseen.Miksi moni kysyy, miksi yksikään ei perusta?
En uskalla. Pitäisi osata kirjoittaa hyvä alustus ja kaikkea kato. Liian tyhmä olen moiseen.
Osaisko joku auttaa.... Mozilla ei avaa enää youtube-videoita. Pelkkä musta ruutu jää näytölle eikä aloita siis edes lataamaan/bufferoimaan videota. Missä voi olla vika?
Kokeilehan päivittää Flash Player. Uusin versio taitaa olla 11,1,102,55.
Uusin adope on hettu, eikä siltikään futaa. Myöskään riemurasian videot ei toimi.
Osaisko joku auttaa.... Mozilla ei avaa enää youtube-videoita. Pelkkä musta ruutu jää näytölle eikä aloita siis edes lataamaan/bufferoimaan videota. Missä voi olla vika?
Itse laittaisin panokset yhden puolesta.Kuinka monta pillua naisella keskimäärin on?
Oma kysymys on, kun jostain Skotti-streamistä mainoskatkoilla tuli välähdyksiä kahdesta eri urheilulajista, että mitä nämä ovat? Eka oli jalkapallon näköisellä ja muotoisella pelivälineellä pelattavaa rugbyä, jossa käsipallotyyliin heittämälläkin sai maaleja. Maali oli futismaalin ja rugbymaalin yhdistelmä veskalla.
Toinen taas oli maahockeyn näköinen laji, mutta pelattiin kuin jääpalloa kesällä ja mailat tuntuivat olevan enemmän ilmassa kuin maassa.
Jotain heidän omia muunnelmia jostain..?
Kuinka monta pillua naisella keskimäärin on?
Yksi likiarvona, mutta jotain desimaaleja sinne tulee, koska vähän aikaa sitten oli juttua naisesta jolla oli kaksi pillua. Tuskinpa tuo kovin yleistä on.
Jaa-a, vai olisiko saanut jonkinlaista iskua päähän tms, mikä aiheuttaisi moisen tekstin tuottamisen. EDIT: Tai sitten vetää vain tuota rooliansa varsin ansiokkaasti. Siinä mielessä ansiokkaasti, että ei kovin moni jaksaisi moista monologia jatkaa keskustelupalstalla noin tarmokkaasti.Kääntääkö tuo jotain lontoon murretta Googlella suomeksi vai miten ihmeessä tuo on niin hirveätä lukea?
Vaihtoaitio katso viestiketjua - Jatkoaikakesäesa@Vaihtoaitio kirjoitti:Nyt sain varmuuden ikuisuuskysymykseen, eli onko HardCoreHooligan botti vaiko ihminen. Kyseessä on siis kanadalainen, Thunder Bayssa asuva, suomalaiset sukujuuret omaava junnutietäjä. Kertoi myös tietoisesta hämmentämisestään ja siitä, että aina joku tarttuu samaan koukkuun. Vaikuttaa kyllä erittäin mukavalta ja asialliselta herrasmieheltä.
Neljähän noita on: Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjois-Pohjanmaa.Onko jotain oikeasti järkevää syytä miksi Pohjanmaa on jaettu maakunnissa kolmeen osaan: Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjois-Pohjanmaa?
Asun kerrostalon alimmassa kerroksessa vuokralla, ja lattialämmitysnappi löytyy seinästä.
Mietinkin, että käyttääkö lattialämmitys paljonkin sähköä ja lankeaako lattialämmityksen sähkölasku minun kontolleni?
Neljähän noita on: Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa ja Pohjois-Pohjanmaa.
EDIT: Pohjanmaan historiallinen maakuntahan se vasta iso olikin. Siihen kuuluivat Etelä-Pohjanmaan valtaosa, Kainuu, Keski-Pohjanmaa, Pohjois-Pohjanmaa, Pohjanmaan nykymaakunta ja Lapin nykymaakunnan eteläosa (Peräpohjola).
Ilmeisesti kuitenkin pohjanmaalaisille näillä alueilla on jotain eroa ja siksi ne halutaan pitää eri maakuntina?
...Ilmeisesti kuitenkin pohjanmaalaisille näillä alueilla on jotain eroa ja siksi ne halutaan pitää eri maakuntina?
Etelässä on puukkojunkkareita (rähiseviä juntteja, joilla ei ole huumorintajua eikä itsekritiikkiä)