Toimiiko ajokortti yhä henkkareina vaikka b-kortin voimassaolo on päättynyt? Mopokortti on edelleen voimassa.
Kannattaakohan noita vielä syödä, vaikka olisivatkin ihan hyvän näköisiä muuten?
Heittäkääs muutamia hyviä dödöjä, jotka eivät jätä tummiin paitoihin niitä hemmetin valkoisia jälkiä, jotka ei pesussa lähde millään pois. Ainakin siis joistain kankaista.
Parasta ennen -päivänkin jälkeen voi monia tuotteita vielä käyttää, suosittelen ensimmäiseksi haistamaan, sitten tarkastelemaan rakennetta. Varsinkin puuro saattaisi hyvinkin olla vielä moitteetonta, pikakahvin rakenne on saattanut mennä vähän huonoksi, voit koittaa lisäksi vähän maistaa sitä. Jos se on ok, niin sitten on.
Itse löysin Nivealta tällaisen uutukaisen kuin "Invisible for black & white". Hyvin on toiminut.
Minkälainen palkkahaitari on superpesiksen pesäpalloilijoilla?
ElonetVoisiko joku ystävällisesti kertoa miltä sivulta näkikään montako kertaa jotain leffaa on näytetty suomen telkkarissa. thänks.
Onko viisaimmilla tietoa miten tuo tuontiauton verotus menee? Eli jos auto maksaa Saksassa esim. 15000 euroa veroineen niin maksetaanko tuosta verollisesta hinnasta vielä Suomeen vero vai verottomasta vai miten? Ja voiko tuon auton tuoda ns. tax-freenä Suomeen ja verottaa vasta Suomessa?
Onko Palefacella kesän keikoilla livebändi muassaan, vai höpöttääkö herra mikkiin pelkän DJ:n tahtiin?
Minkälainen palkkahaitari on superpesiksen pesäpalloilijoilla?
Käsitykseni mukaan 0 - 50 000 e / kausi
Tuota olen itsekin miettinyt. Yksi vanha terästynnyri on varmaan joltain 1.maailmansodan ajoilta ja sisällä on pinnoite halkeillut sen verran, että kai sinne joku munarykelmä menee piiloon ja säilyy talven yli kuivuudesta huolimatta. Erikoista se on silti. Täytyypä itse asiassa tänään tarkistaa mökille mennessä, että onko siinä vanhassa terästynnyrissä toukkia ja samaten sileäpintaisessa muovisaavissa. Jos muovisaavissa uiskentelee toukkia, menetän uskoni logiikkaan.Kuinka hyvin peset nuo vesisaavit? Käsittääkseni munat eivät vaadi vettä jatkuvasti vaan säilyvät esimerkiksi kuivuneen lätäkön pohjalla. Ehkä ne munat säilyvät jossain vesisaavin pohjalla.
Mitä pyydän tuliaisiksi Meksikosta?
Mistä lähtien tuliaisia on pyydetty?
Mistä lähtien tuliaisia on pyydetty? Oletan siis, että olet yli 12- vuotias.
No multa kysyttiin mitä haluan tuliaiseksi. Olen hieman yli 12-vuotias.