Jatkislaisilla kokemuksia kylpytynnyreistä? Niin, onko monikin hankkinut sellaisen itselleen - jokainenhan sellaisessa varmasti on lillutellut?
Valinnanvaraa tuntuisi olevan runsaasti, ja hintahaitari alkaa n. 1 000 eurosta ja kattoa ei taida olla olemassakaan. Ainakin seuraavat sivustot olen käynyt läpi:
Kylpytynnyri joka makuun - Kirami Oy
Kylpytynnyri.fi
Tervetuloa | kovi
KYLPYTYNNYRISHOP.FI
Kylpyhulju.eu - Edulliset kylpytynnyrit 849 EUR. kylpytynnyrit, kylpytynnyri, palju, halpa kylpytynnyri, kylpypalju, kirami
Kylpytynnyri.net
Ja varmaan aika monta muuta. Isot pojat kertoivat että kannattaa hankkia sellainen jossa se kamina on ulkopuolella. Onko näin? Mä olen viimeisimmät kerrat ollut sellaisessa sisäkaminallisessa paljussa ja ihan ilman palovammoja on mennyt. Lisäksi tuo ulkokaminallinen versio on aina ainakin muutaman satasen kalliimpi.
Osa palvelun tarjoajista on Virossa, jotenkin vaan mieluummin hankkisin suomalaisen. Ja tuleehan tuohon rahtikulujakin. Niin, ja totta kai haluaisin sen sitten HETI, kesäloma on lyhyt ja mä haluan sen NYT!
Onks vinkkii heitellä?
Niin, lisätään nyt vielä sen verran että ajattelin selvitä tuosta hankinnasta n. 1 000 eurolla suurin piirtein.