puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Kysytään vielä toinenkin kysymys. Pystyykö Nokian N95 8gb puhelimessa kaiuttimen ääntä koventamaan jotakin muuta kautta kuin vain volumenapista puhelimen sivusta?
Tottahan se on itsestään selvää että työ tehdään hyvin. Olen kyllä nähnyt "ammattilaistenkin" tekemää työtä jota en olisi itse itseltäni hyväksynyt ja ymmärrän kyllä pointin että tuossa voi helpostikin ampua itseään jalkaan. Sitä ei tosin ole tarkoitus tehdä.Remonttia tehdessä kannattaa muistaa pari ohjenuoraa. Minkä teet, tee kunnolla ja kunnon materiaaleilla. Älä aiheuta tulevalle asukkaalle lisätöitä remontillasi. Unohda siis tapetointi ja hoida suojaukset kunnolla siten, ettei uusi asukas koe joutuvansa paikkailemaan hutiloinnista johtuvia lisähommia heti ensitöikseen. Listat, katkaisijoiden ja pistorasioiden peitelevyt sekä verholaudat irti. Kunnon suojaukset lattiaan ja kattoon. Jokainen ylimääräinen maalipisara ja -tahra kertoo paskasta työnlaadusta ja alentaa vain pahimmassa tapauksessa myyntihintaa.
80-90-taitteen rivarikaksio olisi äitimuorilla menossa myyntiin, seinät ovat ihan ok kunnossa, mutta tylsän värisiksi aikanaan maalatut. Kannattaako lähteä tekemään ehostusta vaikka tapetoinnin avulla ja tuoreella maalipinnalla tyyliin "Pientä pintaremonttia"?
Komppailen tätä. Valkoisen päälle on hyvä lähteä lätkimään muita värejä, jos niikseen tulee, tai siistiin jälkeen moni on tyytyväinen varmasti sellaisenaankin. Neutraalius on näissä jutuissa eduksi, koska voit Berrie pahimmassa tapauksessa vain karkoittaa asiakkaat jollain omasta mielestäni siistillä psykedeelitapetilla.Ei missään nimessä tapettia, koska kaikkien makuun sopivaa on mahdoton löytää ja tapettien irtirepiminen on pahimmillaan äärimmäisen vittumaista hommaa. Sen sijaan siististi laitettu maalarinvalkoinen joka seinäään ja tarpeen vaatiessa kattoon on varmuudella hintaansa arvokkaampi sijoitus.
Minun ns. oikeustajuni sanoo että vieraspaikka on vieraille, lyhytaikaiseen tilapäiseen käyttöön. Paikalla autoa pitävä asukas on kusipää joka häiritsee muiden asukkaiden elämää.voinko pitää autoani vieraspaikoilla? ...mitä sanoo jatkislaisten maalaisjärki ja ns. oikeustaju?
Komppailen tätä. Valkoisen päälle on hyvä lähteä lätkimään muita värejä, jos niikseen tulee, tai siistiin jälkeen moni on tyytyväinen varmasti sellaisenaankin. Neutraalius on näissä jutuissa eduksi, koska voit Berrie pahimmassa tapauksessa vain karkoittaa asiakkaat jollain omasta mielestäni siistillä psykedeelitapetilla.
Soittaako kenenkään kelloja? Kysehän on kaikkea muuta kuin tärkeästä asiasta, mutta ärsyttävää, kun tällainen jää päähän pyörimään, eikä google tunnu auttavan.
Eiköhän tällä viitattane v. 2007 perustettuun Poromafiaan. Tuopin merkitystä en ymmärrä, mutta me EtäKärpäthän ollaankin aina selevinpäin. Ja itse lakanan tarkoitushan on allekirjoitusta vastaava; se antaa tuolle yhdelle mieshu**alle mahdollisuuden selittää tekonsa, kun tietää kuka kysyy.Mitä tarkoittaa PM "tuoppi" 07?
Mikä on todennäköisyys sille, että Tallinnan risteilylle lähdettäessä kysytään passia? On näemmä tuo oma passi menny viime kuussa vanhaksi eikä tässä kerkeä enää pikapasseja hommailee.. Lähtö lauantaina.
Menin juuri muutama viikko sitten Linda Linesilla Viroon ja missään vaiheessa ei passia kysytty. Todennäköisyys on siis aika pieni.
Onko kellään kokemusta Bilebändi J.Bluesta? Olisi pienet juhlat tulossa ja tämä vaikuttaisi ensisilmäyksellä oikein pätevältä poppoolta.
www.bilebandi J.Blue.com
Ei ole, mutta jos on yhtään tullut Blue J:hin, niin meno on melkoista, jopa armotonta. Sen olen nähnyt ja kokenut.
Onko kukaan foorumilainen tutustunut tai koittanut hoitavaa laseria? MediVendo – hoitavalaser Linkistä maahantuojan sivuille.
Mietin kun tuo laite maksaa 399€ niin sattuisiko joku tietämään sivustoa ulkomailta josta tuon voisi tilata ehkä vähän edullisemmin?
Onko kellään kokemusta Bilebändi J.Bluesta? Olisi pienet juhlat tulossa ja tämä vaikuttaisi ensisilmäyksellä oikein pätevältä poppoolta.
www.bilebandi J.Blue.com
Mun hartiajumia yritettiin avata mm. vastaavalla sohottimella. Aika heikolla menestyksellä. Sen verran fyssa sitä mulle selitti, että se pitää kohdistaa tasan oikeaan paikkaan, jotta sillä voisi olla edes edellytykset toimia. Jotenkin tuon muistikuvan ja kotikäytön kombinaatio ei oikein kuulosta tuettavalta idealta.Onko kukaan foorumilainen tutustunut tai koittanut hoitavaa laseria? MediVendo – hoitavalaser Linkistä maahantuojan sivuille.