tuuski kirjoitti:Miten Weezer voi olla niin rock olematta oikeastaan yhtään rock?
Tai miten Him voi olla love-metal vaikka siinä bändissä ei ole metallia kuin soittimissa. Median hypetyksen syytä tämäkin.
tuuski kirjoitti:Miten Weezer voi olla niin rock olematta oikeastaan yhtään rock?
puuha-pete kirjoitti:Paljonko on järkevää ottaa rahaa viikon reissulle Teneriffalle kun tarkoituksena on kuitenkin viettää railakastakin lomaa? Entä saako sieltä nostettua Visa Electronilla riihikuivaa? Entä tarjoiltavat lentokoneessa, paljonko esim öl kustantaa?
Schwalbe kirjoitti:Mahtaako kenelläkään olla tietoa mistä voisi hankkia deaktivoidun Lahti-Saloranta pikakiväärin? Myös deaktivoitu sotilaskivääri M39 kiinnostaisi... Ja ei, Hämeenlinnan SA-kauppa ei kyseisiä aseita myy.
Bailey kirjoitti:Mistähän saisin tilattua helpoimmin/halvimmin hajuvesiä netistä?
JohQ kirjoitti:Miksi ruisleivissä missä on kaksi leipää päällekkäin se ylempi maistuu paremmalta? :D Näin se tuppaa olemaan aina ja siksi jos otan vain yhde, aina se on se päällisosa.
Schwalbe kirjoitti:Mahtaako kenelläkään olla tietoa mistä voisi hankkia deaktivoidun Lahti-Saloranta pikakiväärin? Myös deaktivoitu sotilaskivääri M39 kiinnostaisi... Ja ei, Hämeenlinnan SA-kauppa ei kyseisiä aseita myy.
Dynamo kirjoitti:Mikä ihmeen pillipiipari on Stefan Fonselius. Kaverin pilli on ilmeisesti ollut ns. hukassa.
Seether kirjoitti:Päätin tässä äskettäin ladata Spywareiden poistamis ohjelman. Googlella kun etsin, niin löysin monta eri ohjelmaa. Eli kysymykseni kuuluu, että mikä on hyvä ohjelma Spywareiden poistoon? Vai onko väliä mikä ohjelma on kunhan vain poistaa?
J.Petke kirjoitti:Taitaapi olla ad-aware netin suosituin ohjelma, tai siis sitä ollaan ladattu eniten. Kaiken lisäksi koko ohjelma on ilmainen.
http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/
Pitäisi ainakin olla hyvä ja luotettava ohjelma. Tyrmätkää jos olette toista mieltä.
Gags kirjoitti:Mä olen käyttänyt Microsoft AntiSpywarea ja olen tyytyväinen, käyttöliittymä ainakin on yksinkertainen. Ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa Ad-Awaresta tai SpyBotistakaan.
Ossi kirjoitti:Vieläkö Ad-awaressa joutuu klikkaamaan kaikki poistettavat objektit erikseen?
Kyllä minä olen ainakin aina napauttanut hiiren oikeaa näppäintä ja "select all objects".Sistis kirjoitti:Jos en nyt ihan väärin muista, niin omassani on ainakin sellainen ruutu, jota klikkaamalla valitaan kaikki. Se sijaitsee siinä valintaruutujen yläpuolella.
Vecchia Volpe kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia hostelleista Los Angelesissa / New Yorkissa? Entä piilolinssien ostamisesta Jenkeissä? Olettaisin, että sieltä saisi halvalla ja helpolla satsin kertakäyttöpiilareita... Ei kai siellä mitään lääkärinmääräyksiä tms tarvita?
Entä onko havaintoja, millaisia tuontirajoituksia Meksikon suunnasta on USA:han? Jostakin olen ollut lukevinani, ettei saisi viedä mitään elintarvikkeita, mutta kun rupesin etsimään tällaista tietoa, en enää löytänytkään sitä...
Vecchia Volpe kirjoitti:Onko kenelläkään kokemuksia hostelleista Los Angelesissa / New Yorkissa?